Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα με 5.000 ευρώ
Επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε -με όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά τους- δημοφιλείς προτάσεις 10ετίας (του 2010), τα οποία πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 5.000 ευρώ και στην πλειοψηφία τους εφοδιάζονται με κινητήρες 1.0 – 1.2 λτ.
Τα μικρά αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν ιδιαίτερο αγοραστικό ενδιαφέρον, αφού είναι οικονομικά στην αγορά και στη χρήση, είναι πρακτικά, ευέλικτα και προσφέρουν όλες τις ανέσεις για τις μετακινήσεις κυρίως εντός πόλης.
Στην αγορά των μεταχειρισμένων μικρών αυτοκινήτων υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές μοντέλων σε μάρκες, ηλικίες, κινητήρες κ.λπ. Εμείς επιλέξαμε και σας παρουσιάζουμε με όλα τα απαραίτητα χαρακτηριστικά τους δημοφιλείς προτάσεις 10ετίας (του 2010), τα οποία πωλούνται σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 5.000 ευρώ και στην πλειοψηφία τους εφοδιάζονται με κινητήρες 1.0 – 1.2 λτ.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Fiat Grande Punto 1.4
Το Fiat Punto εδώ και χρόνια αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, προσφέροντας σύγχρονα χαρακτηριστικά σε χαμηλές τιμές. Σχεδιαστικά παραμένει μοντέρνο εξωτερικά και στο εσωτερικό του με τον όμορφο διάκοσμο, την ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και την πολύ καλή θέση οδήγησης. Παράλληλα, στον θάλαμο των επιβατών του Fiat Grande Punto τέσσερις ενήλικοι θα μετακινηθούν δίχως παραχωρήσεις, έχοντας στη διάθεσή τους 275 λίτρα για τις αποσκευές.
Κατά την οδήγηση το μικρό Fiat παρουσιάζεται εύκολο στους χειρισμούς μέσω του ελαφριού τιμονιού, το οποίο γίνεται εξαιρετικά ελαφρύ με το πάτημα του μπουτόν «City» διευκολύνοντας πολύ στο παρκάρισμα. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης του Grande Punto παρουσιάζει καλή αμεσότητα αλλά σε πιο γρήγορους ρυθμούς θα αναζητηθεί περισσότερο βάρος, ενώ τα φρένα είναι αποτελεσματικά. Η μαλακή ανάρτησή του εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης με λογικές κλίσεις στις στροφές και αρκετά καλή οδική συμπεριφορά σε κάθε διαδρομή. Τέλος, ο 8βάλβιδος κινητήρας των 1.4 λίτρων με τους 77 ίππους διακρίνεται για την ελαστικότητά του από τις χαμηλές στροφές, τον χαμηλό θόρυβο και την εξίσου χαμηλή του κατανάλωση.
+ Σχεδίαση, άνεση ανάρτησης, οδική συμπεριφορά, κατανάλωση
– Απόδοση κινητήρα, ελαφρύ τιμόνι, ατέλειες στην συναρμογή του εσωτερικού
Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, ηλ. παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 255 ευρώ, Τεκμήριο: 3.640 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.368 κ.εκ., Ισχύς: 77/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 114/3.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,2 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 6,1 λτ./100 χλμ.
Hyundai i20 1.2
Μία καλή πρόταση αγοράς μικρού μεταχειρισμένου αυτοκινήτου σε χαμηλή τιμή, είναι το i20 1.2, το οποίο διαθέτει όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό από την αρχική του έκδοση όπως 6 αερόσακους, air condition, ράδιο CD και τις ηλεκτρικές ευκολίες.
