Ροβανπέρα: Ο δρόμος προς τον δεύτερο τίτλο του

Δεύτερος στo πρώτo Ράλλυ, ακολούθησαν τρεις τέταρτες θέσεις και μετά άρχισαν οι επιτυχίες. Πηγαίνοντας στην Πορτογαλία, ο Κάλε Ροβανπέρα βρισκόταν έναν βαθμό πίσω από τους συμπαίκτες του Έλφιν Έβανς και Σεμπαστιάν Οζιέ. Με το πέρας του αγώνα στο Ματοσίνιος, είχε αποκτήσει ένα προβάδισμα που δεν θα ανατρεπόταν ποτέ.

Ροβανπέρα: Ο δρόμος προς τον δεύτερο τίτλο του

Πέρυσι, ο 21χρονος Κάλε Ροβανπέρα ξεκίνησε με φόρα το πρωτάθλημα και έδειχνε να έχει τον έλεγχο καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2022. Αυτή την φορά, υπήρξε κάτι σαν αποτυχία στα πρώτα ράλλυ - αλλά μόλις αυτός και το Toyota GR Yaris Rally1 βρήκαν πλήρως τη φόρμα τους, ήταν και πάλι η κυρίαρχη δύναμη.

Ο Ροβανπέρα και ο συνοδηγός Γιόνε Χάλτουνεν σημείωσαν καλά αποτελέσματα στη Σαρδηνία και την Κένυα. Το να τρέχουν πρώτοι στο δρόμο ως πρωτοπόροι του πρωταθλήματος δεν τους βοήθησε ιδιαίτερα, αλλά παρόλα αυτά έφτασαν σε μια τρίτη και μια δεύτερη θέση διαδοχικά.

Οι νίκες στην Εσθονία και την Ελλάδα ήταν εκατέρωθεν μιας βαριάς παράκαμψης του Ράλλυ Φινλανδίας, όταν έδειχναν να έχουν τον έλεγχο και να οδεύουν προς την παρθενική τους νίκη στο Jyväskylä.

Η επιτυχία στο Ράλλυ Ακρόπολις ήταν το κλειδί για τον Κάλε. Η νίκη από την πρώτη θέση ήταν ένα τεράστιο επίτευγμα και έφερε τον τίτλο σε απόσταση αναπνοής. Ένα δύσκολο Ράλλυ Χιλής σήμαινε ότι τερμάτισε πίσω από τον Έβανς, αναγκάζοντας την πρόκληση του πρωταθλήματος να επιστρέψει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού στον τελευταίο ευρωπαϊκό αγώνα της σεζόν.

Τρέχοντας στην πρώτη θέση του παρθενικού Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης, ο Ροβανπέρα είχε ουσιαστικά εξασφαλίσει τον δεύτερο τίτλο μόλις ο Έβανς έριξε το Toyota του σε μια πόρτα αχυρώνα.

Το προβάδισμα των 44 βαθμών στον τελικό της Ιαπωνίας τον επόμενο μήνα μπορεί να φαίνεται άνετο για τον Ροβανπέρα, αλλά ο Φινλανδός είναι ο πρώτος που θα παραδεχτεί ότι η φετινή χρονιά ήταν πιο δύσκολη από ό,τι θα ήθελε.