Πώς η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τον χειρότερο εφιάλτη της και κατέκτησε το δεύτερό της Champions League
Ο εφιάλτης σε… déjà vu, οι πίτσες με λάδι τρούφας και η σημειολογία για τον αριθμό «δύο». Όλο το παρασκήνιο πίσω από το δεύτερο Champions League για τα κορίτσια της Μπαρτσελόνα.
Ο χρόνος σταμάτησε καθώς η Αλεξία Πουτέγιας κοίταζε το είδωλό της στο αστραφτερό ασημένιο τρόπαιο του Champions League Γυναικών.
Τόση θυσία, προσπάθεια και πόνος μετά από σχεδόν ένα χρόνο απουσίας από το γήπεδο λόγω τραυματισμού.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πήρε μια στιγμή για τον εαυτό της, σταματώντας για μια ανάσα. Του έδωσε ένα φιλί. Άλλο ένα φιλί.
Ένα βήμα, δύο.
Πλησίασε τους συμπαίκτες της, που περίμεναν με ανυπομονησία, έσκυψε και σήκωσε το τρόπαιο ψηλά. Χρυσό και ασημένιο κομφετί έλουσε τις νέες πρωταθλήτριες Ευρώπης.
Αν ακολουθήσει κανείς το σενάριο των δύο τελευταίων τελικών του Champions League Γυναικών, κερδίζει η ομάδα που ξεκινάει πιο δυνατά.
Στην περσινή εκδοχή, η Αμαντίν Ανρί της Λυών πέτυχε ένα γκολ-κεραυνό στο έκτο λεπτό. Η Μπαρτσελόνα δεν ήταν διατεθειμένη να δεχτεί γκολ τόσο νωρίς, πόσο μάλλον να βρεθεί πίσω στο σκορ με 3-0 μετά από 33 λεπτά. Τους έβγαλε εκτός εαυτού και δεν μπόρεσαν να αντιδράσουν. Η απόδοσή τους έδειξε ψυχολογική ευθραυστότητα.
Έτσι, όταν η Εύα Παγιόρ της Βόλφσμπουργκ νίκησε κατά κράτος την Λούσι Μπρονζ και εξαπέλυσε έναν πύραυλο στα δίχτυα στο τρίτο λεπτό του τελικού του 2023 το Σάββατο, φάνηκε σαν deja vu.
«Εγώ και η Φρίντα (Ρόλφο) δεν έχουμε παίξει παιχνίδι εδώ και πέντε εβδομάδες», δήλωσε η Μπρονζ μετά το παιχνίδι, με τα μαύρα γυαλιά ηλίου να κρέμονται ανάποδα κάτω από το πηγούνι της. «Αυτό είναι το πρώτο μου παιχνίδι μετά την επέμβαση (στο γόνατο). Δεν είναι δικαιολογία- ο αγωνιστικός χώρος ήταν λίγο πιο στεγνός απ' ό,τι περίμενα. Όλοι κάνουν λάθη».
Η Μπρονζ, ωστόσο, δήλωσε ότι το λάθος δεν την επηρέασε. «Απλά πρέπει να συνεχίσεις με αυτό», δήλωσε.
Διαβάστε επίσης: Το ταξίδι της Αλεξία Πουτέγιας από την ρήξη χιαστού ξανά στην κορυφή της Ευρώπης
Η συνήθως συγκροτημένη μαέστρος της Μπαρτσελόνα στη μεσαία γραμμή Αϊτάνα Μπονμάτι έβγαλε μια σπάνια κραυγή απογοήτευσης όταν υποδείχθηκε σε θέση οφσάιντ. Άρχισε να χειρονομεί, ενθαρρύνοντας τους συμπαίκτριές της.