Στο εσωτερικό του με την σύγχρονη εμφάνιση και την καλή εργονομία, τα σκληρά πλαστικά διαθέτουν καλή ποιότητα και συναρμογή. Οι προσφερόμενοι χώροι είναι άνετοι για την φιλοξενία 4 ενήλικων επιβατών, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 295 λίτρων είναι μεγάλο για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Στα θετικά του στοιχεία ανήκει ο κινητήρας βενζίνης των 1.2 λτ. ισχύος 78 ίππων. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει καλή ελαστικότητα και ικανοποιητικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, εξασφαλίζει σβέλτες επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Κατά την κίνησή του, το μικρό Hyundai κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού του χάρη και στην σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, ωστόσο το τιμόνι με την θετική αμεσότητα είναι ελαφρύ και με τεχνητή αίσθηση.
+ Αξιοπιστία, χώροι, εργονομία, επιδόσεις, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά
– Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό, άνεση ανάρτησης, ελαφριά αίσθηση τιμονιού
Μέση τιμή: 5.500 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ
Βασικός εξοπλισμός: 6 αερόσακοι, 2 ηλ. παράθυρα, ηχοσύστημα, air condition και υποβοηθούμενο τιμόνι.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.248 κ.εκ., Ισχύς: 78/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 118/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 12,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,1 λτ./100 χλμ.
Nissan Micra 1.2
Το Nissan Micra του 2010 με το γεμάτο καμπύλες αμάξωμά παραμένει ακόμα και σήμερα ξεχωριστό σχεδιαστικά τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Στην καμπίνα του Micra τα υλικά ικανοποιούν, όχι όμως στον ίδιο βαθμό και η συναρμολόγηση στο ταμπλό, ενώ η εργονομία είναι πολύ καλή. Σε επίπεδο χώρων εμφανίζει μικρό πλάτος, ενώ το πίσω συρόμενο κάθισμα εξασφαλίζει αρκετό αέρα για τα πόδια και αυξομειώνει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 237 έως 371 λτ.
Στην οδήγηση το μικρό Nissan κερδίζει τις εντυπώσεις με τη φιλικότητα που προσφέρει στους χειρισμούς και με τον δυνατό, αλλά με τονισμένο θόρυβο κινητήρα 1.200άρη κινητήρα των 80 ίππων. Η οδική συμπεριφορά του είναι ευχάριστη σε κάθε διαδρομή και παρουσιάζεται ελεγχόμενο ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς.
+ Ευελιξία, επιδόσεις – απόδοση κινητήρα, οδική συμπεριφορά
– Χώροι πίσω επιβατών, θόρυβος κινητήρα, ατέλειες στην συναρμογή του ταμπλό
Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες κεντρικό κλείδωμα, a/c και ηχοσύστημα.
Μέση τιμή: 4.500 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.240 κ.εκ., Ισχύς: 80/5.200 PS/σ.α.λ., Ροπή: 110/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ.
Opel Corsa 1.2
Το Corsa του 2010 προσφέρεται σε ελκυστικές τιμές με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων και αποτελεί μια ελκυστική συνολικά πρόταση. Στο εσωτερικό του τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες δείχνουν στιβαρά, όμως στην συναρμογή υπάρχουν ατέλειες. Μεταξύ των θετικών γνωρισμάτων του μικρού Opel περιλαμβάνονται οι άνετοι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές (285 λίτρα).
Στις αστικές μετακινήσεις, θα εκτιμηθούν το ελαφρύ τιμόνι και η καλή ελαστικότητα του δυνατού κινητήρα των 1.2 λτ. απόδοσης 80 ίππων. Παράλληλα, στο δρόμο το μικρό Opel αποπνέει συμπαγή αίσθηση και διαθέτει αρκετά καλή οδική συμπεριφορά, ωστόσο το σε πιο γρήγορους ρυθμούς θα αναζητηθεί περισσότερο βάρος από το τιμόνι, ενώ στα μείον ανήκει και ο μέτριας αίσθησης επιλογέας των ταχυτήτων.
+ Χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα, κατανάλωση
– Ατέλειες στην συναρμογή του εσωτερικού, αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων
Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, εμπρός ηλ. παράθυρα, ράδιο CD και a/c.
