Το πάθος που σε 15 μέρες γέμισε το 1/3 του «Γ. Καραϊσκάκης»...
Ό,τι κι αν γράφεται για τη δύναμη που έχει και την ώθηση που μπορεί να προσφέρει ο κόσμος του Ολυμπιακού στην ομάδα, σε οποιοδήποτε άθλημα, είναι πολλές φορές περιττό.
Όμως όποιος σκέφτηκε να χρησιμοποιήσει τη λέξη «ΠΑΘΟΣ» ως κεντρική έννοια της φετινής καμπάνιας των εισιτηρίων διαρκείας έπεσε διάνα. Γυρίστε τον χρόνο πίσω. Όχι πολύ. Λίγες εβδομάδες. Πολλοί ήταν αυτοί που -δικαιολογημένα- εξέφραζαν τη δυσαρέσκειά τους για την αγωνιστική εικόνα που παρουσίαζε στο γήπεδο μια ομάδα χάρμα ιδέσθαι τα προηγούμενα δυόμισι χρόνια. Φωνές που εντάθηκαν ακόμα περισσότερο με αφορμή τον χειρισμό του συλλόγου στο θέμα του Κώστα Φορτούνη.
Κι εδώ μπαίνει τελεία. Συγκεκριμένα, η τελεία μπήκε στις 8 Ιουνίου, όταν ανακοινώθηκε η κυκλοφορία των εισιτηρίων διαρκείας για τη νέα αγωνιστική περίοδο. Ακόμα πιο συγκεκριμένα, την τελεία την έβαλε ο ίδιος ο κόσμος του Ολυμπιακού με την αντίδρασή του. Σχεδόν δέκα χιλιάδες εισιτήρια έκαναν φτερά μέσα σε δύο εβδομάδες! Γέμισε δηλαδή το 1/3 του «Γ. Καραϊσκάκης» σε σχεδόν 15 ημέρες. Γιατί; Η απάντηση είναι απλή. Όσο εύκολα μπορούν οι φίλοι της ομάδας του μεγάλου λιμανιού να εντοπίσουν τα κακώς κείμενα, να «φωνάξουν» γι’ αυτά, να προσπαθούν να ζήσουν με αυτά, άλλο τόσο δυναμικά μπορούν να τα διαγράψουν, προτάσσοντας το «ΠΑΘΟΣ» τους για το σύνολο, για το καλό του και τον σκοπό του. Και ο κόσμος του Ολυμπιακού δικαιούται να έχει λόγο. Και όταν το κάνει -σχεδόν πάντα- αυτός έχει μεγάλη ένταση και δυναμική. Όπως καλή ώρα τώρα. Χωρίς να έχει «ανοίξει» επίσημα η μεταγραφική περίοδος, περισσότεροι από 9.200 άνθρωποι έσπευσαν να ανανεώσουν τις κάρτες διαρκείας τους και άλλοι τόσοι περιμένουν στην ουρά να κλείσουν μόνιμη θέση στο γήπεδο για να ικανοποιούν το αίσθημα της απόλαυσης, μόνο και μόνο βλέποντας την ερυθρόλευκη φανέλα.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Αυτό είναι το «ΠΑΘΟΣ» τους. Υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις που το δέσιμο με έναν ποδοσφαιριστή ή αθλητή γενικότερα μπορεί να υπερβεί το «ΠΑΘΟΣ» για την ομάδα. Η δυναμική του κόσμου του Ολυμπιακού, η αγάπη για την ομάδα, ο παλμός και ο όγκος είναι ασύγκριτα και πολλές φορές σημεία αναφοράς και για άλλες «μεγάλες» ομάδες, κάποιες εκ των οποίων εφευρίσκουν απίθανα μέτρα σύγκρισης (π.χ. πληρότητα γηπέδων, άσχετα αν ο μέσος όρος παρουσίας θεατών μόλις και μετά βίας ξεπερνά τις 6.000) μήπως και πλησιάσουν αυτό που χαζεύουν.
Ο κόσμος είναι αυτός που κάνει όλους τους Έλληνες αθλητές να θέλουν να αγωνιστούν στο Καραϊσκάκη. Που αναγκάζει τους ξένους να μιλούν για την «καυτή έδρα του Ολυμπιακού». Και αυτό είναι κάτι που δεν περιορίζεται στο ποδόσφαιρο. Θυμηθείτε τι έγινε στο Βελιγράδι πριν από λίγες εβδομάδες, όταν οι εικόνες με τον… πενταψήφιο αριθμό Ολυμπιακών προκάλεσαν δέος σε όλη την Ευρώπη, ανάλογο με τη μετακίνηση των οπαδών της ποδοσφαιρικής Άιντραχτ στη Βαρκελώνη.
Αυτή η μαζική παρουσία γιγαντώνει τον Ολυμπιακό σε όλα τα επίπεδα και σε όλα τα αθλήματα. Γιατί ο Ολυμπιακός είναι η πιο ισχυρή «αλυσίδα». Για του λόγου το αληθές, κρατήστε και αυτό στη σούμα: Ακόμα δεν μπήκε ο Ιούλιος και ο Ερασιτέχνης έχει 9.446 εγγεγραμμένα (x50 ευρώ) μέλη και 4.432 (x10 ευρώ) εγγεγραμμένους φιλάθλους (εκ των προϋποθέσεων για να γίνει κάποιος κάτοχος διαρκείας). Πώς μεταφράζονται αυτά σε χρήματα; Μισό εκατομμύριο ευρώ! Τεράστιο ποσό για τα ελληνικά δεδομένα, μικρό… ακόμα για την ισχύ του «ερυθρόλευκου» κόσμου.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