Ο Άκης Πάνου είχε δικό του λόγο να πηγαίνει στις συναυλίες του Θεοδωράκη
Δεν ήταν θαυμαστής του Θεοδωράκη ο Άκης Πάνου αλλά είχε ένα προσωπικό λόγο για να πηγαίνει στις συναυλίες του στα χρόνια του '60
Ο Άκης Πάνου σε συνέντευξή του στον Νάσο Αθανασίου εξέφρασε την άποψή του για τον Θεοδωράκη και για τον Χατζιδάκι, αφήνοντας να εννοηθεί πως ο πρώτος δεν ήταν ο αγαπημένος του συνθέτης. Ο Άκης Πάνου θεωρούσε ότι το δίδυμο Χατζιδάκι-Θεοδωράκη καταδυνάστευσε την ελληνική μουσική για 30 περίπου χρόνια αλλά ο ίδιος δήλωνε ότι είχε καταφέρει να ξεφύγει από το έντεχνο κλίμα που είχαν δημιουργήσει οι δυο τους και γράφοντας τραγούδια με το δικό του τρόπο κατάφερε να καταξιωθεί στην συνείδηση του κοινού.
Δεν πρέπει ωστόσο να ξεχνάμε ότι ο Άκης Πάνου, εκτός από σημαντικός λαϊκός συνθέτης, ήταν και λαμπρός οργανοποιός και η ιδιότητά του αυτή συνδέεται κατά περίεργο τρόπο με τις συναυλίες που έδινε ο Θεοδωράκης στα χρόνια του '60. Την εποχή που ο Χιώτης έφυγε στην Αμερική και ο Μίκης εμπιστευόταν πια ως σολίστες τον Κώστα Παπαδόπουλο και τον Λάκη Καρνέζη, είχε έρθει η στιγμή να αλλάξει ο ήχος του μπουζουκιού και να περάσουμε στην μετα-Χιώτη αισθητική. Το ηλεκτρικό τετράχορδο του Χιώτη αντικαταστάθηκε από το τρίχορδο με τον φυσικό ήχο του Παπαδόπουλου και του Καρνέζη. Επιστρέψαμε δηλαδή στις ρίζες του μπουζουκιού, στον Μάρκο και στον Τσιτσάνη, μόνο που ο αυθεντικός ήχος τους έβγαινε τώρα από πραγματικούς δεξιοτέχνες σαν τον Παπαδόπουλο και τον Καρνέζη που έκαναν το μπουζούκι ό,τι ήθελαν.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Ο Άκης Πάνου λοιπόν πήγαινε στις συναυλίες του Θεοδωράκη κυρίως για να ακούει και να καμαρώνει τους δύο σολίστες τα όργανα των οποίων είχε φτιάξει αυτός με τα χεράκια του. Έστω κι έτσι όμως υπέκυπτε στη γοητεία της μουσικής του Μίκη.