Μέση τιμή: 5.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 3.220 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.229 κ.εκ., Ισχύς: 80/5.600 ps/σ.α.λ., Ροπή: 110/4.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,6 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακές μετρήσεις)
Renault Clio 1.2
Το Renault Clio του 2010 (δυο γενιές πίσω) παραμένει ένα αξιόλογο αυτοκίνητο και προσφέρεται σε χαμηλές τιμές με τον 1.200άρη κινητήρα. Εξωτερικά εμφανίζει νεανική εικόνα όπως και στο εσωτερικό του, στο οποίο τα σκληρά πλαστικά είναι καλής ποιότητας (μαλακό πλαστικό υπάρχει στις ακριβότερες εκδόσεις). Τέσσερα άτομα θα μετακινηθούν με άνεση και για τις αποσκευές τους υπάρχουν 288 λτ. πλήρως εκμεταλλεύσιμα.
Ο βασικός κινητήρας των 1.2 λίτρων απόδοσης 75 ίππων, συνδυάζεται με κοντής κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, χαρίζοντας το απαραίτητο νεύρο, όμως ο θόρυβος που παράγει γίνεται αισθητός στους επιβάτες. Πολύ καλά χαρακτηριστικά παρουσιάζει και στο δρόμο ικανοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο εκείνους που αναζητούν υψηλή άνεση από την ανάρτηση σε συνδυασμό με πολύ καλή σταθερότητα στο δρόμο. Το τιμόνι είναι αρκετά ελαφρύ με μέτρια αίσθηση, ενώ ο επιλογέας των ταχυτήτων έχει μεγάλες διαδρομές και είναι ασαφής.
+ Άνεση, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κατασκευής, απόδοση κινητήρα
– Αίσθηση τιμονιού και επιλογέα ταχυτήτων, θόρυβος κινητήρα
Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.149 κ.εκ., Ισχύς: 75/5.500 PS/σ.α.λ., Ροπή: 105/4.250 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,4 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ.
SEAT Ibiza 1.2
Η νεανική σχεδίαση είναι από τα πρώτα στοιχεία που κεντρίζουν το ενδιαφέρον στο Ibiza του 2010 με τον έντονα αιχμηρό σχεδιασμό και τα νεύρα στα πλαϊνά του. Σύγχρονα στοιχεία παρουσιάζει και το εσωτερικό του το μικρό SEAT με την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και τους καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές (267 λίτρα).
Στο δρόμο, το πρώτο στοιχείο που εκτιμάται είναι η στιβαρότητα του πλαισίου και η ασφάλεια που αποπνέει. Σε συνδυασμό με την κατάλληλη -για τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου- ρύθμιση της ανάρτησης εξασφαλίζονται ουδέτερες αντιδράσεις και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης. Επίσης, το τιμόνι του παρέχει θετική πληροφόρηση και αμεσότητα. Όσον αφορά στο 3κύλινδρο μοτέρ των 1.2 λτ. με τους 70 ίππους ανεβάζει με ευκολία στροφές και είναι ολιγαρκές σε καύσιμο αλλά η τραχύτητά του γίνεται αισθητή στο εσωτερικό.
+ Οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, χώροι, ποιότητα κατασκευής
– Απόδοση και τραχύτητα κινητήρα
Μέση τιμή: 5.200 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Βασικός εξοπλισμός: ESP, 4 a/b, ηλ. παράθυρα εμπρός, τιμόνι υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο, κεντρικό κλείδωμα θυρών, air condition και ράδιο CD.
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ., Ισχύς: 70/5.400 PS/σ.α.λ., Ροπή: 112/3.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 13,9 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,4 λτ./100 χλμ., Εκπομπές CO2: 125 γρ./χλμ.
Skoda Fabia 1.2
H Fabia του 2010 με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων προσφέρεται σε πολύ ελκυστικές τιμές, αποτελώντας μια αξιόλογη συνολικά αγορά. Θετικές κριτικές αποσπά το εσωτερικό του σε επίπεδο ποιότητας και εργονομίας, όπως επίσης και στον τομέα των χώρων, αφού είναι από τα πιο άνετα μικρά αυτοκίνητα τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (300 λίτρα).
