Ποιες είναι οι καλύτερες μάρκες σήμερα;
Κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες έρευνες, με την πλειοψηφία τους να αφορά την αξιοπιστία.
Κατά καιρούς βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάφορες έρευνες, με την πλειοψηφία τους να αφορά την αξιοπιστία. Δεν λείπουν οι πιο εξειδικευμένες, όπως αυτές με την συχνότητα εμφάνισης του check engine για παράδειγμα, όμως και πάλι στην αξιοπιστία καταλήγουμε. Έρευνα που να «βγάζει» την καλύτερη μάρκα, ωστόσο, υπάρχει;
Για τους Γερμανούς φυσικά και υπάρχει, παρόλο που ο χαρακτηρισμός «καλύτερη» ανάμεσα σε εταιρίες που έχουν διακριτές διαφορές σε προσανατολισμό και κόστη είναι παρακινδυνευμένος. Το εγχώριο Auto Bild εδώ και 8 χρόνια δημοσιεύει τα αποτελέσματα μιας έρευνας, που βασίζεται σε ένα πακέτο 95 ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις αυτές καταπιάνονται με 3 βασικά χαρακτηριστικά: την προσφερόμενη ποιότητα, τον σχεδιασμό και το value for money. Κατά μέσο όρο, το ερωτηματολόγιο φέτος απαιτούσε 36 λεπτά για να συμπληρωθεί και η βαθμολογία προέκυψε βάσει ποσοστού. Δηλαδή με την ποσόστωση επί τοις εκατό στην βαθμίδα ικανοποίησης του ερωτηματολογίου. Προσοχή: τα ποσοστά που θα δούμε, δεν αφορούν την συμμετοχή του κόσμου. Δηλαδή δεν διάλεξε το 55% του κοινού μια εταιρία και το υπόλοιπο 45% μοιράστηκε στις υπόλοιπες. Το «επί τοις εκατό» αφορά βαθμονόμηση, όπως ας πούμε μια βαθμολογία από το 9 στο 10. Ήτοι η πρώτη φίρμα συγκέντρωσε τάδε %, η δεύτερη δείνα και ούτω καθεξής.
Ολυμπιακός: Να μη «βλέπει» τους άλλους
Με αυτά κατά νου, λοιπόν, το VW Group απολαμβάνει ένα πανηγυρικό «1-2-3-4»! Στην 1η θέση η Audi, με 55,2% στην γενική κατάταξη, μπροστά από την Porsche και το 54,6%. Tεράστια επιτυχία για την Skoda η 3η θέση, με 52,3%, και ίσως ακόμα μεγαλύτερη το γεγονός πως ξεπέρασε την VW, η οποία έμεινε εκτός βάθρου με 51,8%. Πρώτη μάρκα εκτός γερμανικού «λόμπι» και μη ευρωπαϊκή, η Mazda με 50,1%.
Συνολικά οι «τέσσερις κύκλοι» σάρωσαν τα βραβεία, κερδίζοντας 10 επιμέρους κατηγορίες -μεταξύ των οποίων όλες των SUV (μικρά, μεσαία και μεγάλα), την μεσαία (με το A4) και την ποιότητα.
Ο σχεδιασμός αποδείχθηκε ιταλική υπόθεση, με τις Abarth (77,63%) και Alfa Romeo (70,04%) να βάζουν στην μέση την Porsche (70,49%), ενώ η μιλανέζικη φίρμα πήρε 3 επιμέρους πρωτιές με τις Giulia και Stelvio.
Στο value for money η Dacia ισοπέδωσε τον ανταγωνισμό, συγκεντρώνοντας 74,69% – σχεδόν 15% παραπάνω προτίμηση κοινού από την Skoda (59,8%). Ευχάριστη έκπληξη η SsangYong, που βρέθηκε στην 3η θέση με 55,75%, αφήνοντας πίσω τις παραδοσιακές δυνάμεις Hyundai (54,90%) και Kia (54,84%), αλλά και την Lada (52,81%) στην τελευταία της εμφάνιση επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Το μέλλον της αυτοκίνησης -βλέπε υβριδικά και plug-in υβριδικά– ανήκει στην Toyota, η οποία στην πρώτη περίπτωση «εξαφάνισε» την όμορη Lexus (73,6% αντί 41,34%) και στην δεύτερη την «πλήρωσε» η BMW (59,63% αντί 38,04%). Στα ηλεκτρικά η Tesla πρακτικά παίζει μόνη της, με 85,93%, πάλι μπροστά από τους Βαυαρούς (47,83%). Στις εν γένει εναλλακτικούς τρόπους κίνησης, η αμερικανική εταιρία επίσης σημειώνει ποσοστό άνω του 80% (84,23%), αλλά η Toyota είναι σαφώς πιο κοντά (73,62%).
Πηγή: autogreeknews.gr