Εκδόσεις και επιδόσεις του VW T-Roc Cabriolet
Η Volkswagen ανοίγει νέους ορίζοντες στα SUV με το νέο T-Roc Cabriolet, το πρώτο cabriolet μοντέλο στην κατηγορία των μικρομεσαίων crossover, το οποίο συνδυάζει τα χαρακτηριστικά των SUV με εκείνα των «ανοιχτών» αυτοκινήτων.
Ακολουθώντας την παράδοση τόσο του Beetle όσο και του Golf Cabriolet, το T-Roc Cabriolet εξοπλίζεται με μια κλασική, υψηλής ποιότητας μαλακή οροφή, η οποία ανοίγει σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα και κλείνει σε έντεκα. Αυτό είναι εφικτό ακόμη και εν κινήσει και σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα, χάρη σε ένα ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό. Όταν η οροφή είναι κλειστή, οι ράβδοι συγκράτησης την εμποδίζουν να «μπαλονιάζει» σε υψηλές ταχύτητες.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB, T-Roc Cabriolet έχει μήκος 4.268 χλστ., πλάτος 1.811 χλστ., ύψος 1.522 χλστ. και μεταξόνιο 2.630 χλστ. (έναντι 4.234×1.819×1.573 και 2590 χλστ. αντίστοιχα το 5θυρο T-Roc). Οι πίσω θέσεις είναι υπερυψωμένες, προκειμένου οι επιβάτες να απολαμβάνουν απρόσκοπτη θέα, ενώ ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στα 284 λίτρα (από 445 του κανονικού T-Roc).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η ανάρτηση δεν παρουσιάζει μεταβολές συγκριτικά με το 5θυρο μοντέλο, αποτελούμενη από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και διάταξη πέντε συνδέσμων πίσω, με την απόσταση από το έδαφος να φτάνει στα 156 χλστ.
Οι επιβάτες στο T-Roc Cabriolet είναι από κάθε άποψη προστατευμένοι χάρη στο πτυσσόμενο roll bar, το οποίο βρίσκεται πίσω από τα πίσω καθίσματα και αναπτύσσεται αυτόματα σε περίπτωση υπέρβασης συγκεκριμένης τιμής πλευρικής επιτάχυνσης ή κλίσης του αυτοκινήτου. Επιπλέον, το T-Roc Cabriolet έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας με το ενισχυμένο πλαίσιο παρμπρίζ και πολυάριθμες δομικές τροποποιήσεις, όπως στο κάτω μέρος του πλαισίου, στα πλευρικά πάνελ, στα εγκάρσια στοιχεία και στις πόρτες.
Στο εσωτερικό διατίθενται προαιρετικά δύο στοιχεία ψηφιακής απεικόνισης και ελέγχου: τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων Discover Media. Το τελευταίο είναι μία από τις τελευταίες γενιές συστημάτων ψυχαγωγίας και διαθέτει μια online μονάδα σύνδεσης με ολοκληρωμένη eSIM. Συνδέοντας το αυτοκίνητο με το περιβάλλον και τα smartphones των χρηστών, γίνονται διαθέσιμες νέες λειτουργίες και υπηρεσίες από τη σειρά We Connect και We Connect Plus. Για ακόμα μεγαλύτερη ηχητική απόλαυση είναι διαθέσιμο και το ηχοσύστημα 12 καναλιών της «beats».
Στη βάση της γκάμας των κινητήρων υπάρχει ο 3κύλινδρος 1.0 TSΙ με απόδοση 115 ίππων και ροπή 200 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 11,7 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να κυμαίνεται στα 5,4-5,6 λίτρα/100 χλμ. (βάσει NEDC) και τις εκπομπές CO2 μεταξύ 123 και 129 γρ./χλμ. Πιο πάνω τοποθετείται ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος 1.5 TSΙ των 150 ίππων και με ροπή 250 Nm στις 1.500-3.500 σ.α.λ., ο οποίος προαιρετικά θα προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, 7 σχέσεων. Το 0-100 χλμ./ώρα καλύπτεται σε 9,6 δλ. και η τελική φτάνει τα 205 χλμ./ώρα, καταναλώνοντας 5,5-5,7 λίτρα/100 χλμ./ώρα και εκπέμποντας 125-130 γρ.CO2/χλμ. κατά μέσο όρο (οι αριθμοί αφορούν το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο).
Το T-Roc Cabriolet είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού. Η Style είναι προσανατολισμένη στο design, ενώ η R-Line (διαθέσιμη μόνο με τον 1.5 TSI κινητήρα) έχει πιο σπορ προσανατολισμό, με σπορ ρυθμίσεις, προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης και δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης ως στάνταρ. Οι προφυλακτήρες είναι μοναδικοί για το μοντέλο R-Line και τα σπορ καθίσματα είναι καλυμμένα με ύφασμα και δερματίνη.
Ο βασικός εξοπλισμός υποβοήθησης οδηγού και ασφάλειας και για τις δύο εκδόσεις περιλαμβάνει Front Assist με City Braking System και ανίχνευση πεζών, το σύστημα αυτόματης πέδησης μετά τη σύγκρουση και τη λειτουργία Lane Assist. Τόσο η Style όσο και η R-Line διαθέτουν ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, αλλά προαιρετικά διατίθενται τροχοί με διάμετρο 18 ή 19 ίντσες.
Πηγή: autogreeknews.gr