United Media: Μετά τη NOVA, στόχος το Open - Πώς πλησιάζει τη Vodafone, τι τρέχει με τη ΔΕΗ
Στο στόχαστρο της United Media το Open του Ιβάν Σαββίδη, η κοινή εταιρεία Vodafone – WIND και η... συμφωνία με τη ΔΕΗ. Οι επόμενες κινήσεις του Νίκου Σταθόπουλου και των Σέρβων.
Η BC Partners/United Media, που διοικείται από τη συνεργασία του Νίκου Σταθόπουλου και των σέρβων μετόχων της δεύτερης, μετά τη συμφωνία με τη Wind σχεδιάζει δύο ακόμη κινήσεις και μια εμπορική συμφωνία για να πιέσει τον ΟΤΕ και την αγορά της τηλεόρασης.
1. Open: Υπάρχει πάντοτε η ανοικτή επικοινωνία της BC Partners/United Media με τον Ιβάν Σαββίδη για το Open, με αφορμή τα δικαιώματα του ΠΑΟΚ. Η United Media επενδύει στην ελεύθερη τηλεόραση και θεωρεί πως είναι εκεί το επόμενο πεδίο παρέμβασής της, οπότε θέλει να μπει στην αγορά είτε ως έκτος παίκτης, μέσω Open TV, είτε ως έβδομος, αποκτώντας –μέσω τρίτων προσώπων– την έβδομη άδεια.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
2. Victus: Η BC Partners/United Media σχεδιάζει, μετά τη συμφωνία με τη Wind, να διεκδικήσει μερίδιο στα δίκτυα της κινητής τηλεφωνίας, εξαγοράζοντας ποσοστό στην κοινή εταιρεία Vodafone – WIND, τη Victus. Με τον τρόπο αυτό θα έρθει και πιο κοντά στη Vodafone.
3. ΔΕΗ: Οι οπτικές ίνες είναι ο επόμενος τομέας παρέμβασης. Η ΔΕΗ σχεδιάζει την τοποθέτηση οπτικών ινών σε τρεις μεγάλες πόλεις της χώρας το φθινόπωρο, ξεκινώντας από την Αθήνα και το Περιστέρι. Η Nova σχεδιάζει να προχωρήσει σε εμπορική συμφωνία με τη ΔΕΗ, ώστε να μπορέσει να διαφημίσει πως παρέχει γρήγορο internet μαζί με ηλεκτρικό ρεύμα, έτσι ώστε να μπει στα νοικοκυριά με αυτόν τον τρόπο και να πιέσει τον Όμιλο ΟΤΕ.
Πηγή: typologies.gr