Λάτβαλα: Το... κάρμα κόστισε τη νίκη στον Οζιέ

Ο επικεφαλής της Toyota, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, πιστεύει ότι το κάρμα έπαιξε ρόλο κατά τη διάρκεια του Ράλι Σαρδηνίας της περασμένης εβδομάδας, όπου ο Σεμπαστιάν Οζιέ στερήθηκε τη νίκη στην τελευταία ειδική.

Λάτβαλα: Το... κάρμα κόστισε τη νίκη στον Οζιέ

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ βρισκόταν σε απόσταση αναπνοής από την κατάκτηση της τρίτης συνεχόμενης νίκης του στο φετινό WRC, όταν το μπροστινό αριστερό ελαστικό του GR Yaris Rally1 άρχισε να χάνει αέρα. Παρά τις προσπάθειές του, ο Γάλλος έχασε από τον αντίπαλο της Hyundai, Οτ Τάνακ, για δύο δέκατα του δευτερολέπτου στον πιο κοντινό τερματισμό στην ιστορία του WRC.

Η διαδρομή Sassari - Argentiera, η οποία αποτέλεσε την Wolf Power Stage που έκλεινε το ράλι, ήταν υπεύθυνη για ουκ ολίγα δράματα όλα αυτά τα χρόνια.

Το 2018, ο Τιερί Νεβίλ έκλεψε τη νίκη με διαφορά 0,7 δευτερολέπτων, αφού ξεπέρασε τον Οζιέ, ο οποίος οδηγούσε τότε για την M-Sport Ford, κατά 1,5 δευτερόλεπτο στο στάδιο. Ένα χρόνο αργότερα, όταν ο Τάνακ ήταν στην Toyota, μια βλάβη στο υδραυλικό τιμόνι στα μέσα της διαδρομής στέρησε από τον Εσθονό μια φαινομενικά εγγυημένη νίκη.

Ο ίδιος ο Λάτβαλα έχει βρεθεί στην άλλη πλευρά ως οδηγός. Το 2011 στο Ράλλυ Ιορδανίας, ο Οζιέ νίκησε τον Φινλανδό κατά 0,2 δευτερόλεπτα.

«Είναι αστείο πώς τα φέρνει η ζωή μερικές φορές», δήλωσε ο Λάτβαλα. «Το ζήσαμε αυτό με τον Οτ Τάνακ το 2019. Είχε πρόβλημα στο τιμόνι, οπότε έχασε τη νίκη.

Ο Τάνακ έχει χάσει μια νίκη σε αυτή τη διαδρομή στο παρελθόν και σήμερα την πήρε πίσω. Ο Οζιέ με έχει κερδίσει κατά 0,2 - και σήμερα το έχασε.

Τα πράγματα που βιώνεις και τα πράγματα που κερδίζεις, μια μέρα πρέπει να τα δώσεις πίσω. Έτσι είναι η ζωή».

Ο Λάτβαλα παρέμεινε ευχαριστημένος με την ταχύτητα που επέδειξε ο στόλος των αυτοκινήτων του. Ο δεύτερος Οζιέ ήταν πρώτος για 12 από τις 16 ειδικές διαδρομές, ενώ ο Έλφιν Έβανς σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο φτάνοντας στην τέταρτη θέση. Ο Τακαμότο Κατσούτα έφτασε μέχρι την τρίτη θέση το Σάββατο πριν εγκαταλείψει με σπασμένο κιβώτιο ταχυτήτων.

«Σε γενικές γραμμές, νομίζω ότι η απόδοση, αν κοιτάξετε το αυτοκίνητο, ήταν καλή», επιβεβαίωσε ο Λάτβαλα. «Για την οδήγηση, ας πούμε ότι ο Τάκα ήταν λίγο άτυχος με το κιβώτιο ταχυτήτων και ο Έλφιν δεν ήταν στα καλύτερά του εδώ. Αλλά μπορούσαμε να δούμε ότι, όταν ο Σεμπ επιτίθετο, το αυτοκίνητο δούλευε καλά.

Κανονικά, αυτή η τελευταία διαδρομή, Sassari-Argentiera, δεν ήταν η καλύτερη για εμάς. Γενικά, η Hyundai ήταν πάντα αρκετά καλή σε τέτοιου είδους μαλακά, αυλακωμένα τμήματα, αλλά για τα υπόλοιπα, νομίζω ότι το αυτοκίνητο ήταν καλό».