Νέα Skoda Octavia RS με 245 υβριδικά άλογα
Η αναμονή έλαβε τέλος, καθώς η Skoda παρουσίασε επίσημα την 4η γενιά της Octavia RS, η οποία για πρώτη φορά είναι υβριδική.
Για την ακρίβεια, πρόκειται για το πρώτο RS μοντέλο στα χρονικά των Τσέχων που ενσωματώνει υβριδική τεχνολογία. Η κορυφαία Octavia διαθέτει άκρως επιθετικό εμπρός μέρος, στο οποίο ξεχωρίζουν η μαύρη μάσκα και οι γωνιώδης διαμόρφωση των αεραγωγών του προφυλακτήρα. Ο οποίος προφυλακτήρας, κάτω από τα φωτιστικά σώματα μιμείται τη διαρρύθμιση των LED ημέρας, δημιουργώντας μια νοητή σύνδεση μεταξύ φαναριών, αεραγωγών και μάσκας.
Στο πίσω μέρος οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης, το spoiler στην άκρη της πόρτας του πορτμπαγκάζ και τα γραφικά στα φωτιστικά σώματα εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, χαρίζοντας ένα ιδιαίτερα δυναμικό παράστημα. Το ίδιο ισχύει για τους 18άρηδες τροχούς (19άρηδες προαιρετικά), που ενστερνίζονται το παραδοσιακό σχέδιο των πρόσφατων μοντέλων RS, ελαφρώς παραλλαγμένο.
Στο εσωτερικό το δερμάτινο τιμόνι, τα μπάκετ καθίσματα με ραμμένα τα σήματα «vRS», η κόκκινη λωρίδα που διατρέχει ταμπλό και πόρτες, τα αλουμινένια πεντάλ και οι επενδύσεις alcantara ξεκαθαρίζουν σε οδηγό και επιβάτες πως βρίσκονται σε σπορ αυτοκίνητο.
Κάτω από το καπό συναντάμε το plug-in υβριδικό σύνολο του VW Golf GTE, με τον 1.4 TSI βενζινοκινητήρα των 150 ίππων να συνεργάζεται με ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 245 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG, με τις εκπομπές ρύπων να περιορίζονται στα 30 γρ.CO2/χλμ. και τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με το ρεύμα να ανέρχεται έως τα 60 χιλιόμετρα.
Οι επιδόσεις στέκονται στο ύψος του σήματος «vRS», με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε 7,3 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 225 χλμ./ώρα. Τα νούμερα μπορεί να υπολείπονται αρκετά σε σχέση με την απερχόμενη Octavia των 245 ίππων (0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ., τελική 245 χλμ./ώρα) όμως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε. Η νέα RS θα εξοπλιστεί αργότερα τόσο με τον κλασικό 2λιτρο TSI των 245 ίππων και 370 Nm ροπής, όσο και με τον 2.0 TDI των 204 ίππων και 400 Nm ροπής. Με λίγα λόγια, τα κινητήρια σύνολα των γρήγορων Golf παίρνουν θέση κάτω και από το καπό της Octavia.
Πηγή: autogreeknews.gr