To Netflix τρέχει να προλάβει το φθηνό πακέτο του Disney Plus
Το Netflix τρέχει να προλάβει την Disney στον αγώνα για το ποια streaming υπηρεσία θα λανσάρει πρώτη το φθηνό της πακέτο.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Variety, το Netflix μετακινεί το χρονοδιάγραμμά του και θα φέρει το φθηνό συνδρομητικό πακέτο του με την προσθήκη διαφημίσεων τον ερχόμενο Νοέμβριο, ούτως ώστε να προλάβει το Disney Plus, το οποίο έχει ανακοινώσει ότι το δικό του ad-supported πακέτο θα έρθει στις 8 Δεκεμβρίου.
Συγκεκριμένα το Netflix επιθυμεί ιδανικά να λανσάρει τη φθηνή συνδρομή του τη 1η Νοεμβρίου σε πολλές χώρες όπως οι ΗΠΑ, Καναδάς, Μ. Βρετανία, Γαλλία και Γερμανία, μια πληροφορία που επιβεβαιώνει και η Wall Street Journal. Δηλαδή λίγο παραπάνω από ένα μήνα προβάδισμα μέχρι να κυκλοφορήσει το αντίστοιχο πακέτο που θα λέγεται Disney+ Basic και θα κοστίζει $7.99/μήνα στις ΗΠΑ.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Παρόλο που το Netflix αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή του πακέτου το με διαφημίσεις, το Bloomberg σε ρεπορτάζ του είχε αποκαλύψει την τιμή του, η οποία θα κυμαίνεται μεταξύ 7 έως 9 δολαρίων. Περισσότερα για το πώς θα λειτουργεί και θα προβάλλει το περιεχόμενό του το φθηνό πακέτο του Netflix θα βρείτε πατώντας εδώ.
Διάφορες πηγές εντός των διαφημιστικών εταιριών του πλανήτη λένε πως το Netflix ζητάει ένα εξωφρενικό ποσό στα ad rates του που θέλει να είναι κοντά στο όριο των $65 CPM (κόστος ανά χίλια views), κάτι που το αφήνει ωστόσο διαπραγματεύσιμο, την ώρα που η βιομηχανία κινείται στα όρια των $20 CPM. Πολλοί σχολιάζουν ότι δε θα πάρει την τιμή που θέλει ο streaming κολοσσός και ο διαφημιστικός συνεργάτης του, δηλαδή η Microsoft.
Ωστόσο επιθυμεί να κλειδώσει τις τιμές αγοράς διαφημίσεων μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου ούτως ώστε να καταφέρει τον στόχο της 1ης Νοεμβρίου. Το Netflix ανέφερε επίσης ότι αναμένει περίπου 500.000 συνδρομητές να εγγραφούν στο φθηνό ad πακέτο μέχρι το τέλος του 2022.