Υπογειοποίηση μετρό Φάληρο-Πειραιάς και σταθμός στα Καμίνια
Έργα αξίας άνω των 300 εκατ. ευρώ προωθεί η Αττικό Μετρό το προσεχές διάστημα με στόχο την ένταξή τους στο ΕΣΠΑ 2014-202
Ποια έργα περιλαμβάνει η λίστα της εταιρίας
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, στο συνέδριο του Economist, η "λίστα" των έργων περιλαμβάνει:
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
-την ανακατασκευή, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό 75 οχημάτων της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας, τα οποία τέθηκαν σε κυκλοφορία το 1985. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, που συμπεριλαμβάνει πενταετή εγγύηση.
-την προμήθεια έξι νέων διρευματικών συρμών, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ
-την υπογειοποίηση της γραμμής 1 από Φάληρο μέχρι Πειραιά, με ταυτόχρονη κατασκευή νέου υπόγειου σταθμού στην περιοχή του Κεράνη (σταθμός Καμίνια προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ).
-τις πρόδρομες εργασίες της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι συμβάσεις της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου περιλαμβάνουν και το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βείκου-Γουδί), ύψους 489 εκατ. ευρώ.
Θα απαιτηθούν ακόμη επιπρόσθετα κεφάλαια ύψους 1,16 δισ. ευρώ και προς την κατεύθυνση αυτή, όπως έγινε γνωστό, στο συνέδριο του Economist η εταιρεία έχει πίστωση ύψους 730 εκατ. ευρώ-θα μπορούσε να αυξηθεί σε 1 δισ. ευρώ- από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Σχετικά με τις επεκτάσεις της γραμμής 4 -που αποτελούν για την ώρα ένα μακρινό σενάριο-σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, εκτιμάται ότι στο χρηματοδοτικό μοντέλο θα έχουν συμμετοχή και ιδιώτες σε ποσοστό 40% του προϋπολογισμού, ύψους 2,86 δισ. ευρώ.