Νέα BMW X1 για πρώτη φορά plug-in υβριδική (vid)
Η BMW παρουσίασε την ανανεωμένη X1, με τις αισθητικές αναβαθμίσεις και την προσθήκη plug-in υβριδικής έκδοσης για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
Αισθητικά το βαυαρικό crossover ξεχωρίζει κατευθείαν από τον προκάτοχο, χάρις στους νέους προφυλακτήρες με τους ανασχεδιασμένους αεραγωγούς και τα φώτα ομίχλης, τους νέους προβολείς και, φυσικά, όπως κάθε νέα BMW που παρουσιάζεται, τα μεγαλύτερα «νεφρά» στην μάσκα. Δεν λείπουν τα νέα σχέδια στους τροχούς (τέσσερα στο σύνολο) και τα χρώματα, με τα Jucaro Beige, Misano Blue και BMW Individual Storm Bay (αυτό των φωτογραφιών) να εμπλουτίζουν την παλέτα.
Πίσω οι αλλαγές κινούνται στο ίδιο μοτίβο, με τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και τον προφυλακτήρα να δίνουν τον τόνο, ενώ υπάρχουν και νέες απολήξεις της εξάτμισης, ερχόμενες από την X2.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές ήταν πιο εγκρατείς, με τον ανασχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων, τις νέες επενδύσεις και την αναβαθμισμένη -προαιρετική- οθόνη του συστήματος πολυμέσων 8,8 ή 10,25 ιντσών να συνθέτουν τις μοναδικές αλλαγές.
Κάτω από το καπό αμάξωμα θα ίσχυε το ίδιο, αν δεν είχαμε την νέα X1 xDrive25e που σηματοδοτεί την πρεμιέρα της plug-in εποχής για το μικρότερο SUV από την Βαυαρία. Χρησιμοποιεί έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο TwinPower κινητήρα 125 ίππων και 220 Nm ροπής για την κίνηση των εμπρός τροχών, με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και 165 Nm να αναλαμβάνει τους πίσω. Καρδιά του συστήματος είναι μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9.7 kWh, την οποία ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί μέσω 3 διαφορετικών προγραμμάτων: στο AUTO eDRIVE, η X1 χρησιμοποιεί εναλλάξ θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ. Στο MAX eDRIVE ο βενζινοκινητήρας απενεργοποιείται και για την κίνηση φροντίζει αποκλειστικά ο ηλεκτροκινητήρας (μέχρι 50 χλμ. αυτονομία), ενώ στο SAVE BATTERY συμβαίνει το αντίθετο, με την ισχύ του θερμικού μοτέρ να επιτρέπει την ταχύτερη φόρτιση της μπαταρίας μέσω της ανάκτησης ενέργειας.
Κατά τα λοιπά, η γκάμα παραμένει ίδια. Η βενζινοκίνητη γκάμα ξεκινάει από την X1 sDrive18i, με τον τρικύλινδρο 1.5 τούρμπο των 136 ίππων, και φτάνει μέχρι την xDrive25i με τους 231 ίππους του 2λιτρου TwinPower. Στους πετρελαιοκινητήρες, ξεκινάμε από τον 1.500αρη των 116 ίππων της X1 sDrive16d και φτάνουμε στον 2λιτρο των 231 ίππων και 450 Nm ροπής της X1 xDrive25d.]
Πηγή: autogreeknews.gr