Οι επιδόσεις του νέου Opel Astra 1.2 Turbo και 1.5D
Το νέο Opel Astra θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Το νέο Opel Astra θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12 – 22 Σεπτεμβρίου) με τους νέους turbo κινητήρες βενζίνης 1.2 λτ. και τους πετρελαίου 1.5 λτ.
Το νέο Astra είναι το πιο αποδοτικό όλων των εποχών με έως 21% χαμηλότερες εκπομπές CO2 συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο. Πέντε από τους επτά διαθέσιμους συνδυασμούς μηχανικών συνόλων έχουν εκπομπές CO2 κάτω των 100 γρ./χλμ. (σύμφωνα με το πρότυπο NEDC).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Με τη συμβολή προηγμένων τεχνολογιών μείωσης εκπομπών ρύπων, όπως το Φίλτρο Σωματιδίων Βενζίνης (GPF) και το σύστημα Επιλεκτικής Καταλυτικής Αναγωγής diesel (Selective Catalytic Reduction – SCR), όλοι οι νέοι κινητήρες του Astra ήδη συμμορφώνονται με τις μελλοντικές απαιτήσεις του προτύπου Euro 6d.
Το νέο Astra 1.2 Turbo συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ το Astra 1.4 Turbo εφοδιάζεται με αυτόματο CVT (με συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση). Η ενσωμάτωση της υδρόψυκτης πολλαπλής εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή συμβάλλει στην ταχύτερη προθέρμανση του κινητήρα, κάτι το οποίο μειώνει τις εκπομπές ρύπων σε μία κρύα εκκίνηση. Όλοι οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και είναι έως έξι κιλά ελαφρύτεροι από τις προηγούμενες, τρικύλινδρες μονάδες. Ο βενζινοκινητήρας 1.2 Turbo με 130 ίππους εκπέμπει περίπου 21% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο προηγούμενο μοντέλο.
Οι 1.5 λτ. diesel αλουμινένιοι κινητήρες των 105 ίππων ή 122 ίππωντου νέου Astra διαθέτουν αντικραδασμικό άξονα και υπερσυμπιεστές μεταβλητής γεωμετρίας. Το σύστημα ψεκασμού καυσίμου common rail λειτουργεί με πιέσεις έως 2.000 bar. Τη βέλτιστη μετεπεξεργασία καυσαερίων του Astra 1.5 diesel αναλαμβάνει ένα σύστημα μείωσης εκπομπών ρύπων που αποτελείται από έναν παθητικό, οξειδωτικό καταλύτη, σύστημα ψεκασμού AdBlue, καταλύτη SCR και φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου – Diesel Particulate Filter (DPF).
Πηγή: autogreeknews.gr