H Porsche Cayenne έγινε Coupe (vid)
Η Porsche Cayenne είναι 1,98 εκατοστά χαμηλότερη από την κανονική.
Η Porsche έχει επιδείξει αξιομνημόνευτη προσαρμοστικότητα στις επιταγές της αγοράς. Το 2003 πήρε μια ασύγκριτα τολμηρή απόφαση να παρουσιάσει ένα SUV, διαβλέποντας την δυναμική της εν λόγω κατηγορίας και πηγαίνοντας κόντρα στους φανατικούς της φίλους, που μίλησαν για προδοσία ιδεωδών και αξιών.
16 χρόνια αργότερα, η Cayenne αποτελεί το πιο επιτυχημένο premium SUV και ο βασικότερος λόγος για την οικονομική ευμάρεια της φίρμας από την Στουτγκάρδη. Πλέον έχει και παρέα, με την μορφή της μικρότερης Macan, ενώ δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει την τάση των ημερών, που θέλει τα SUV να αποκτούν εκδόσεις με καμπύλη γραμμή οροφής και τον χαρακτηρισμό «κουπέ-SUV». Όπως και ο ανταγωνισμός των Audi Q8, BMW X6 και Mercedes GLE Coupe, η Cayenne Coupe χαρακτηρίζεται από το έντονα κεκλιμένο τελείωμα της οροφής (1,98 εκατοστά χαμηλότερα από την κανονική) και το ανασηκωμένο προφίλ του πορτμπαγκάζ, στο οποίο συναντάμε μια πτυσσόμενη αεροτομή α λα Panamera.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το «μήλον της Έριδος» -η οροφή δηλαδή- είναι διαθέσιμη σε δυο διαφορετικές μορφές: την γυάλινη πανοραμική, που είναι και η στάνταρ, και την ανθρακονημάτινη για τους έχοντες αγωνιστικές ανησυχίες.
Κάτω από το πανομοιότυπο με την απλή Cayenne καπό, συναντάμε αρχικά δυο κινητήρες. Ο 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V6 των 340 ίππων και 450 Nm κινεί τα νήματα στην βασική έκδοση, χαρίζοντας παράλληλα επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ. (5,6 με την προαιρετική ανθρακονημάτινη οροφή). Τα πράγματα σοβαρεύουν με την δεύτερη και κορυφαία έκδοση, που φέρει τα σήματα «Turbo». Ο 4λιτρος twinturbo V8 αποδίδει 550 ίππους και 770 Nm ροπής, επιταχύνοντας το βαρύ -αλλά κουπέ- αμάξωμα στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,7 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 286 χλμ./ώρα τελικής. Το σύστημα ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων PASM (Porsche Active Suspension Management) και οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών είναι στάνταρ σε όλες τις Coupe.
Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν το ερχόμενο φθινόπωρο, με τις τιμές να αναμένονται υψηλότερες σε σχέση με τις αντίστοιχες εκδόσεις της απλής Cayenne κατά 10-15.000 ευρώ.
Πηγή: autogreeknews.gr