«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς»: Το ροκ του καραγκιόζη κι ο συνεργάτης του Σκορτσέζε στη Λαμία
Πώς μπορεί να συναντήθηκαν ο άνθρωπος που έχει συνεργαστεί με τον Μάρτιν Σκορτσέζε και ο καραγκιόζης στη Λαμία. Το... ραντεβού έκλεισε ο Γιάννης Οικονομίδης στην ταινία «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς».
«Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» είναι ελληνική μαύρη κωμωδία σε σκηνοθεσία Γιάννη Οικονομίδη και σενάριο Γιάννη Οικονομίδη, Χάρη Λαγκούση και Δημοσθένη Παπαμάρκου. Η ταινία αφορά μια παντρεμμένη γυναίκα η οποία το σκάει από τον σύζυγό της, κλέβοντάς του ένα εκατομμύριο ευρώ, ώστε να συνάψει δεσμό με πρώην λαϊκό τραγουδιστή, ο οποίος διατηρεί νυχτερινό κέντρο στην επαρχία. Στην ταινία πρωταγωνιστούν οι: Βασίλης Μπισμπίκης, Βίκυ Παπαδοπούλου, Γιάννης Τσορτέκης, Στάθης Σταμουλακάτος, Βαγγέλης Μουρίκης, Γιώργος Γιαννόπουλος και Λένα Κιτσοπούλου.
Τα γυρίσματα ξεκίνησαν τον Ιούλιο του 2018 και έλαβαν χώρα στη Λαμία. Είναι η πρώτη ταινία του Γιάννη Οικονομίδη η οποία γυρίστηκε εκτός Αττικής, καθώς και η πρώτη ταινία που γυρίστηκε στην περιοχή μετά την ίδρυση του Film Office της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Μια Ιταλίδα από την Κυψέλη: Οι στρατονόμοι πρόλαβαν τον Αλεξανδράκη - Πώς ο Γαλανός έχασε τον ρόλο
Τζαζ και μπλουζ μέχρι ροκ
Τη μουσική επιμέλεια της ταινίας ανέλαβε ο Γάλλος συνθέτης Ζαν-Μισέλ Μπερνάρ, δημιουργώντας μουσική υπόκρουση με πολλά στοιχεία, από τζαζ και μπλουζ μέχρι ροκ. Η προώθηση της ταινίας ξεκίνησε με ένα μουσικό βίντεο με τους τίτλους τέλους της ταινίας και μια διασκευή του τραγουδιού «Ροκ του Καραγκιόζη», το οποίο κυκλοφόρησε στα τέλη Δεκεμβρίου του 2019. Πρόκειται για το παραδοσιακό κομμάτι που ανοίγει τις παραστάσεις του Θεάτρου Σκιών του Καραγκιόζη. Το διασκέυασε ο Μπάμπης Παπαδόπουλος για τις ανάγκες της ταινίας.
Όσον αφορά τον Ζαν-Μισέλ Μπερνάρ, γεννημένος στις 23 Νοεμβρίου 1961, είναι σολίστ του πιάνου και συνθέτης. Είναι διάσημος για τη μουσική με την οποία έχει «ντύσει» ταινίες όπως το Hugo του Μάρτιν Σκορτσέζε και το «The Science of Sleep» του Μισέλ Γκοντρί.
Η ταινία προβλήθηκε στους κινηματογράφους για μια εβδομάδα πριν σταματήσουν οι προβολές λόγω της πανδημίας κορονοϊού, κόβοντας 3.595 εισιτήρια από μία αίθουσα στην Αθήνα. Η ταινία ήταν αυτή που επέλεξαν να παίξουν οι περισσότεροι θερινοί κινηματογράφοι με την επανέναρξη της λειτουργίας τους και το πρώτο τετραήμερο της επαναλειτουργίας των κινηματογράφων έκοψε 5.138 εισιτήρια, φτάνοντας τα 12.221. Την επόμενη εβδομάδα έφτασε τα 18.729 εισιτήρια, γεγονός που την κατέταξε ως τη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία του Οικονομίδη.