Ολοκαίνουργιο και επαναστατικό Nissan X-Trail
Το νέο X-Trail είναι και επίσημα εδώ, πιο επαναστατικό σχεδιαστικά και ποιοτικό από ποτέ! Η 4η γενιά του μεσαίου SUV της Nissan παρουσιάστηκε.
Το νέο X-Trail είναι και επίσημα εδώ, πιο επαναστατικό σχεδιαστικά και ποιοτικό από ποτέ! Η 4η γενιά του μεσαίου SUV της Nissan παρουσιάστηκε στην Αμερική, όπου κυκλοφορεί με το όνομα «Rogue» (Rogue Sport το Qaqshai).
Προφανώς, δεν χρειάζονται ιδιαίτερες λέξεις για να περιγράψουν το πόση σχέση έχει το νέο με το απερχόμενο. Αρκεί μία: καμία! Σχεδιαστικά, το νέο X-Trail υιοθετεί όλα τα στοιχεία της σχεδιαστικής ταυτότητας των Nissan, που είδαμε στο νέο Juke. Αιχμηρά LED, έντονες ακμές, η μάσκα V-Motion σε πρωταγωνιστικό ρόλο, η «αιωρούμενη» οροφή επίσης και ο εν γένει δυναμισμός σε πολύ υψηλότερα επίπεδα σε σχέση με πριν. Βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-C/D και παρόλο που δίνει την αντίθετη εντύπωση, το αυτοκίνητο είναι μικρότερο σε διαστάσεις από τον προκάτοχο. Το μήκος φτάνει στα 4.648 χλστ. (-38,1 χλστ.), το ύψος στα 1.722 χλστ. (-5,08 χλστ.), το μεταξόνιο στα 2.702 χλστ. (-2,54 χλστ.), ενώ η οροφή είναι κοντύτερη κατά 53,3 χλστ. προς όφελος του δυναμισμού.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η διαμόρφωση της οροφής, δε, δημιουργεί την ψευδαίσθηση του κουπέ SUV, καθότι η τρίτη κολόνα χωρίζεται χρωματικά στα δύο, με το χρώμα του αμαξώματος να κλίνει έντονα προς τα μπροστά.
Όπως στο Juke, έτσι και εδώ το πίσω μέρος είναι πιο συγκρατημένο από το μπροστά. Στο X-Trail, όμως, τα φωτιστικά σώματα συνδράμουν σαφώς περισσότερο στη δημιουργία έντασης, όντας πιο μακρόστενα από πριν και με γωνιώδες μοτίβο.
Στο εσωτερικό, η Nissan δηλώνει πως έχει δημιουργήσει μια «οικογενειοκεντρική» ατμόσφαιρα. Χώροι και ποιότητα υλικών ήταν στην κορυφή των προτεραιοτήτων κατά την εξέλιξη, με τον χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών να παρουσιάζεται αυξημένος κατά 1,52 χλστ. και αυτόν για το κεφάλι κατά 1,78 χλστ. Η τρίτη σειρά καθισμάτων καταργήθηκε, οπότε το X-Trail πλέον είναι αποκλειστικά 5θέσιο και χωρίς δυνατότητα συρόμενου μεσαίου καθίσματος. Επίσης, ο χώρος αποσκευών έχει μειωθεί στα 1.033 λίτρα (από 1.112), όμως εξακολουθεί να είναι τεράστιος.
Το σύστημα πολυμέσων έρχεται με στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, που προαιρετικά γίνεται 9, ενώ δεν λείπουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, το head-up display των 10,8 ιντσών και οι δερμάτινες επενδύσεις (επίσης προαιρετικά). Το πακέτο ασφαλείας Pro Pilot και οι δυνατότητες συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto είναι επίσης παρόντα.
Μεταξύ των πολλών βελτιώσεων που φέρει το νέο Rogue σε σχεδιασμό, λειτουργικότητα, ασφάλεια και τεχνολογία είναι και τα χαρακτηριστικά οδήγησης, μέσω του ολοκαίνουργιου συστήματος Vehicle Motion Control. Αυτό λειτουργεί σε συνδυασμό με το βελτιωμένο σύστημα της έξυπνης τετρακίνησης και των προφίλ οδήγησης του Drive Mode Selector, βοηθώντας τον οδηγό με το χειρισμό του τιμονιού, του γκαζιού και των φρένων, παρέχοντας έλεγχο σε κάθε τροχό ξεχωριστά.
Η μονάδα ελέγχου πλαισίου παρακολουθεί και ρυθμίζει τις λειτουργίες του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του VDC, της τετρακίνησης και του τιμονιού. Στα 2κίνητα μοντέλα ένας διακόπτης στην κονσόλα περιλαμβάνει τις λειτουργίες Sport, Standard και Eco, ενώ στα 4κίνητα υπάρχουν επιπλέον οι επιλογές Off Road και Snow.
Το σύστημα Intelligent All-Wheel Drive χρησιμοποιεί ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, ο οποίος μπορεί να ελέγξει τη ροπή με μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα, αντιλαμβανόμενος την ολίσθηση του εμπρός τροχού και μεταφέροντας ροπή στον πίσω πιο άμεσα. Επιπλέον, το τιμόνι έχει πιο γρήγορη απόκριση και οι αναρτήσεις είναι ανεξάρτητες με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Το Rogue θα προσφέρεται στις Η.Π.Α. με έναν 2.5 λτ. 4κύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ισχύος 181 ίππων και 245 Nm ροπής (+11 hp και +8 Nm ροπής από πριν). Στην Ευρώπη το πιθανότερο είναι το νέο X-Trail να λανσαριστεί με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης των 1.3 λτ. και πετρελαίου των 1.7 λτ.
Πηγή: autogreeknews.gr