Tο ξήλωμα του …πουλόβερ της Red Bull!
H ανακοίνωση ότι από το πρώτο τρίμηνο της νέας χρονιάς ο Άντριαν Νιούι όχι μόνο αποχωρεί από την πρωταθλήτρια (οδηγών και κατασκευαστών) Red Bull Racing αλλά μπορεί να ενταχθεί σ’ ανταγωνιστή αντιμετωπίζεται ως η αρχή του τέλους της κυριαρχίας της αυστριακής φίρμας.
Είναι γνωστό το γνωμικό ότι οι «αυτοκρατορίες πέφτουν από μέσα» και τα ιστορικά παραδείγματα είναι πολλά και πειστικά ανά τους αιώνες (Ρώμη, Βυζάντιο κ.α).
Ωστόσο το θέσφατο βρίσκει εφαρμογή και στον αθλητισμό, όπου όποια ομάδα έχει συντρίψει τον ανταγωνισμό, είθισται να κινδυνεύει περισσότερο από φυγόκεντρες δυνάμεις στο εσωτερικό της, παρά απ’ όσους εποφθαλμιούν την πρωτοκαθεδρίας της.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Και τα ανωτέρω, έχουν αρχίσει πολλοί να τα μνημονεύουν αναφερόμενοι στην τρις σερί πρωταθλήτρια (οδηγών και κατασκευαστών) της Formula 1 Red Bull Racing.
Ψιθυριζόταν εδώ και μήνες - ειδικά μετά το σεξουαλικό σκάνδαλο με πρωταγωνιστή τον, Bρετανό επικεφαλής της ομάδας, Κρίστιαν Χόρνερ, που παρότι δεν οδήγησε σ’ αποπομπή του «τραυμάτισε» την εικόνα της αυστριακής φίρμας – και πλέον υποστηρίζεται, ανοικτά, μετά την ανακοίνωση του «διαζυγίου» με τον συμπατριώτη του, κορυφαίο μηχανικό και τεχνικό διευθυντή Άντριαν Νίουι.
Παρότι ο 65χρονος είχε συμβόλαιο ως το τέλος της επόμενης χρονιάς όχι μόνο συμφωνήθηκε να φύγει στο πρώτο τρίμηνο του 2025, αλλά και να έχει δικαίωμα να πιάσει δουλειά σε ανταγωνιστή, παρότι το μέχρι πρότινος συμβόλαιο του προέβλεπε ετήσια… αγρανάπαυση, μετά το πέρας της συνεργασίας των δύο πλευρών!
Oι «κακές γλώσσες» θέλουν την αποχώρηση του Νιούι ν’ αποτελεί τα …απόνερα της εσωστρέφειας στην ομάδα και των συντροφικών «μαχαιρωμάτων» που εκδηλώθηκαν στο σκάνδαλο Χόρνερ.
Τότε που ο κάτοχος του 51% των μετοχών της εταιρίας Ταϊλανδός Σαλέρμ Γιουβίντια έθεσε βέτο, κρατώντας τον, κόντρα στις επιθυμίες των Αυστριακών μετόχων που έχουν το 49%,
Ο Χόρνερ έχοντας προσεταιριστεί τον Ασιάτη έφτασε ν’ αμφισβητεί την συμβολή του Νιούι – ο οποίος είναι από το 2006 στην Red Bul - τόσο στην τρέχουσα «δυναστεία» της, όσο και σ’ εκείνη της 4ετίας 2010-13.
Το θέμα δεν είναι ότι οι ανταγωνιστές της αυστριακής ομάδας διαφωνούν με τον Χόρνερ, αφού Ferrari (τον θέλει δίδυμο με τον Χάμιλτον ως οδηγό), Aston Martin (φέρεται να του έκανε πρόταση 100. εκατ. ευρώ για 4 χρόνια) και Mercedes τον έχουν προσεγγίσει, είναι πως τάσεις φυγής εμφανίζεται να έχει κι ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής Μαξ Φερστάπεν!
Κι η δήλωση Χόρνερ – ως απάντηση στον πατέρα του Ολλανδού, Γιος Φερστάπεν (πρώην πιλότος επίσης της F1) που τον κριτίκαρε – ότι ο οσονούπω τετράκις τροπαιούχος …κανακάρης του δεν έχει κερδίσει τίποτα με οποιοδήποτε άλλο μονοθέσιο, δεν βοηθά να γεφυρωθεί το χάσμα!
Αντίθετα φουντώνει τη φιλολογία για μπάσιμο της Μercedes ki επιβεβαιώνει ότι το …ξήλωμα του πουλόβερ έχει ξεκινήσει.