Το survivor παλεύει για την επιβίωσή του

Πως το παιχνίδι επιβίωσης του ΣΚΑΪ από νούμερο ένα τηλεοπτικό σόου έφτασε να παλεύει για την ίδια του την επιβίωση.

Το survivor παλεύει για την επιβίωσή του

Όταν ο ΣΚΑΪ αποφάσισε να ξαναφέρει το reality με το όνομα "Survivor" στην Ελλάδα η απήχησή του ήταν τεράστια. Το τηλεοπτικό κοινό ήταν «διψασμένο» για τέτοιους είδους σόου τα οποία όλοι κατάλαβαν με τα πρώτα νούμερα τηλεθέασης το πόσο είχε επιθυμήσει να δει κάτι διαφορετικό!

Η πρώτη εκδοχή του survivor που βλέπουμε τώρα είχε τεράστια επιτυχία χάρη στις προσωπικότητες που συμμετείχαν σε αυτό. Από τον Ντάνο, τον άσημο που έγινε τελικά πιο διάσημος κι από τους διάσημους, μέχρι τον Χανταμπάκη που είχε καταφέρει να στρέψει εναντίον του την πλειοψηφία των τηλεθεατών και τον... μίστερ 4000 Σπαλιάρα, όλοι οι διαγωνιζόμενοι είχαν να προσφέρουν κάτι στο κοινό.

Ήταν ένα σόου που έκανε γνωστούς παίκτες σαν τον Ορέστη Τσανγκ από την Κίνα και τον μάνατζερ ράγκμπι ο οποίος αποθεώθηκε από τα social media για τις επικές του κωλοτούμπες και τα κουτσομπολιά που έκανε για συμπαίκτες και αντιπάλους.

Η δεύτερη εκδοχή του φάνηκε ότι δεν είχε καμία επαφή με την πρώτη. Ναι μεν υπήρχαν διάσημοι που μπορούσαν να υποστηρίξουν το εγχείρημα όπως οι Μουρούτσος, Δαλάκα, Φαρμάκη και Κρητικός ωστόσο φάνηκε από την αρχή ότι δεν θα είχε την απήχηση του πρώτου. Αυτό μας έγινε ακόμα πιο κατανοητό βλέποντας την απήχηση που έχει στο τηλεοπτικό κοινό ο νικητής του, Ηλίας Γκότσης. Και είναι σχεδόν μηδαμινή.

Και πλέον φτάσαμε στην τρίτη σεζόν που ο ΣΚΑΪ προβάλει το παιχνίδι επιβίωσης και σύμφωνα με τα νούμερα τηλεθέασης, η πορεία του είναι απογοητευτική. Στην προσπάθειά τους να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού, οι παραγωγοί διοργάνωσαν μια ελληνοτουρκική μάχη, όμως όπως φαίνεται αυτό αντί να ενθαρρύνει το ελληνικό κοινό, το ξενέρωσε!

Για αυτό και πάρθηκε η απόφαση να μπουν στο παιχνίδι τόσο η Κατερίνα Δαλάκα η οποία από πέρυσι είχε αποκτήσει το δικό της κοινό, όσο και ο Πατρίκ Ογκουνσότο για τον οποίο η παραγωγή πίστευε ότι με τις ατάκες του θα προσθέσει στο σόου μια πιο ευχάριστη νότα!

Φυσικά, σύμφωνα με τις... κακές τις γλώσσες, ο Τούρκους παραγωγός, Ατζουν Ιλιτζάλι, καθόλου δε στεναχωριέται για τα νούμερα τηλεθέασης στην Ελλάδα. Και αυτό επειδή στην Τουρκία το σόου έχει απήχηση και ειδικά στα βάθη της, εκεί όπου το κοινό είναι πιο... Ανατλίτικο και φανατίζεται πιο εύκολα με την ελληνοτουρκική κόντρα, μένοντας καθηλωμένο στην τηλεόραση και φέρνοντας και την ανάλογη διαφήμιση!

Το πρόβλημα λοιπόν φαίνεται να το έχει το κανάλι του Φαλήρου, αφού μετά την επιτυχία του πρώτου survivor, είδε τα δύο επόμενα να κινούνται σε ρηχά νερά...