MLS: Η επίδραση του φαινομένου Μέσι
Το Apple TV καταγράφει μία άνευ προηγουμένου δημοφιλία με την παρουσία του Λιονέλ Μέσι στο MLS.
Η έναρξη του γύρου των 16 του κύριου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου της Βόρειας Αμερικής, Major League Soccer , με τον ερχομό του Λιονέλ Μέσι στην Ίντερ Μαϊάμι, ήταν το αθλητικό γεγονός με τις περισσότερες προβολές που παρουσιάστηκε ποτέ από την Apple , σε δήλωση που έστειλε η εταιρεία αυτή την εβδομάδα.
Η μετάδοση έγινε δωρεάν μέσω του MLS Season Pass , στον ιστότοπο Apple.com και σε καταστήματα σε μεγάλες πόλεις στην Αυστραλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βραζιλία, τον Καναδά, την Κορέα, την Ιαπωνία και το Μεξικό. Η Ίντερ Μαϊάμι κέρδισε την Ατλάντα Γιουνάιτεντ με 2-1 .
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Επιπλέον, η αποκλειστική μετάδοση του «Messi Cam» θα μπορούσε να παρακολουθείται ζωντανά στους λογαριασμούς TikTok, MLS και Ίντερ Μαϊάμι, προσελκύοντας περισσότερους από 150.000 ταυτόχρονους θεατές . Αυτή ήταν η πρώτη ροή ποδοσφαίρου TikTok που επικεντρώθηκε σε έναν μόνο παίκτη.
Η Apple TV, η οποία μεταδίδει αποκλειστικά αγώνες MLS, κέρδισε 110.000 συνδρομητές μόλις την ημέρα που ανακοίνωσε τη συμφωνία και σχεδόν 300.000 σε ένα μήνα, όταν έφτασε ο Μέσι στα μέσα του περασμένου έτους. έτος. Η πλατφόρμα πλήρωνε 250 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, για 10ετές συμβόλαιο μέχρι το 2033 . Η συνολική αξία των 2,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, για παράδειγμα, είναι πρακτικά τριπλάσια από ότι πληρώνονταν προηγουμένως, γύρω στα 100 εκατομμύρια δολάρια.
« Είναι ένας αθλητής ικανός να τραβήξει την προσοχή όλου του κόσμου για την επιτυχημένη καριέρα που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια και για αυτό που εκπροσωπεί και εκτός γηπέδου. «Οι λάτρεις του ποδοσφαίρου θα συνεχίσουν να καταναλώνουν ό,τι περιστρέφεται γύρω από αυτό, αποτελώντας φυσικά μια εξαιρετική ευκαιρία να διαδοθεί ο ανταγωνισμός σε όλο τον κόσμο, χωρίς να ξεχνάμε τη δυνατότητα να οικοδομήσουμε μια κληρονομιά βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα τόσο για αυτό όσο και για το MLS », τονίζει ο Renê Salviano, Διευθύνων Σύμβουλος. Ειδικός Heatmap και αθλητικού μάρκετινγκ.
« Ο τεράστιος ανταγωνισμός για να δεις τον Μέσι και η αύξηση των διαφόρων εισοδημάτων δείχνει ότι η ιδιότητα του σούπερ σταρ του καλύτερου ποδοσφαιριστή στον κόσμο είναι ικανή να προσελκύσει ένα κοινό που ξεπερνά τους λάτρεις του ποδοσφαίρου», λέει ο Ivan Martinho, καθηγητής αθλητικού μάρκετινγκ ESPM.
Σύμφωνα με το Tik Tok, αυτή η νέα μορφή μετάδοσης ( δηλ. Η Messi Cam) θα είναι δωρεάν στους επίσημους λογαριασμούς του MLS και της Ίντερ Μαϊάμι στο κοινωνικό δίκτυο και η πρόθεση της πλατφόρμας είναι να κάνει τους οπαδούς να βιώσουν έναν αγώνα από την οπτική γωνία του Αργεντίνου σταρ στο γήπεδο.