«Πέρυσι αισθάνθηκα πολύ άσχημα εξαιτίας της εξέλιξης ολόκληρης της σεζόν και του τρόπου με τον οποίο οι οπαδοί ταξίδεψαν στο Τορίνο», είχε πει πριν από το παιχνίδι του Σαββατοκύριακου στην ολλανδική πόλη Αϊντχόφεν. «Ήμουν πολύ απογοητευμένη που δεν τους χάρισα το Champions League».
Αλλά όταν η Αλεξάνδρα Ποπ με κεφαλιά έβαλε την Βόλφσμπουργκ μπροστά στο σκορ με 2-0 στο 37ο λεπτό, η δύο φορές νικήτρια της Χρυσής Μπάλας, Πουτέγιας, η οποία ήταν στον πάγκο το Σάββατο έχοντας μόλις αναρρώσει από τον τραυματισμό της στο γόνατο, έμοιαζε να βρίσκεται στα πρόθυρα των δακρύων. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν σιωπηλή, οι Καταλανοί θεατές, που συνήθως είναι τόσο ζωηροί, είχαν σιγήσει.
«Πέρυσι αισθάνθηκα πολύ άσχημα εξαιτίας της εξέλιξης ολόκληρης της σεζόν και του τρόπου με τον οποίο οι οπαδοί ταξίδεψαν στο Τορίνο», είχε πει πριν από το παιχνίδι του Σαββατοκύριακου στην ολλανδική πόλη Αϊντχόφεν. «Ήμουν πολύ απογοητευμένη που δεν τους χάρισα το Champions League».
Αλλά όταν η Αλεξάνδρα Ποπ με κεφαλιά έβαλε την Βόλφσμπουργκ μπροστά στο σκορ με 2-0 στο 37ο λεπτό, η δύο φορές νικήτρια της Χρυσής Μπάλας, Πουτέγιας, η οποία ήταν στον πάγκο το Σάββατο έχοντας μόλις αναρρώσει από τον τραυματισμό της στο γόνατο, έμοιαζε να βρίσκεται στα πρόθυρα των δακρύων. Η ατμόσφαιρα στο γήπεδο ήταν σιωπηλή, οι Καταλανοί θεατές, που συνήθως είναι τόσο ζωηροί, είχαν σιγήσει.
Μετά από εκείνη την ήττα με 3-1 από την Λυών πριν από ένα χρόνο, η Πουτέγιας ορκίστηκε στους οπαδούς ότι η Μπαρτσελόνα θα κατακτήσει το Champions League του 2023 «ό,τι κι αν συμβεί». Αλλά πηγαίνοντας στο ημίχρονο του αγώνα με την Βόλφσμπουργκ, αυτό φαινόταν απίθανο.
Οι παίκτριες έσπευσαν στα αποδυτήρια όταν ακούστηκε το σφύριγμα για την ανάπαυλα. Στόχος της ομάδας, μετά την ήττα στον τελικό του 2022, ήταν να γίνει πιο δυνατή ψυχολογικά. Ήρθε η ώρα να το αποδείξει.
«Αν υπάρχει κάποια ομάδα που μπορεί να επιστρέψει από το 2-0, είναι αυτή η ομάδα, με αυτούς τους παίκτες».
Αυτή ήταν η ξεσηκωτική ομιλία στα αποδυτήρια από την Πουτέγιας, η οποία συνήθως φοράει το περιβραχιόνιο της αρχηγού, αλλά δεν είχε αγωνιστεί ακόμα ούτε λεπτό.
Η Μπαρτσελόνα ήξερε ότι είχε την ποιότητα. Είχε δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες από τη Βόλφσμπουργκ σε εκείνο το πρώτο ημίχρονο, καταγράφοντας ανώτερο σύνολο xG (2,7 έναντι 0,4), είχε κάνει τον μεγαλύτερο αριθμό σουτ (15 έναντι τριών) και κυριαρχούσε στην κατοχή (67% έναντι 33).
