Παραλίγο τραγωδία: Έστειλαν Προαστιακό στη σήραγγα του Μετρό!
Ο μηχανοδηγός πήρε μία απόφαση που φαίνεται να έσωσε την κατάσταση, αφού ελάττωσε αισθητά την ταχύτητα του Προαστιακού προκειμένου η τηλεδιοίκηση να «πιάσει» το λάθος.
Tο σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας φαίνεται πως αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα ασφαλείας και σε περιπτώσεις τα ατυχήματα δεν λαμβάνουν χώρα εξαιτίας της ικανότητας των μηχανοδηγών να αντιληφθούν τον κίνδυνο, αφού δεν έχουν τηλεδιοίκηση για να συνδράμει στο έργο τους.
Μετά το περιστατικό στους Αγίους Αναργύρους, έρχεται στο φως της δημοσιότητας ακόμα ένα το οποίο προκαλεί ανησυχία. Σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, όλα ξεκίνησαν όταν συρμός του Προαστιακού έλαβε εντολή στη Δουκίσσης Πλακεντίας να μπει σε... λάθος γραμμή.
Ολυμπιακός: Ο Φουρνιέ κάνει τη διαφορά
Ο μηχανοδηγός στο τρένο αντιλήφθηκε πως έγινε λάθος και προσπάθησε μάταια να επικοινωνήσει με τον σταθμάρχη, όπως αναφέρει το δημοσίευμα.
Στη συνέχεια, ο μηχανοδηγός πήρε μία απόφαση που φαίνεται να έσωσε την κατάσταση, αφού ελάττωσε αισθητά την ταχύτητα του Προαστιακού προκειμένου η τηλεδιοίκηση να «πιάσει» το λάθος.
Εν τέλει, η τηλεδιοίκηση το «έπιασε» με αποτέλεσμα ο μηχανοδηγός να κάνει οπισθοπορία για 300 μέτρα προκειμένου να βγει από την σήραγγα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, σε περίπτωση μη αντίληψης του λάθους, αν έμπαινε ο συρμός μέσα στη σήραγγα του Μετρό θα σφήνωνε με ότι αυτό συνεπάγεται...
Οι κυρώσεις
Ο πρόεδρος του σωματείου εργαζομένων του ΟΣΕ, Νίκος Τσικαλάκης, επιβεβαίωσε το περιστατικό μιλώντας στο OPEN, αναφέροντας πως έγινε στις 9 Οκτωβρίου.
«Όπως έχουμε πει κατά καιρούς, υπάρχει θέμα με την υπερεργασία στον ΟΣΕ. Η δεδομένη έλλειψη προσωπικού δημιουργεί πολλές ώρες. Οι γραμμές του Μετρό είναι με διπλή κατεύθυνση. Η περίπτωση να γίνει ατύχημα ήταν μηδενική γιατί θα έμπαινε στη γραμμή που θα έμπαινε το Μετρό που θα πήγαινε προς Αθήνα. Δεν θα έρχονταν απέναντι τα τρένα», είπε.
Ο κ. Τσικαλάκης υποστήριξε πως οι σήραγγες είναι ίδιες και χωράει ο συρμός του Προαστιακού. «Ο σιδηρόδρομος έχει παθογένειες που δεν διορθώθηκαν μετά το δυστύχημα των Τεμπών. Εκτός από τις υποδομές που έτρεξαν λιγάκι. Είναι μεγάλος ο όγκος των θεμάτων που εκκρεμεί», είπε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, «η Hellenic Train επέβαλλε κάποιες κυρώσεις στον μηχανοδηγό. Από ότι έχω μάθει τον έβγαλε εκτός υπηρεσίες για κάποιες μέρες. Όσο για τον σταθμάρχη, ήταν αντίστοιχες συνέπειες».