«Ρωμαλέα» η νέα Ferrari Roma
Οι δουλειές πηγαίνουν καλύτερα από ποτέ στο Μαρανέλο. Απόδειξη το γεγονός πως μέσα στο 2019, η Ferrari έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής 5 νέα μοντέλα!
Οι δουλειές πηγαίνουν καλύτερα από ποτέ στο Μαρανέλο. Απόδειξη το γεγονός πως μέσα στο 2019, η Ferrari έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής 5 νέα μοντέλα! Στις F8 Tributo, F8 Spider, SF90 Stradale και 812 GTS έρχεται να προστεθεί η Roma.
Ή, όπως δηλώνουν οι Ιταλοί, η «νέα Dolce Vita». Για τη δημιουργία της, οι σχεδιαστές της Ferrari άντλησαν έμπνευση από τον τρόπο ζωής που χαρακτήριζε την ιταλική πρωτεύουσα τις δεκαετίες του ’50 και του ’60. Ασχέτως του τι δηλώνουν οι ίδιοι, βέβαια, η Roma περισσότερο από κάθε τι θυμίζει την άμεση ανταγωνίστριά της: την Aston Martin Vantage. Η γρίλια είναι παραδοσιακή, φυσικά, παραπέμποντας σε αλλοτινές Ferrari (την 250 GT Lusso συγκεκριμένα), ενώ τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα δίνουν τον τόνο. Στο πολύ κοντό πίσω μέρος (το οποίο θυμίζει νοερά την 456 GT, πάντα σύμφωνα με τους σχεδιαστές του Cavallino Rampante), τα φωτιστικά σώματα μιμούνται το παραλληλόγραμμο μοτίβο αυτών της SF90 Stradale, εδώ όμως με το μικρότερο δυνατό πάχος.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Βασίζεται στην Portofino και είναι λίγο μεγαλύτερη σε μήκος-πλάτος, με μια ελάχιστη μείωση του ύψους. Στα 4.656 και 1.974 χλστ. η Roma είναι 70 χλστ. μακρύτερη και 36 φαρδύτερη σε σχέση με την ανοιχτή αδερφή, ενώ τα 1.301 χλστ. του ύψους είναι 17 χλστ. χαμηλότερα. Αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία, είναι η σύγκριση με την Vantage. Και εκεί η Roma «ρίχνει» 191 ολόκληρα χλστ. στο μήκος του βρετανικού grand tourer, φτάνοντας πιο κοντά στα επίπεδα της DB10, από την οποία είναι 83 χλστ. κοντύτερη.
Εκεί όπου πραγματικά ανοίγει την ψαλίδα με την μικρή Aston η Roma, είναι στον τομέα των επιδόσεων. Ο 3.9 twinturbo V8 της Portofino έχει ανέβει κατά 20 ίππους, στους 620 συνολικά, και η ροπή φτάνει τα 760 Nm ροπής. H Vantage κάτω από το καπό φέρει τον 4λιτρο twinturbo V8 της Mercedes-AMG GT, με απόδοση 510 ίππων και 685 Nm ροπής. Η ισχύς φτάνει στους πίσω τροχούς μέσω 8τάχυτου DCT (ίδιο με αυτό της ναυαρχίδας SF90 Stradale) αυτόματου διπλού συμπλέκτη και επιταχύνει τα 1.475 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ., στα πρώτα 200 χλμ./ώρα εντός 9,3 δλ., με την τελική να αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα. Η μικρή Aston Martin θέλει 3,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική δεν ξεπερνά τα 314 χλμ./ώρα.
Τιμολογιακά, πάντως, η Roma αναμένεται σαφώς ακριβότερη της Vantage. Στην Αγγλία, η Portofino κοστολογείται στις 165.000 λίρες (192.338 ευρώ). Η Roma αναμφίβολα θα είναι ακριβότερη, περί τις 170-175.000 λίρες (200-205.000 ευρώ). Κάτι που θα την καταστήσει κοντά στις 45.000 λίρες (52.456 ευρώ) ακριβότερη της Aston Martin.
Πηγή: autogreeknews.gr