Ο προπονητής της, Γιόναταν Χιράλδες, είπε στις παίκτριές του ότι έπρεπε να είναι πιο εύστοχες και πιο επιθετικές και στις δύο πλευρές του γηπέδου. Η μόνη αλλαγή τακτικής ήταν η Μαριόνα Καλντεντέϊ, η οποία χρησιμοποιήθηκε ως ψευτοεννιάρι στο πρώτο ημίχρονο, αλλάζοντας θέση με την Σάλμα Παραγουέλο στην αριστερή πτέρυγα.
«Στο ημίχρονο, δεν υπήρχε κανείς που να αμφιβάλλει ότι θα επιστρέφαμε», δήλωσε η Ιρένε Παρέδες.
«Πάνω απ' όλα», δήλωσε η επιθετικός Καρολάιν Γκρέαμ-Χάνσεν, «ήταν στο μυαλό μας - 'Αν θέλουμε να το κερδίσουμε, πρέπει να το κάνουμε τώρα, μαζί'».
«Βγήκαμε και το πιστέψαμε αυτό», πρόσθεσε η διεθνής Αγγλίδα Κίρα Ουόλς. «Ο προπονητής μας είπε να συνεχίσουμε να πιστεύουμε στους εαυτούς μας. Το θέμα ήταν να πετύχουμε αυτό το κομμάτι στο τελευταίο τρίτο σωστά».
Αν και το κοινό στο οποίο κυριαρχούσαν οι οπαδοί από την Καταλονία ήταν νευρικό στο δεύτερο ημίχρονο, οι παίκτριες της Μπαρτσελόνα ήξεραν τι έπρεπε να κάνουν. «Ήμασταν τόσο αποφασισμένες», δήλωσε η Νορβηγή διεθνής Γκρέαμ-Χάνσεν. «Μπορούσες να το δεις στα πρόσωπά μας. Ξέραμε ότι είχαμε την ποιότητα. Έπρεπε να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας».
Μέσα σε τρία λεπτά από την έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου, η Μπαρτσελόνα βρήκε επιτέλους τον ρυθμό της. Η Πατρίσια Γκιγιάρο, μια αφανής ηρωίδα αυτής της ομάδας που έχει παίξει σε τρεις διαφορετικές θέσεις σε τρεις διαδοχικούς τελικούς Champions League (κεντρικός αμυντικός, αμυντικός μέσος και εσωτερικός επιθετικός) πέτυχε δύο γκολ μέσα σε δύο λεπτά.
«Έχει υποτιμηθεί για πολύ καιρό», δήλωσε η Ουόλς. «Τόσο ξεχωριστή παίκτρια. Είναι η καλύτερη παίκτρια στον κόσμο».
Το γκολ της Ρόλφο στο 70ό λεπτό ολοκλήρωσε την ανατροπή της Μπαρτσελόνα. Έδειξε μια διαφορετική πλευρά αυτής της ομάδας που δεν έχουμε ξαναδεί. Είναι πλέον μια πιο υπομονετική και ώριμη ομάδα, που έχει μάθει από την «τραυματική», κατά την Πουτέγιας, ήττα της από την Λυών πέρυσι. Δεν άφησαν το συναίσθημα της περίστασης να τους κυριεύσει. Αυτή ήταν μια νίκη ψυχολογική όσο και ποδοσφαιρική.
«Είμαστε μια ομάδα που ξέρει πώς να διαχειρίζεται καλύτερα αυτές τις καταστάσεις», δήλωσε η Καλντεντέι πριν από τον τελικό. «Έχουμε μάθει να μην αγχωνόμαστε αν δεν έχουμε την μπάλα».
Ο σύλλογος παρέχει έναν ψυχολόγο στην ομάδα για να καταπολεμήσει αυτά τα σενάρια και να διαχειριστεί τα νεύρα. «Όσο περισσότερο αγχώνεσαι την προηγούμενη εβδομάδα, τόσο περισσότερο άγχος θα έχεις κατά τη διάρκεια του τελικού», δήλωσε η Καλντεντέι. «Όλη αυτή η προετοιμασία βοηθάει».
