Ο Μπιθικώτσης πήγε στον Άκη Πάνου να ψωνίσει μπουζούκι και ψώνισε τραγούδια

Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης είχε βοηθήσει πολύ κόσμο να βρει τον δρόμο του στο τραγούδι, για να μην ταλαιπωρηθεί όπως ταλαιπωρήθηκε εκείνος

Ο Μπιθικώτσης πήγε στον Άκη Πάνου να ψωνίσει μπουζούκι και ψώνισε τραγούδια

Στην αυτοβιογραφία του ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης ανατρέχει στην απαρχή της γνωριμίας του με τον Άκη Πάνου και παραδέχεται πως την πρώτη φορά τον επισκέφθηκε για να αγοράσει ένα μπουζούκι.

Ο Άκης Πάνου ήταν τότε φημισμένος οργανοποιός και ο Μπιθικώτσης που χρειαζόταν ένα καινούργιο όργανο πληροφορήθηκε από τους σολίστες Παπαδόπουλο και Καρνέζη ότι ένας βοριοελλαδίτης ονόματι Άκης Πάνου φτιάχνει καταπληκτικά μπουζούκια.

Ο Άκης Πάνου όμως ήταν και μουσικοσυνθέτης κι επειδή ήξερε πως ο Μπιθικώτσης βοηθούσε πολύ κόσμο, του εξομολογήθηκε ότι γράφει κάτι τραγουδάκια. Ο τραγουδιστής τον ενθάρρυνε να του παίξει κάποια για να ακούσει και του έπαιξε ένα απτάλικο με τίτλο: «Θα το δώσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι». Τον παρακάλεσε να σκεφτεί κάποιον κατάλληλο ερμηνευτή και τότε ο Μπιθικώτσης τον αιφνιδίασε λέγοντάς του: «Μ’ αρέσει θα το πω εγώ». Την άλλη μέρα κιόλας τον πήγε στον Τάκη Λαμπρόπουλο στην Columbia.

Έτσι άρχισαν όλα. Ο Μπιθικώτσης δεν θυμόταν εκ των υστέρων ποιο τραγούδι έβαλαν στην άλλη πλευρά του δίσκου αλλά το «Ρολόι κομπολόι» έγινε γκραν σουξέ, ανοίγοντας στο δημιουργό του τις πόρτες της δισκογραφίας.

Ο Μπιθικώτσης είχε να το λέει: «Πήγα να ψωνίσω μπουζούκι και ψώνισα τραγούδια». Ο σερ του ελληνικού τραγουδιού είχε βοηθήσει ουκ ολίγους και πάντοτε έλεγε: «Έτσι γεννήθηκαν όλα. Μόνα τους. Οτιδήποτε μέσα στη ζωή γεννιέται όπως η ελιά».

Κι όλα αυτά συνέβαιναν το 1967.