Ο άνθρωπος που δεν ήθελε να είναι μαζί Λάσκαρη και Βοσκόπουλος

Διαφωνούσε με το ειδύλλιο των δύο σταρ και έφτασε στο σημείο να χαλάσει τη σχέση του με την Λάσκαρη

Ο άνθρωπος που δεν ήθελε να είναι μαζί Λάσκαρη και Βοσκόπουλος

Η Ζωή Λάσκαρη αναδείχθηκε μέσα από την αχλή της δεκαετίας του '60 και έγινε το σύμβολο του σεξ, κάτι αντίστοιχο με την Μονρόε ή την Μπριζίτ Μπαρντό σε εγχώριο επίπεδo. Ήταν αναμενόμενο λοιπόν οι έρωτές της να απασχολούν τους πάντες.

Στις αρχές του '70 η Φίνος Φιλμ γυρίζει την μουσική κωμωδία «Μαριχουάνα στοπ» με μια πλειάδα πρωταγωνιστών, ανάμεσα στους οποίους λάμπει το άστρο της Λάσκαρη. Κόβοντας πάνω από 300000 εισιτήρια η ταινία κατατάχθηκε στη 12η θέση ανάμεσα σε 87 άλλες κινηματογραφικές παραγωγές.

Ανάμεσα στο πρωταγωνιστικό καστ φιγουράρει και ο κατακόρυφα ανερχόμενος Τόλης Βοσκόπουλος που τραγουδά μεταξύ των άλλων και το μυθικό «Το φεγγάρι πάνωθέ μου». Το ειδύλλιο Ζωίτσας και Τόλη παίρνει φωτιά αλλά αυτό δεν αρέσει σε όλους. Ο σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης που είχε συμβάλει στην ανάδειξη της Λάσκαρη, έχει τις αντιρρήσεις του. Η πρωταγωνίστρια ξεσπά λέγοντάς του:

-Σταμάτα, Δαλιανίδη. Δεν σε αντέχω, δέκα χρόνια σ' έχω φάει στη μάπα.

Ο Δαλιανίδης παραδέχτηκε πως η σχέση του με την Ζωή ήταν διαφορετική. «Δεν ξέρω αν ήταν ένας έρωτας σε λανθάνουσα κατάσταση, γιατί διαπίστωσα εκ των υστέρων ότι κάθε σχέση της με έναν άντρα με ενοχλούσε».

Όταν τέλειωσε το ρομάντζο της με τον Τόλη εκείνη κατέφυγε στον Δαλιανίδη και έκλαψε πικρά στην αγκαλιά του.