Καταιγιστική πολυτέλεια από το νέο Audi S8 (vid)
Η σειρά παρουσιάσεων των Audi S κλείνει με την ναυαρχίδα τους, το νέο S8.
Η σειρά παρουσιάσεων των Audi S κλείνει με την ναυαρχίδα τους, το νέο S8, το οποίο σε αντίθεση με τα S4, S5, S6, S7, SQ5 και SQ7 δεν είναι ντίζελ.
Το κορυφαίο A8 είναι το μόνο S, μαζί με τα S3, SQ2 και το επερχόμενο SQ3, που στέλνει βενζίνη στο θάλαμο καύσης για να παράγει ισχύ. Πόση είναι αυτή; 571 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 2.000-4.500 σ.α.λ., προσφορά του 4λιτρου V8 twinturbo που γνωρίζουμε από τις Porsche Cayenne Turbo, Bentley Bentayga/GT, Lamborghini Urus. Συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt και αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, τροφοδοτώντας τους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης quattro. Επίσης υπάρχει σύστημα τετραδιεύθυνσης και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα, βελτιστοποιώντας την ευελιξία του ογκώδους αυτοκινήτου (κοντά στους 2,5 τόνους το βάρος και πάνω από 5 μέτρα το μήκος).
Βαθμολογία Super League: Μόνος στην κορυφή ο Ολυμπιακός
Αυτό που ξεχωρίζει είναι ο τρόπος που όλα τα ανωτέρω διαχειρίζονται από την ανάρτηση. Η ενεργή αερανάρτηση είναι στάνταρ, διαθέτοντας προγνωστικά στοιχεία μέσα από τις κάμερες που σαρώνουν τον δρόμο. Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της ανάρτησης λαμβάνει τα δεδομένα από τις κάμερες και προετοιμάζει κάθε τροχό ξεχωριστά, αναλόγως του οδοστρώματος που θα συναντήσει. Κατ’ αυτό τον τρόπο, το S8 πρακτικά «σιδερώνει» τις ανωμαλίες καθώς δεν αντιδρά στην κατάσταση του δρόμου, αλλά την προβλέπει. Επιπλέον, οι κλίσεις του αμαξώματος περιορίζονται κατά το δοκούν: στην ρύθμιση Dynamic επιτρέπεται κλίση μέχρι 2,5 μοίρες, ενώ στην Comfort φτάνει τις 5 μοίρες ώστε να απορροφώνται οι κάθετες δυνάμεις.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και δαγκάνες με 10 έμβολα και 370 χιλιοστά στον πίσω και είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο.
Εξωτερικά το μήκους 5,17 μ. νέο Audi S8 με τις 21 ιντσών ζάντες αλουμινίου διαθέτει πιο επιθετικό προφυλακτήρα εμπρός, ασημί καθρέπτες, ποδιές στα μαρσπιέ και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο πλουσιοπάροχο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα διαθέτουν πάρα πολλές ρυθμίσεις, θέρμανση τριών σταδίων για κάθε κάθισμα, καθώς και λειτουργίες εξαερισμού και μασάζ.
Στο μέτωπο των επιδόσεων, το νέο S8 βρίσκεται στα ίδια -εξαιρετικά- επίπεδα με το απερχόμενο S8 Performance. Κι ας έχει 35 ίππους λιγότερους, απαντούν τα 50 Nm επιπλέον με την υβριδική τεχνολογία. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,8 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Εξαιρετικά νούμερα, ειδικά όταν συνυπολογίσουμε το βάρος που ξεπερνά τους 2 τόνους (2.230 κιλά). Εξίσου καλή και η επίδοση στον τομέα της κατανάλωσης, με τη μέση τιμή της να βρίσκεται στα 11,3 λίτρα/100 χλμ.
Την κορυφαία τεχνολογία του Audi S8 ενισχύουν με την σειρά τους τα 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού πέντε αισθητήρες ραντάρ, έξι κάμερες, δώδεκα αισθητήρες υπερήχων και έναν ανιχνευτή λέιζερ καθώς και τα υπερπλήρη ψηφιακά συστήματα στο εσωτερικό.
Στο παρακάτω video θα το δούμε να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα πιο γρήγορα από τους επίσημους ισχυρισμούς της Audi, στα 3,6 δλ.
Πηγή: autogreeknews.gr