Το SUV των 19.500 ευρώ που καίει «αέρα»

Η ιδανική αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πάρα πολλούς, είναι ένα SUV.

Το SUV των 19.500 ευρώ που καίει «αέρα»

Η ιδανική αγορά καινούριου αυτοκινήτου για πάρα πολλούς, είναι ένα SUV. Οι βασικοί λόγοι που τα έχουν κάνει τόσο δημοφιλή είναι η πρακτικότητα που διαθέτουν, οι χώροι, η ψηλή θέση οδήγησης, η δυνατότητα να κινηθούν εκτός δρόμου και το υψηλότερο πρεστίζ σε σχέση με ένα χάτσμπακ. Αν σε όλα αυτά προστεθεί και το εξαιρετικά χαμηλό κόστος σε καύσιμο, τότε έχουμε το τέλειο SUV.

Αυτά και ακόμα περισσότερα προσφέρει το Skoda Kamiq 1.0 G-TEC, το οποίο πωλείται σε πολύ συμφέρουσα τιμή και με πλήρη στάνταρ εξοπλισμό. Πιο αναλυτικά, κοστίζει από 19.500 ευρώ, ενώ την απόκτησή του κάνουν ακόμα πιο συμφέρουσα, η άτοκη χρηματοδότηση και η 1η δόση σε 4 μήνες. Για όσους θέλουν άμεσα το αυτοκίνητο, υπάρχουν και ετοιμοπαράδοτα μέσω της online παραγγελίας (δείτε τα εδώ).


Στον εξοπλισμό του Kamiq Ambition 1.0 G-TEC ανήκουν τα εξής:

  • 6 αερόσακοι
  • Σύστημα αυτόνομης πέδησης Front Assist
  • Σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist
  • LED φώτα ημέρας – πορείας και προβολείς, φλας και πίσω φώτα
  • Αισθητήρας βροχής και λειτουργίας φώτων
  • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος 2ζωνικός κλιματισμός
  • Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών και συνδεσιμότητα Skoda Connect
  • Δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος & ανοικτής συνομιλίας τηλεφώνου
  • Κάμερα οπισθοπορείας
  • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών

100 χιλιόμετρα με 3 ευρώ

Την κίνηση του Kamiq G-TEC αναλαμβάνει ο γνωστός 3κύλινδρος turbo 1.0 TSI, ο οποίος έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις έτσι ώστε να καίει φυσικό αέριο και βενζίνη. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 90 ίππους στις 4.000-5.500 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 1.800-3.800 σ.α.λ. Στην πράξη ο κινητήρας ικανοποιεί, με θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, χάρη και στην κατάλληλη κλιμάκωση του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Σε ότι αφορά τις επιδόσεις η Skoda ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 12,4 δλ. και τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα. Ο κινητήρας εκκινεί και λειτουργεί πάντα με το φυσικό αέριο, εκτός αν έχει αδειάσει, όπου τότε χρησιμοποιεί τη βενζίνη, μέσω του βοηθητικού ρεζερβουάρ των 9 λίτρων. Οι τρεις δεξαμενές αποθήκευσης του φυσικού αερίου με συνολική χωρητικότητα 13,8 κιλών, βρίσκονται κάτω από το χώρο αποσκευών και φουλάρουν με μόλις 11,5 ευρώ (με τιμή CNG 0,834 €/kg). Η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση του Kamiq G-TEC είναι 3,4 kg/100 χλμ. (ισοδυναμούν με σχεδόν 3 ευρώ/100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 είναι 101 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ευέλικτο και ασφαλές στο δρόμο

Όπως και οι υπόλοιπες εκδόσεις του Kamiq, έτσι και το G-TEC κερδίζει αμέσως τον οδηγό του με την ευελιξία την ευκολία στους χειρισμούς και την ασφαλή οδική του συμπεριφορά. Παράλληλα οι αναρτήσεις του φιλτράρουν αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενισχύοντας την άνεση. Στον αυτοκινητόδρομο το Kamiq 1.0 G-TEC να πιάνει με ευκολία τριψήφια νούμερα στο κοντέρ, με την ηχομόνωση και την ποιότητα κύλισης να ενθουσιάζουν. Στις στροφές οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου ακόμα και υπό πίεση είναι προβλέψιμες και σε καμία των περιπτώσεων δεν θα τρομάξουν. Τα φρένα είναι δυνατά και αντέχουν στην παρατεταμένη χρήση, ενώ το τιμόνι μεταφέρει μεστή πληροφόρηση και είναι ελαφρύ για να κάνει τους ελιγμούς πιο εύκολους.

Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής

Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του Kamiq 1.0 G-TEC δεν υπάρχουν διαφορές συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις. Η μόνη αλλαγή εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων όπου στη θέση του δείκτη θερμοκρασίας έχει τοποθετηθεί ο δείκτης για το CNG. Η προσεγμένη ποιότητα κατασκευής με τα μαλακά υλικά στο πάνω μέρος του ταμπλό και την στιβαρή συναρμογή των επιμέρους επιφανειών κερδίζουν αμέσως τις εντυπώσεις. Στα συν ανήκουν και οι πολύ άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν την αίσθηση ότι βρίσκονται σε μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Μόνο ο χώρος αποσκευών έχει μικρύνει στα 278 λίτρα (λόγω των πλήρως καλυμμένων δεξαμενών CNG κάτω από το δάπεδο), ωστόσο βοηθάει το γεγονός πως το πορτ μπαγκάζ έχει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.

Πηγή: autogreeknews.gr