Πόσο κάνει το MINI που φορτίζει στην πρίζα;
Τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα (π.χ. hybrid, plug-in hybrid) αποτελούν το μέλλον της αυτοκίνησης, ενώ οι προτάσεις συνεχώς πληθαίνουν και προέρχονται από όλους σχεδόν τους κατασκευαστές.
Ακόμη και η MINI λανάρισε τη δική της πρόταση, το αμιγώς ηλεκτρικό Cooper SE. Το είδαμε από κοντά στην έκθεση «Αυτοκίνηση 2019», ενώ πριν από λίγες μέρες ανακοινώθηκε και η τιμή του.
Το νέο MINI Cooper SE πωλείται στη χώρα μας έναντι του ποσού 33.900 ευρώ και είναι σίγουρα πολύ πιο προσιτό από τον «συγγενή» του, το BMW i3s (από 45.050 ευρώ). Μεταξύ τους υπάρχουν κοινά μηχανολογικά τμήματα, όμως από εκεί και πέρα δεν έχουν καμία άλλη ομοιότητα, τόσο σε σχεδιασμό, όσο και στα υλικά που είναι κατασκευασμένα.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Στο MINI Cooper SE, ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό του αποδίδει 184 ίππους και 270 Nm ροπής από την εκκίνηση, ενώ η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων ενός σταδίου με ενσωματωμένο διαφορικό.
Η επιτάχυνση των 0-60 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. και των 0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα και είναι πολύ πιο χαμηλή από οποιαδήποτε άλλο MINI.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 32,6 kWh βρίσκεται στο δάπεδο του αυτοκινήτου, μεταξύ των εμπρός καθισμάτων και κάτω από το πίσω καθίσματα. Σύμφωνα με τη μάρκα δεν επηρεάζει τους χώρους (πορτ μπαγκάζ 211 λτ.) και προσφέρει αυτονομία από 235 χλμ. έως 270 χλμ., τα οποία είναι σίγουρα λίγα και το περιορίζουν για αστικές κυρίως μετακινήσεις.
Σε τριφασικό ρεύμα με το Wallbox, το ηλεκτρικό MINI φορτίζει μέχρι το 80% σε δυόμιση ώρες, ενώ σε ταχυφορτιστή 50 kW χρειάζονται 35 λεπτά για έως το 80% της φόρτισης. Η κατανάλωση ρεύματος στο μικτό κύκλο είναι 13,2-15,0 kWh/100 χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr