Νέα BMW M8 με πρωτοφανή ηλεκτρονικά συστήματα! (vid)

Μπορεί να μην έχει παρουσιαστεί ακόμα επίσημα η πολυαναμενόμενη Μ8, όμως η BMW έχει αποκαλύψει αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες για την ναυαρχίδα των μοντέλων Μ. 

Νέα BMW M8 με πρωτοφανή ηλεκτρονικά συστήματα! (vid)

Μπορεί να μην έχει παρουσιαστεί ακόμα επίσημα -όχι ότι δεν υπάρχουν φωτογραφίες με την τελική μορφή, ας είναι καλά οι διαρροές– η πολυαναμενόμενη Μ8, όμως η BMW έχει αποκαλύψει αρκετές τεχνικές λεπτομέρειες για την ναυαρχίδα των μοντέλων Μ. Στην οποία δεσπόζει η παρουσία των ηλεκτρονικών συστημάτων και η πρωτοφανής δυνατότητα παραμετροποίησης που παρέχουν στον οδηγό.

Καταρχάς, οι M8 και M8 Competition εξοπλίζονται με το κουμπί «SETUP». Μία λειτουργία που επιδρά σε 5 διαφορετικές παραμέτρους του αυτοκινήτου: γκάζι, τιμόνι, φρένα, κινητήρα-κιβώτιο, ανάρτηση, σύστημα τετρακίνησης. Έκαστο διαθέτει τουλάχιστον 2 διαφορετικές επιλογές: COMFORT και SPORT για τιμόνι και φρένα, EFFICIENT, SPORT και SPORT PLUS για τον κινητήρα, COMFORT, SPORT και SPORT PLUS για την ανάρτηση, 4WD, 4WD SPORT και 2WD για το σύστημα τετρακίνησης. Συνολικά, πάνω από 11 διαφορετικές επιλογές για την εύρεση του κατάλληλου setup. Από εκεί και πέρα, οι συνδυασμοί είναι πρακτικά ατελείωτοι. Μπορεί κάποιος να θέλει την ανάρτηση στο COMFORT, πισωκίνητη διάταξη στο M xDrive, SPORT PLUS στον κινητήρα και το κιβώτιο και SPORT για φρένα και τιμόνι. Και ούτω καθεξής.

Οι εκάστοτε επιλογές μπορούν να αποθηκευτούν με το κουμπί M και να επιτρέπουν στον οδηγό τους συνεχείς πειραματισμούς με το στήσιμο του αυτοκινήτου, μέχρι την εύρεση του βέλτιστου συνδυασμού.

Η επαναστατική εφαρμογή έρχεται στα φρένα, τα οποία για πρώτη φορά προσφέρουν επιλογή στην ένταση της πέδησης και την αίσθηση του πεντάλ. Η διάταξη της BMW ενσωματώνει τον ηλεκτρονικό έλεγχο, την υποβοήθηση και τους επενεργητές σε ένα συμπαγές σύνολο, μειώνοντας το συνολικό βάρος και αυξάνοντας την απόκριση, αλλά και τις δυνατότητες παραμετροποίησης. Οι λειτουργίες COMFORT και SPORT επιδρούν τόσο στην αίσθηση που αποκομίζει το πόδι του οδηγού, όσο και στον τρόπο με τον οποίο πιάνουν οι δαγκάνες τις δισκόπλακες. Στην πρώτη περίπτωση το πεντάλ είναι πιο μαλακό, διαθέτει «νεκρή» διαδρομή και το «δάγκωμα» είναι πιο ήπιο. Στο SPORT τα πάντα κινούνται με γνώμονα την απόδοση: ακαριαία απόκριση και βέλτιστη πέδηση.

Στην M8 Competition το κουμπί Μ κρύβει την λειτουργία TRACK. Το παρατεταμένο πάτημα του εν λόγω κουμπιού, βάζει ολόκληρο το αυτοκίνητο σε «εμπόλεμη» κατάσταση, με όλα τα συστήματα να μπαίνουν στις πιο επιθετικές ρυθμίσεις τους.

Κάτω από το καπό γνωρίζουμε επίσημα πως ο twinturbo V8 των 4.4 λίτρων, αποδίδει πάνω από 600 ίππους. Ανεπίσημα, αλλά από κύκλους της BMW, η M8 φέρεται να έχει 625 ίππους -όσους και η M5 Competition-, με την M8 Competition να φτάνει (ή και να ξεπερνά) τους 650! Η επίσημη παρουσίαση αναμένεται μέσα στον Ιούνιο.

Πηγή: autogreeknews.gr