Τι είναι το «solo travelling» που αυξήθηκε στον καιρό της πανδημίας
Τα μοναχικά ταξίδια για τους ταξιδιώτες της κωπηλασίας αυξήθηκαν κατά την διάρκεια της πανδημίας.
Αύξηση της δημοτικότητας του «solo travelling» παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Τα solo ταξίδια αποτελούν μία επιλογή που προσφέρει ασφάλεια, μεγάλη ευελιξία και συμφέρουσες προσφορές.
Η Rowing the World, μία εταιρεία που προσφέρει ταξιδιωτικές εμπειρίες κωπηλασίας σε ολόκληρο τον κόσμο, προσέφερε συνήθως διαδρομές δύο ή τεσσάρων ατόμων.
Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας, η εταιρεία αντιμετώπισε τεράστιες δυσκολίες, καθώς οι απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης δεν μπορούσαν να εφαρμοστούν στα σκάφη κωπηλασίας.
«Σε ένα σκάφος κωπηλασίας, οι άνθρωποι απέχουν συνήθως ένα με δύο μέτρα. Δεν μπορείς να εφαρμόσεις το “social distancing” μέσα σε αυτές τις βάρκες. Επρεπε να βρεθεί μια λύση», τονίζει η ιδρυτής της εταιρίας, Ρούθ Μάρ.
Η εταιρεία συμπεριέλαβε στις διαδρομές της περιοδείες «αυτοξεναγήσεων» στην Ευρώπη, τον Καναδά και τις Ηνωμένες Πολιτείες, δημιουργώντας μία σειρά ατομικών δρομολογίων με κωπηλατικά σκάφη.
Είδε σημαντική αύξηση «σόλο ταξιδιωτών» στο πελατολόγιο της, παρόλο που αυτή ήταν η πρώτη φορά που προσέφερε αυτού του είδους τα ιδιωτικά δρομολόγια. Tον Ιούνιο, η Μόρρ παρατήρησε έντονο ενδιαφέρον από ταξιδιώτες, ιδιαίτερα για ταξίδια σε περιοχές όπως το Μίσιγκαν και το Μέιν.
Η μετάβαση της εταιρίας σε αυτήν την αναπτυσσόμενη ταξιδιωτική εμπειρία των «σόλο ταξιδιών», δείχνει ότι οι άνθρωποι που επιλέγουν να ταξιδέψουν μόνοι τους έχουν αυξηθεί σημαντικά εν μέσω πανδημίας.
Αυτό που μέχρι πριν από λίγο καιρό φάνταζε «κοινωνικό ταμπού» – το να ταξιδεύει δηλαδή κάποιος χωρίς συντροφιά – γίνεται νέα ταξιδιωτική τάση, κάτι που αντιλαμβάνονται όσοι προσφέρουν ταξιδιωτικές εμπειρίες. Οι επαγγελματίες του κλάδου αύξησαν γρήγορα τις διαθέσιμες επιλογές ταξιδιών, δημιουργώντας ελκυστικές προσφορές για μεμονωμένα δρομολόγια.
Τα πλεονεκτήματα του να ταξιδεύεις μόνος σου
Οι ξεναγήσεις και οι υπηρεσίες που απευθύνονταν σε μεμονωμένους ταξιδιώτες είχαν ήδη δει σημαντική αύξηση την τελευταία δεκαετία, αφού η προσπάθεια των επαγγελματιών να προσελκύσουν νέους πελάτες τους έκανε να επενδύσουν σε καινοτόμες ιδέες, ως «μοχλό» ανάπτυξης για αυτήν την ιδιαίτερη ταξιδιωτική αγορά.
Η πανδημία έφερε ένα νέο κύμα «σόλο πελατών». Στο Audley Travel, ενός εκ των γνωστότερων ταξιδιωτικών πρακτορείων της Αγγλίας, το ποσοστό των νέων κρατήσεων για σόλο ταξίδια έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τον Μάρτιο, σύμφωνα με τον επικεφαλής πωλήσεων Μάρκ Ντόλμαν.
Αυτή η νέα δυναμική ήταν αποτέλεσμα της προσπάθειας των εταιριών να προσαρμοστούν στα νέα υγειονομικά δεδομένα. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ταξιδιώτες μπορούν να αντιμετωπίσουν ευκολότερα τους μεταβαλλόμενους κανονισμούς υγείας.
Παράλληλα, οι πολιτικές ακύρωσης έγιναν πιο χαλαρές από ποτέ, ενώ οι ταξιδιώτες δεν χρειάζεται πλέον να συντονίζουν τα προγράμματα τους με οικογένεια και φίλους, μειώνοντας έτσι το χρονικό διάστημα που χρειάζεται προκειμένου να κλείσουν κάποιο ταξίδι.
«Στους ανθρώπους αρέσει η ευελιξία να μπορούν να επιλέγουν πότε ταξιδεύουν», ανέφερε η Ρούθ Μόρ.
«Τους αρέσει η ιδέα ότι δεν εξαρτώνται από την ύπαρξη συγκεκριμένου αριθμού ατόμων για να κάνουν κράτηση και να πραγματοποιήσουν την περιοδεία. Ένα άτομο είναι αρκετό. Διαχειρίζονται μόνοι τους αποφάσεις όπως το πού θα μείνουν, αλλά και το πως και πότε θα φτάσουν στον προορισμό τους», πρόσθεσε.
«Με την πανδημία του COVID-19, η εμπιστοσύνη των ανθρώπων μειώθηκε και έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο για να αυξήσουμε το αίσθημα ασφάλειας», δήλωσε ο διευθυντής πωλήσεων της G Adventures, Τζέρεμυ Μπράντυ.
«Εξετάσαμε μία σειρά από λύσεις. Μειώσαμε το μέγεθος των γκρουπ, χρησιμοποιούμε όλους τους ιδιωτικούς τρόπους μεταφοράς, προσφέρουμε μεγαλύτερη ευελιξία στα καταλύματα και παρέχουμε ιδιωτικά δωμάτια», πρόσθεσε.
Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τροποποιούν τις υπάρχουσες υπηρεσίες που προσφέρουν και δοκιμάζουν νέα πράγματα, σε μία προσπάθεια να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών.
Οπως αναφέρουν οι ειδικοί του κλάδου, το 2021 αναμένεται να είναι μία εξαιρετική χρονιά για το «solo travelling», καθώς οι ταξιδιωτικές εταιρείες συνεχίζουν να προσαρμόζονται στις νέες ανάγκες των πελατών τους.
Πηγή: travelestate.gr