«No Time To Die»: Καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς στην Ελλάδα η νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ!
Η νέα ταινία του Τζέιμς Μποντ, «No Time To Die», ξεκίνησε με 80.120 εισιτήρια και ξεπέρασε τον «Άνθρωπο του Θεού» που είχε 62.305 εισιτήρια
Με εκρηκτική άνοδο στα συνολικά εισιτήρια μπαίνει ο νέος κινηματογραφικός μήνας - και απόλυτα αναμενόμενη χάρη στο «No Time To Die», που είχε ήδη ξεκινήσει δυναμικά με 17.326 εισιτήρια την ημέρα της πρεμιέρας του.
Ξεπερνώντας τα 62.305 εισιτήρια του «Ανθρώπου του Θεού», που μέχρι τώρα είχε το καλύτερο άνοιγμα της χρονιάς, το πολύκροτο υπερθέαμα μέτρησε πάνω από 80.000 θεατές σε τέσσερις μέρες και κάτι (συνυπολογίζονται τα τεταρτιάτικα previews) σε 249 οθόνες πανελλαδικά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τζέιμς Μποντ: Σάρωσε στην πρεμιέρα το «No Time Τo Die»! (vid)
Μπορεί κάτω από τα μισά από όσα είχε μαζέψει στο ντεμπούτο του ο προηγούμενος Τζέιμς Μποντ, «Spectre» (Νοέμβριος 2015), ο οποίος κρατά και το ρεκόρ πρώτης μέρας και ανοίγματος τετραημέρου στην ιστορία του 007 στην Ελλάδα, με 40.673 και 166.068 εισιτήρια από 186 οθόνες, αντίστοιχα, πάντως εντυπωσιακά, αν λάβουμε υπόψη τους περιορισμούς λόγω πληρότητας αιθουσών και τρίωρης σχεδόν διάρκειας, που στοιχίζει στις (θερινές, κυρίως) αίθουσες έξτρα προβολή.
Για την ιστορία, να πούμε πως το «Spectre» είχε τότε τελικό σύνολο 487.347 εισιτήρια. Ακόμα, να θυμίσουμε πως η παρθενική εμφάνιση του Ντάνιελ Κρεγκ ως Μποντ στο «Casino Royale» το 2006 είχε ανοίξει πρώτη μέρα με 19.461 εισιτήρια και τετραήμερο με 138.367, πριν ολοκληρώσει την πορεία του στα 415.860. Δύο χρόνια μετά, το «Quantum of Solace» έκοψε πρώτη μέρα 26.342 εισιτήρια, τετραήμερο 143.388 και σύνολο 389.877. Και το 2012, το «Skyfall» είχε μετρήσει την πρώτη μέρα 30.367 εισιτήρια και τετραήμερο 165.301 από 143 οθόνες, για να ανακηρυχθεί λίγες εβδομάδες μετά ο πιο εμπορικός Μποντ επί Κρεγκ στη χώρα μας, με 579.68 εισιτήρια συνολικά.
Ήταν επόμενο η κυριαρχία του Μποντ να επηρεάσει ολόκληρη την αγορά, κάτι που φανερώνουν και οι χαμηλοί τριψήφιοι αριθμοί των τελευταίων τίτλων του top 10, ανάμεσά τους και οι 256 θεατές (ή αλλιώς μόλις 37 μέσο όρο ανά αίθουσα) του νεοεμφανιζόμενου δραματικού θρίλερ «Η Ακρόαση».
Πηγή: flix.gr