Σαγηνευτική η νέα BMW 8 Gran Coupe
Μετά την διαρροή από γυρίσματα διαφημιστικού, ήρθε η επίσημη παρουσίαση της εκθαμβωτικής σεντάν εκδοχής της νέας BMW Σειράς 8.
H Gran Coupe παρουσιάζεται μεγαλύτερη σε κάθε διάσταση, με το μήκος να κατακτά την «μερίδα του λέοντος»: +23 ολόκληρα εκατοστά σχεδόν (228,6 χλστ.), τα οποία έχουν πάει όλα στον χώρο για τους πίσω επιβάτες. Πάνω από τα 5 μέτρα πλέον (5.071 χλστ., αντί 4.843 των Coupe/Convertible), κοντά στα 2 πλάτος (1.937 χλστ., +35 χλστ.) και σχεδόν 1,40 μέτρα ύψος (1.397 χλστ., +55,9 χλστ). Το μεταξόνιο, που αφορά τους επιβαίνοντες στο πίσω κάθισμα, έχει αυξηθεί κατά 200 χλστ. και ξεπερνάει τα 3 μέτρα (3.023 χλστ).
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Γενικά οι Βαυαροί έδωσαν έμφαση στους προσφερόμενους χώρους, αυξάνοντας τον χώρο για το κεφάλι κατά 86,4 χλστ. και τον αντίστοιχο για τα πόδια κατά 180,3 χλστ., ενώ ακόμα μεγαλύτερη είναι η αύξηση για τους ώμους (+195,5 χλστ). Ο χώρος αποσκευών, τέλος, είναι αυξημένος κατά 19,8 λίτρα (440 στο σύνολο). Ενδεικτικό της προσοχής που επέδειξε η BMW στην πρακτικότητα της σεντάν 8αρας, είναι το γεγονός πως το πίσω κάθισμα είναι διαιρούμενο και αναδιπλούμενο σε αναλογία 40:20:40!
Επίσης, στο εσωτερικό συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών και την οθόνη αφής των 10,25 στο κέντρο του ταμπλό, μέσω της οποίας ελέγχονται τα συστήματα πολυμέσων και οι διάφορες παράμετροι λειτουργίας του αυτοκινήτου. Στα έξτρα υπάρχουν μέχρι γυάλινοι διακόπτες, ενώ δεν λείπει και το ηχοσύστημα της Harman-Kardon με 16 ηχεία.
Κάτω από τον πρωταγωνιστή, που δεν είναι άλλος από το αμάξωμα, φωλιάζουν 3 κινητήρες. Όπως στις Coupe και Convertible, η γκάμα της Gran Coupe ανοίγει με την 840d xDrive και τον 3λιτρο TwinPower ντίζελ εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 680 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,1 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.
Η 840i φορά τον επίσης 3λιτρο εξακύλινδρο TwinPower βενζινοκινητήρα, στέλνοντας τους 340 ίππους και τα 500 Nm ροπής στους πίσω τροχούς. Τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 5,2 δλ., ενώ η τετρακίνητη xDrive χρειάζεται 3 δέκατα λιγότερα για την ίδια μέτρηση. Η τελική και εδώ είναι κλειδωμένη στα 250 χλμ./ώρα.
Η κορυφή ανήκει στην M850i xDrive (μέχρι τον ερχομό της M8 Gran Coupe) και τους 530 ίππους, μαζί με τα 750 Nm ροπής, του διτούρμπινου 4.4 V8. Το 0-100 χλμ/ώρα απαιτεί 3,9 δλ. και η τελική κανονικά δεν ξεφεύγει από τα 250 χλμ/ώρα. Με την επιλογή του M Driver’s Package, ο ηλεκτρονικός κόφτης μετατοπίζεται στα 300 χλμ./ώρα. Το σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive, που μπορεί να αλλάξει την διάταξη από πισωκίνητο σε AWD, είναι στάνταρ στην κορυφαία 8αρα, η οποία μπορεί να παραγγελθεί και με ανθρακονημάτινη οροφή.
Πηγή: autogreeknews.gr