Τραγωδία στα Τέμπη: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού (vid)

Μάχη με τη ζωή του δίνει ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη

Τραγωδία στα Τέμπη: Μάχη για να κρατηθεί στη ζωή ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού (vid)

Μάχη με τη ζωή δίνει ο μοναδικός επιζών του πρώτου βαγονιού που συγκρούστηκε με την εμπορική αμαξοστοιχία στα Τέμπη το βράδυ της Τρίτης 28 Φεβρουαρίου. Ο 20χρονος Γεράσιμος βρίσκεται σε πολύ κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ του γενικού νοσοκομείο Λάρισας από το βράδυ της μοιραίας σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.

Ο δημοσιογράφος του MEGA Θεολόγος Ηλιού, μίλησε με τους γονείς του 20χρονου, οι οποίοι θέλησαν να πουν ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους προσεύχονται για τον γιο τους και για όλα τα μηνύματα που δέχονται.

Τι ανέφεραν οι γονείς

Οι γιατροί, όπως ανέφεραν οι γονείς του φοιτητή, είναι «άγγελοι» και η κατάστασή του είναι στα χέρια της Παναγίας. Οι γονείς του Γεράσιμου παραμένουν νυχθημερόν σην ΜΕΘ του γενικού νοσοκομείο Λάρισας και ελπίζουν σε ένα θαύμα.

Επιπλέον, αποκάλυψαν πως τα πράγματα του 20χρονου βρέθηκαν άθικτα από το πρώτο βαγόνι, ακόμα και το λαπτοπ του, το οποίο είχε μία μικρή ρωγμή. Ο 20χρονος την ώρα της σύγκρουσης πετάχτηκε από το βαγόνι σε χωράφια και φέρει πολλές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις.

ΟΣΕ: Ο τοπικός πίνακας χειρισμού στον σταθμό της Λάρισας λειτουργούσε

Αν και η συζήτηση που έχει ανοίξει μετά την τραγωδία στα Τέμπη, έχει αναδείξει τα σοβαρά προβλήματα στον ελληνικό Σιδηρόδρομο, ήτοι τις τεράστιες ελλείψεις στα συστήματα ασφαλείας και τηλεδιοίκησης, ο ΟΣΕ υπογραμμίζει ότι ο πίνακας στον σταθμό της Λάρισας, που θα μπορούσε να έχει αποτρέψει την εθνική τραγωδία, λειτουργούσε κανονικά αλλά κανείς δεν τον είδε.

«Στα πλαίσια της αναβάθμισης που πρόσφατα ενεργοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2022, λειτουργούσε και λειτουργεί η σηματοδότηση στο τμήμα Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα η οποία μέσω του τοπικού πίνακα χειρισμού στο Σταθμό της Λάρισας έχει τη δυνατότητα χάραξης διαδρομής από το Σταθμό με κατεύθυνση τους Νέους Πόρους (χωρίς ενδείξεις φωτοσημάτων) και με τη δυνατότητα παρακολούθησης των συρμών σε μία απόσταση περίπου 5 χιλιομέτρων μετά και 3 χιλιόμετρα πριν από το Σταθμό της Λάρισας» αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ.

Πηγή: in.gr