Aνοικτό από Φερστάπεν το ενδεχόμενο αποχώρησης του το 2028!
Ο Μαξ Φερστάπεν επανήλθε στη ρήση του ότι δεν αποκλείεται το 2028 που ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του με την Red Bull ν' αποχωρήσει από την Formula 1
To' πε και το ξαναλέει...
Για τον Μαξ Φερστάπεν ο λόγος, που επανέλαβε ότι μπορεί να εγκαταλείψει τη F1 το 2028!
Ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε εκ νέου (σε διάστημα τριών εβδομάδων μάλιστα...) ότι θέλει να ασχοληθεί με «λιγότερο πιεστικές» μορφές του μηχανοκίνητου αθλητισμού μετά την εκπνοή του τρέχοντος συμβολαίου του με τη Red Bull, που λήγει το 2028.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Τότε που θα είναι 31 ετών.
Ο Ολλανδός υπέγραψε την πενταετή -πέραν του 2023- επέκταση του συμβολαίου του με την RBR στις αρχές του 2022, αλλά το σκέφεται για περαιτέρω, αφού:
«Θέλω να κάνω κι άλλα πράγματα, να συμμετάσχω και σε άλλου είδους αγώνες", είπε ο Ολλανδός.
«Η F1 είναι πολύ διασκεδαστική, και απολαμβάνω φυσικά την επιτυχία. Και ξέρω βέβαια ότι το συμβόλαιό μου διαρκεί ως το 2028. Θα είμαι 31 ετών τότε. Πιθανότατα θα είμαι ανταγωνιστικός για ορισμένα χρόνια ακόμα. Αλλά σε αυτά τα χρόνια είναι πιθανό να θελήσω να ζήσω κι άλλα πράγματα, λιγότερο πιεστικά, να διασκεδάσω λίγο, με λιγότερο φορτωμένο πρόγραμμα».
Στα ενδιαφέροντά του μετά τη Formula 1 ο Ολλανδός έχει ήδη εντάξει τη συμμετοχή του στις 24 Ώρες του ΛεΜάν, και σε άλλους αγώνες του WEC, εκφράζοντας την επιθυμία του να αγωνιστεί στην ίδια ομάδα και να μοιραστεί το ίδιο αυτοκίνητο με τον πατέρα του, Γιος Φερστάπεν, αλλά και με τον Φερνάντο Αλόνσο.
Επιπλέον, η φρέσκια κατηγορία LMDh των υβριδικών hypercars του WEC και του ΛεΜάν έχει προσελκύσει τεράστιο ενδιαφέρον από τα εργοστάσια -καθώς από του χρόνου θα μπουν δίπλα στην κυρίαρχο Toyota με επίσημες ομάδες οι Ferrari, Porsche, Peugeot, BMW, Lamborghini, Cadillac, Alpine και άλλες- κι έτσι το ενδιαφέρον για το σπορ αναμένεται να εκτοξευθεί.
«Δεν θέλω να βιαστώ να πάρω καμία απόφαση, διότι συμβαίνουν τόσες πολλές αλλαγές στους αγώνες αντοχής αυτή τη στιγμή", συνέχισε ο 25χρονος Ολλανδός. "Είναι καλό να δούμε τι συμβαίνει, και πώς θα εξελιχθεί, και έπειτα να αποφασίσουμε»
Αν αποχωρήσει, πάντως, στο τέλος του 2028, ο Φερστάπεν θα γίνει ο νεότερος πολυπρωταθλητής της F1 που σταμάτησε το σπορ.
Ο νεότερος που το επέλεξε μέχρι σήμερα είναι ο Μίκα Χάκινεν, σε ηλικία 33 ετών.