Όταν ακούστηκε το σφύριγμα της λήξης, οι παίκτριες της Μπαρτσελόνα αγκαλιάστηκαν για να πανηγυρίσουν, χοροπηδώντας σε έναν στενό κύκλο.
Η Ζεϊσέ Φερέιρα ήταν η πρώτη που άρχισε να κλαίει.
Δεν είχε περάσει μια εύκολη χρονιά. Η εμφάνισή της στη νίκη με 9-0 στο Κόπα ντελ Ρέινα επί της Οσασούνα τον Ιανουάριο είχε ως αποτέλεσμα να αποκλειστεί η ομάδα από τη διοργάνωση επειδή έβαλε παίκτρια που δεν είχε δικαίωμα συμμετοχής. Αυτό βάρυνε μια παίκτρια στο ντεμπούτο της στη σεζόν μετά τη μετακίνησή της το καλοκαίρι από την CFF Μαδρίτης. Τα δάκρυα δεν κράτησαν πολύ, σύντομα έδεσε τη σημαία της πατρίδας της γύρω από τη μέση της και άρχισε να χορεύει.
«Αυτή η ομάδα έπρεπε να κάνει διαφορετικά πράγματα», δήλωσε η Σάντρα Πάνος, η τερματοφύλακας της. «Φοβηθήκαμε τους προηγούμενους τελικούς, αλλά μπορέσαμε να βρούμε τον τρόπο να κερδίσουμε».
«Ήμουν τόσο ανακουφισμένη», δήλωσε η Γκρέιαμ-Χάνσεν. «Ήταν δύο δύσκολες εβδομάδες για μένα, για να μπορέσω να παίξω σήμερα και να βοηθήσω την ομάδα».
Αυτός ο θρίαμβος στο Champions League ήταν ακόμα πιο γλυκός, επειδή αυτή τη φορά η ομάδα μπορούσε να γιορτάσει την κατάκτηση της Ευρώπης με την οικογένεια και τους φίλους της. Ο τελικός του 2021 -όταν η Μπαρτσελόνα διέλυσε την Τσέλσι με 4-0- διεξήχθη κεκλεισμένων των θυρών στη σουηδική πόλη Γκέτεμποργκ λόγω της πανδημίας COVID-19. Τώρα, οι παίκτριες αναζήτησαν τα αγαπημένα τους πρόσωπα στις κερκίδες.
Ο πιο συγκινημένος ήταν ο Χιράλδες. Ο προπονητής των Μπλαουγκράνα έγινε πατέρας για πρώτη φορά οκτώ ημέρες νωρίτερα. Έτρεξε να φέρει την σύζυγό του και όταν είδε τον Σιές, τον νεογέννητο γιο τους, ξέσπασε σε κλάματα.
«Είναι ο νεότερος άνθρωπος στο γήπεδο», είπε χαμογελώντας ο Χιράλδες.
Η Ουόλς βρήκε τους γονείς και τον ατζέντη της, η Πουτέγιας την αδελφή και την μητέρα της, η κεντρικός αμυντικός Παρέδες έκλαψε όταν αγκάλιασε τον σύντροφό της και στη συνέχεια δάκρυσε ξανά όταν μίλησε στους δημοσιογράφους στη μεικτή ζώνη. «Η οικογένειά μου είναι εδώ», είπε. «Ξέρουν πώς είναι να φτάνεις σε τελικούς και να τους χάνεις».
Η Ουόλς και η Μπρονζ αγκάλιασαν την θρυλική Τζιλ Σκοτ, η οποία εργαζόταν στον τελικό ως σχολιάστρια για την τηλεόραση. Η αρχηγός της Εθνικής Αγγλίας που κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του 2022 και κολλητή φίλη της Ουόλς, Λία Ουίλιαμσον, με την βιντεοκάμερα στο χέρι, χαιρετούσε από τις κερκίδες μαζί με την συμπαίκτριά της στην Άρσεναλ, Λία Ουόλτι.