Η Fabia κερδίζει παράλληλα τις εντυπώσεις στο δρόμο, αποπνέοντας ασφάλεια ανεξάρτητα την ταχύτητα και το είδος της διαδρομής. Από πλευράς άνεσης ικανοποιεί από την ανάρτηση με την σχετικά μαλακή ρύθμιση. Ο κινητήρας των 1.2 λτ. με τους 70 ίππους ανεβάζει με ευκολία στροφές και είναι πολύ οικονομικός σε κατανάλωση, αλλά το στοιχείο που μπορεί να ενοχλήσει είναι η τραχύτητα που παρουσιάζει λόγω των 3 κυλίνδρων.
+ Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, χώροι για επιβάτες και αποσκευές, εργονομία, κατανάλωση
– Τραχύτητα κινητήρα, επιδόσεις, συντηρητική σχεδίαση
Βασικός εξοπλισμός: 4 αερόσακοι, υποβοήθηση τιμονιού, 2 ηλ. παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα και a/c.
Μέση τιμή: 5.400 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 1.198 κ.εκ., Ισχύς: 70/5.400 PS/σ.α.λ., Ροπή: 112/3.000 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 14,5 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,9 λτ./100 χλμ.
Toyota Yaris 1.0
Το απόλυτο best seller της Ελληνικής αγοράς, το Toyota Yaris παραμένει πολύ δημοφιλές και στα μεταχειρισμένα, σε κάθε γενιά του. Ειδικά το δεύτερης γενιάς προσφέρει ότι αναζητήσει κανείς από ένα μικρό αυτοκίνητο, όπως ευελιξία, οικονομία, πρακτικότητα και αξιοπιστία.
Σχεδιαστικά παραμένει σύγχρονο και κυριαρχούν οι άφθονες καμπύλες τόσο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό με την ξεχωριστή αισθητική, τους πολλούς αποθηκευτικούς και την καλή ποιότητα υλικών και φινιρίσματος. Επίσης είναι ευρύχωρο, ενώ το συρόμενο πίσω κάθισμα αυξάνει την πρακτικότητα και διαμορφώνει την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από τα 272 έως τα 363 λίτρα.
Κατά την οδήγηση, το πρώτο στοιχείο που κάνει θετική εντύπωση είναι η ευελιξία και η φιλικότητα που προσφέρει στην πόλη. Το τιμόνι του «κόβει» αρκετά, αλλά από την άλλη πλευρά η αμεσότητά του δεν είναι η καλύτερη δυνατή, όπως και η αίσθηση σε πιο σβέλτους ρυθμούς. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή προς όφελος της άνεσης, με αποτέλεσμα να παρατηρούνται τάσεις πλεύσεις. Ο 1.000άρης κινητήρας των 69 ίππων έχει το απαιτούμενο νεύρο και προορίζεται για αστικές κυρίως μετακινήσεις, ενώ δεν λείπει ο θόρυβος και η τραχύτητα.
+ Αξιοπιστία, πρακτικότητα εσωτερικού, επιδόσεις, χώροι, κατανάλωση
– Οδηγική αίσθηση, υφή σκληρών πλαστικών στο εσωτερικό, τραχύτητα κινητήρα
Βασικός εξοπλισμός: 2 αερόσακοι, υποβοηθούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, κεντρικό κλείδωμα, ράδιο CD, ηλ. παράθυρα εμπρός και a/c.
Μέση τιμή: 5.500 ευρώ, Τέλη κυκλοφορίας: 135 ευρώ, Τεκμήριο: 2.800 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά: Κυβισμός: 998 κ.εκ., Ισχύς: 69/6.000 PS/σ.α.λ., Ροπή: 93/3.600 Nm/σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 15,7 δλ., Μεικτή κατανάλωση: 5,0 λτ./100 χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr