Αθήνα - Χαλκίδα με 2 ευρώ με το VW Polo 1.0 TGI! (vid)
Για εκείνους που αναζητούν την οικονομικότερη λύση σε κόστος καυσίμου, επιλέξαμε το πρώτο σε πωλήσεις για το 2019 μικρό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, το VW Polo, στην έκδοση 1.0 TGI.
Η αγορά ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολλούς επιμέρους παράγοντες, όπως είναι η τιμή, ο κινητήρας, οι χώροι, οι επιδόσεις, ο σχεδιασμός και πολλά ακόμη. Η κατανάλωση καυσίμου είναι από τα πρώτα και πιο σημαντικά στοιχεία που εξετάζει ο αγοραστής, ειδικά όταν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά και διανύονται πολλά χιλιόμετρα.
Για εκείνους που αναζητούν την οικονομικότερη λύση σε κόστος καυσίμου, τότε η επιλογή είναι το φυσικό αέριο κίνησης. Γεγονός που έχουμε διαπιστώσει και αποδείξει αρκετές φορές από τα τεστ κατανάλωσης με διάφορα αυτοκίνητα και σε ποικίλες διαδρομές. Αυτή τη φορά επιλέξαμε το πρώτο σε πωλήσεις για το 2019 μικρό αυτοκίνητο στην Ευρώπη, το VW Polo, στην έκδοση 1.0 TGI.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πρόσφατα το Polo 1.0 TGI δέχτηκε βελτιώσεις, καθώς απέκτησε μία ταχύτητα παραπάνω (6 ταχύτητες) και μία ακόμα δεξαμενή για το φυσικό αέριο, ενώ μειώθηκε η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης. Συγκεκριμένα, το φυσικό αέριο αποθηκεύεται σε τρεις δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 13,8 κιλών, οι οποίες είναι απολύτως ασφαλείς κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Το βοηθητικό ρεζερβουάρ βενζίνης των 9 λίτρων χρησιμοποιείται όταν αδειάσουν οι δεξαμενές του CNG και δεν γίνει ανεφοδιασμός.
Ο 1.0 TGI κινητήρας βασίζεται στον 1.0 TSI, όμως έχει δεχτεί απαραίτητες αλλαγές λόγω της καύσης και του φυσικού αερίου. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 90 ίππους και 160 Nm ροπής στις 1.800-3.800 σ.α.λ., προσφέρει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ., τελική ταχύτητα 183 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 3,8 kg/100 χλμ. και εκπομπές CO2 105 γρ./χλμ. (WLTP, εργοστασιακές μετρήσεις). Στην πράξη ο 1.0 TGI έχει ομαλή λειτουργία, δεν παράγει ενοχλητικές δονήσεις ή θορύβους και επιταχύνει με άνεση το αυτοκίνητο, ειδικά από τις στροφές και άνω που αποδίδεται η ροπή.
Το Polo 1.0 TGI γεμίζει με σχεδόν 11,5 ευρώ (με τιμή CNG 0,834 €/kg), ενώ ο χρόνος ανεφοδιασμού δεν διαφέρει από εκείνον της βενζίνης ή του πετρελαίου. Εκεί όμως που διαφέρει σημαντικά είναι στο κόστος κατανάλωσης, αφού είναι με τεράστια διαφορά πιο χαμηλό.
Σε αυτό το νέο τεστ επιλέξαμε μια δημοφιλή διαδρομή μονοήμερης εκδρομής, από την Αθήνα έως την Χαλκίδα. Με αφετηρία τον σταθμό ανεφοδιασμού CNG που βρίσκεται στη Ν. Φιλαδέλφεια, στο 8ο χλμ. Ε.Ο. Αθηνών Θεσσαλονίκης ξεκινήσαμε για Χαλκίδα, από τον παράδρομο της Εθνικής Οδού.
Μέχρι την παλαιά γέφυρα της Χαλκίδας, το trip computer του Polo κατέγραψε 73,5 χιλιόμετρα απόστασης και κατανάλωση 3,6 kg/100 χλμ. με κανονικούς έως σβέλτους ρυθμούς κίνησης, προσπεράσεις και με σημεία που σταματήσαμε για τις απαραίτητες φωτογραφίσεις και βίντεο (βλ. παρακάτω). Θα μπορούσαμε να πετύχουμε ακόμα πιο χαμηλή κατανάλωση, ωστόσο το ζητούμενο ήταν πόσο καύσιμο καίει με κανονικές ταχύτητες και όχι με αργούς ρυθμούς.
Το συμπέρασμα από τη δοκιμή, είναι ότι το Polo 1.0 TGI με κόστος για καύσιμο μόλις 2,2 ευρώ, μας μετέφερε από την Αθήνα έως την Χαλκίδα. Κοινώς, το πήγαινε – έλα μπορεί να γίνει με σχεδόν 5 ευρώ. Όσο κοστίζει περίπου ο καφές που θα πιει κανείς δίπλα από το διάσημο πορθμό του Ευρίπου.
Το Polo 1.0 TGI πωλείται από 17.400 ευρώ με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει 6 αερόσακους, σύστημα αυτόνομης πέδησης, ζάντες αλουμινίου, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 6,5 ιντσών κ.λπ.
Παρακολουθείστε και το βίντεο με το νέο VW Polo 1.0 TGI:
Πηγή: autogreeknews.gr