Το Sweet Caroline του Neil Diamond αντηχούσε γύρω από το στάδιο Philips της PSV, μια συγκεκριμένη επιθυμία της Ουόλς και της Μπρονζ , όπως και το We Are the Champions των Queen.
Αλλά αμέσως μετά ήρθε ένα τραγούδι που εξέπληξε το γερμανικό και το διεθνές κοινό.
Οι ρυθμοί του Sardana - ενός καταλανικού χορού στον οποίο ένας κύκλος ανθρώπων κρατάει τα χέρια με τα χέρια υψωμένα και χορεύει με τα πόδια του - ήταν άγνωστοι σε όσους δεν προέρχονται από την πατρίδα της Βαρκελώνης. Το ίδιο και οι καταλανικοί στίχοι. Το τραγούδι ήταν το Coti x Coti (Gossip For Gossip) των The Tyets. Οι παίκτριες επέλεξαν αυτό να ακουστεί το Σάββατο και ήταν το αγαπημένο τραγούδι της φετινής σεζόν στα αποδυτήρια. Το Despecha της Rosalia, από το άλμπουμ Motomami, ήταν ένα άλλο κομμάτι στην playlist.
«Χαρούμενα πρόσωπα παντού», δήλωσε η Γκρέαμ-Χάνσεν, συνοψίζοντας την ατμόσφαιρα.
Μέσα στα αποδυτήρια, η αμυντικός και καθορισμένη DJ, Λάϊα Κοντίνα, ηγήθηκε των πανηγυρισμών, όπως ακριβώς έκανε και μετά την νίκη στον τελικό του Champions League του 2021 επί της Τσέλσι - τον πρώτο ευρωπαϊκό τίτλο της ομάδας Γυναικών των Μπλαουγκράνα. Ισπανική και καταλανική μουσική ακουγόταν από το boombox της, καθώς οι παίκτριες τραγουδούσαν και χόρευαν, μασουλώντας πίτσα με λάδι τρούφας, με μπύρες στο χέρι.
«Η Λάϊα είναι η DJ - στην πραγματικότητα χάνω τη φωνή μου για να τραγουδήσω», είπε η Ουόλς. Δεν πρόλαβε να τελειώσει τη φράση της πριν η ομάδα χορέψει μέσα στη μικτή ζώνη, με γυαλιά ηλίου, τραγουδώντας το "Campeones", με σημαίες δεμένες στη μέση τους, κασκόλ γύρω από τα κεφάλια τους, με το boombox να αντηχεί. Η Μπονμάτι, φορώντας μπαντάνα και κρατώντας μια φωτογραφία της Μπαρτσελόνα σχεδόν διπλάσια από το μέγεθός της, ήταν μία από τις τελευταίες που επιβιβάστηκαν στο λεωφορείο.
Η Κοδίνα, με ένα κασκόλ της Μπαρτσελόνα γύρω από το κεφάλι της, είχε το μεγάφωνο να κρέμεται από τον ώμο της.
«Τα κορίτσια της Καταλονίας και της Ισπανίας είναι λίγο πιο τρελά από τα κορίτσια της Αγγλίας», δήλωσε η Ουόλς, τα μαλλιά της οποίας είχαν βαφτεί μπλε και κόκκινα πριν κάνει ντους. «Δεν μπορώ να σας πω όλα όσα συνέβαιναν στα αποδυτήρια, αλλά η ατμόσφαιρα είναι καλή. Είναι λίγο πιο άγρια από ό,τι έχω συνηθίσει».
