Νέο και πιο σπορ Audi e-tron Sportback με 408 ίππους
O εξηλεκτρισμός της Audi συνεχίζεται, καθώς μετά τα e-tron και e-tron 50 quattro έρχεται το Sportback.
O εξηλεκτρισμός της Audi συνεχίζεται, καθώς μετά τα e-tron και e-tron 50 quattro έρχεται το Sportback, που σκοπό έχει να αποδείξει πως τα ηλεκτρικά crossover μπορεί να είναι άκρως ενδιαφέροντα οδηγικά και σχεδιαστικά.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η επιθετική διαμόρφωση του προφυλακτήρα, με τις μεγάλες εισαγωγές για τα φρένα και την χαρακτηριστική οκτάγωνη Singleframe μάσκα. Οι matrix LED προβολείς που απαρτίζουν τα φωτιστικά σώματα αποτελούν πρωτιά για αυτοκίνητο παραγωγής, με την Audi να δηλώνει πως κάθε στοιχείο αποτελείται από ένα μικροκαθρέπτη, στον οποίο η δέσμη που παράγει μπορεί να ρυθμιστεί 5.000 φορές το δευτερόλεπτο! Κατ’ αυτό τον τρόπο, ο φωτισμός γίνεται με εξαιρετική ακρίβεια και μετατρέπει τον δρόμο «σε πλούσια φωτισμένη σκηνή».
Φυσικά τα βλέμματα κεντρίζει ο κουπέ σχεδιασμός του Sportback, με την έντονα καμπύλη γραμμή της οροφής και το spoiler που σχηματίζει στο τελείωμα της. Τα ενιαία φωτιστικά σώματα πίσω είναι πιο δυναμικά σε σχεδιασμό, με περισσότερες ακμές και πιο «συνοφρυωμένο» ύφος σε σχέση με το απλό e-tron. Τα φουσκωμένα φτερά και ο νέος διαχύτης, μαζί με τις προαιρετικές ζάντες των 22 ιντσών (19 στον βασικό εξοπλισμό, 20 για το S Line) ολοκληρώνουν το επιθετικό και σπορ προφίλ του e-tron Sportback.
Παρά το διαφορετικό τελείωμα της οροφής, οι διαστάσεις είναι ίδιες με το απλό e-tron (4.901 χλστ. μήκος, 1.935 χλστ. πλάτος, 1.616 χλστ. ύψος).
Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τις κάμερες αντί για καθρέπτες, κατεβάζουν τον συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,25 (για το S Line). Μια βελτίωση στην αεροδυναμική, που αυξάνει την αυτονομία κατά 10 χλμ. συγκριτικά με το e-tron.
Μια αυτονομία που φτάνει στα 466 χιλιόμετρα για την κορυφαία έκδοση 55 quattro, στην οποία δυο ηλεκτροκινητήρες, που τροφοδοτούνται από μια γενναιόδωρη συστοιχία μπαταριών 95 kWh, που κανονικά αποδίδουν συνδυαστικά 360 άλογα και 561 Nm ροπής. Αριθμοί που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 200 χλμ./ώρα.
Όταν ο οδηγός ενεργοποιήσει το S Mode, όμως, η ισχύς εκτοξεύεται στους 408 ίππους και η ροπή στα 664 Nm, κατεβάζοντας τον χρόνο για το 0-100 χλμ./ώρα στα 5,7 δλ.
Η πιο οικονομική έκδοση είναι η Sportback 50, όπου οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 313 ίππους και 540 Nm τροφοδοτούμενοι από την μικρότερη μπαταρία των 71 kWh. Αναμενόμενα, επιδόσεις και αυτονομία κινούνται χαμηλότερα: 6,8 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα, τελική 190 χλμ./ώρα και 347 χιλιόμετρα μεταξύ των φορτίσεων. Με την χρήση ταχυφορτιστή, το ηλεκτρικό SUV μπορεί να φτάσει στο 80% της χωρητικότητας των μπαταριών μέσα σε 30 λεπτά.
Πηγή: autogreeknews.gr