«Η Κλαούντια Πίνα ήταν ένα από τα ξεχωριστά νούμερα αυτής της βραδιάς», δήλωσε η Μπρονζ. «Υπάρχουν κάποιοι ιδιαίτεροι χοροί και τραγούδια στην Ισπανία που κάνουμε συνέχεια. Εγώ και η Κίρα δεν ξέρουμε πραγματικά τους στίχους, αλλά γελάμε πολύ».
Το όνειρο της Μπρονζ όταν ήρθε από την Μάντσεστερ Σίτι το περασμένο καλοκαίρι ήταν να κατακτήσει το τέταρτο Champions League. «Όλοι γνωρίζουν ότι είμαι πάντα πεινασμένη να κερδίζω τρόπαια», δήλωσε. «Δεν υπάρχει καλύτερο στάδιο στο οποίο θέλεις να φτάσεις. Έχοντας υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, η μόνη εστίαση ήταν να καταφέρω να επιστρέψω στον τελικό».
Η διεθνής Ελβετίδα Άννα-Μαρία Τσνογκόρσεβιτς παρενέβη τότε, φωνάζοντας από την άλλη άκρη της αίθουσας: «Λούσι, θα χάσουμε την πτήση μας!».
Η ομάδα επέστρεψε στο αεροδρόμιο του Αϊντχόφεν με πτήση τσάρτερ για την Βαρκελώνη το βράδυ του Σαββάτου. Με τα κουτάκια μπύρας στα χέρια, το πάρτι συνεχίστηκε στον διάδρομο προσγείωσης και στο αεροπλάνο, με τις πρωταθλήτριες Ευρώπης να τραγουδούν και να χτυπούν στις θήκες των αποσκευών. Ο πρόεδρος της Μπαρτσελόνα Ζοάν Λαπόρτα είπε στην ομάδα κατά την άφιξή της στην Καταλονία ότι συμβολίζει την ουσία του συλλόγου.
Εν τω μεταξύ, η Ουίλιαμσον και η Ουόλτι πήραν ξεχωριστή πτήση για την Βαρκελώνη για να συμμετάσχουν στο ιδιωτικό after-party στο Sutton Club, ένα νυχτερινό κέντρο με reggaeton lounge.
Κατά την διάρκεια όλων των εορτασμών, υπήρξαν πολλές αναφορές στον αριθμό δύο. Οι παίκτες που έδειχναν δύο δάχτυλα θα μπορούσαν να μοιάζουν με ένα "V" για τη νίκη, αλλά δεν ήταν.
Υπάρχει μια θεωρία γύρω από το νούμερο δύο που στοιχειώνει την ομάδα όλη τη σεζόν. Οι οπαδοί, από την αρχή της σεζόν, τροφοδοτούσαν τη φήμη ότι αυτή ήταν η χρονιά που οι γυναίκες της Μπαρτσελόνα θα κατακτούσαν το δεύτερο Champions League, βλέποντας παντού αναφορές στον αριθμό δύο. Μερικά παραδείγματα είναι ότι έχουν περάσει δύο χρόνια από το πρώτο Champions League της ιστορίας της, ότι η Πουτέγιας κέρδισε την δεύτερη Χρυσή Μπάλα και επίσης πήρε το συγκεκριμένο βραβείο για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Η θεωρία έπιασε τις παίκτριες. Πρόκειται για προληπτικά αποδυτήρια- στην πορεία προς την κατάκτηση του πρώτου τους Champions League, χτυπούσαν ξύλο για καλή τύχη όποτε έβλεπαν.
Ο τελικός του Σαββάτου έκανε ελάχιστα πράγματα για να διαψεύσει την θεωρία: Η Μπαρτσελόνα χρειάστηκε να επιστρέψει από το 2-0 - η Γκουγιάρο -που φοράει την φανέλα με το Νο 12- πέτυχε δύο γκολ, το έκανε σε δύο λεπτά, και το πρώτο από αυτά ήρθε στο δεύτερο λεπτό του δεύτερου ημιχρόνου.
«Σε ιδιαίτερες ημέρες συνηθίζουμε να παίρνουμε μικρές πεποιθήσεις για να τις βάλουμε στο μυαλό μας, ώστε να μας δώσουν δύναμη για εκείνη την ημέρα», δήλωσε ο Γκουγιάρο στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα. «Με την θεωρία των δύο, βρήκαμε μια άλλη πεποίθηση που δεν σε κάνει να κερδίζεις, αλλά σου δίνει μια καλή αύρα που πάντα αθροίζεται και μας κάνει πολύ ενωμένους. Μιλήσαμε πολύ γι' αυτό αυτή την εβδομάδα. Στο Αϊντχόφεν, όποτε βλέπαμε ένα δυάρι, πάντα το επισημαίναμε».
«Η θεωρία των δύο εκπληρώθηκε», δήλωσε η Πάνος μετά το τέλος του αγώνα αγκαλιάζοντας την Μάπι Λεόν στην μικτή ζώνη.
«Κάποιος το δημιούργησε και στο τέλος το πιστέψαμε», απάντησε η Λεόν, καθώς οι δυο τους αποχωρούσαν, λέγοντας ότι είναι «το γαλαξιακό δίδυμο».
Είτε το πιστεύετε είτε όχι, φαίνεται πως είναι κάτι που υπάρχει στα αποδυτήρια.
«Θα διασκεδάσουμε μέχρι το πρωί και θα απολαύσουμε τις διακοπές», δήλωσε η Γκρέιαμ-Χάνσεν. «Είναι απλά καθαρή χαρά».
Οι παίκτριες παρουσίασαν το τρόπαιο στο κατάμεστο από κόσμο πλήθος στην Plaza Sant Jaume δίπλα στο δημαρχείο της Βαρκελώνης την Κυριακή και συγκεντρώθηκαν στο μπαλκόνι της Generalitat, της έδρας της κυβέρνησης της Καταλονίας, έχοντας η καθεμία την στιγμή της να πάρει το μικρόφωνο, παρά τις βραχνές φωνές από όλο αυτό το πάρτι. Κάποτε ήταν ο τόπος αναφοράς για τους εορτασμούς του συλλόγου, αφήνοντας αξέχαστες στιγμές στην ιστορία.
Ήταν από το ίδιο μπαλκόνι που ο Ζοζέ Μουρίνιο, μελλοντικός προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά τότε βοηθός του Μπόμπι Ρόμπσον στο Καμπ Νόου, είπε μετά την κατάκτηση του Copa del Rey του 1997 από την ανδρική ομάδα: «Σήμερα, αύριο και πάντα με την Μπάρτσα στην καρδιά μου», και στη συνέχεια εκεί όπου ο Λουίς Φίγκο, ο οποίος θα έφευγε αμφιλεγόμενα από την Μπαρτσελόνα για την αντίπαλη Ρεάλ το 2000, είχε πει: «Μαδριλένοι κλαψιάρηδες, χαιρετήστε τους πρωταθλητές».
Πρόκειται για ένα εμβληματικό σημείο για τον σύλλογο, αν και η ανδρική ομάδα δεν έχει πανηγυρίσει τίτλους εκεί από το 2003. Αυτή ήταν επίσης η πρώτη φορά για την γυναικεία ομάδα, και πάλι λόγω της πανδημίας πριν από δύο χρόνια.
Η Μπαρτσελόνα αντιμετώπισε τον χειρότερο εφιάλτη της στο Αϊντχόφεν - μια επανάληψη εκείνου του πρώτου ημιχρόνου στο Τορίνο ένα χρόνο νωρίτερα - και αντιμετώπισε την πρόκληση κατά μέτωπο.
Λένε ότι κάθε μεγάλη ομάδα χρειάζεται μια μεγάλη ανατροπή. Οι γυναίκες της Μπαρτσελόνα έχουν τώρα τη δική τους.