Απόκοσμη η νέα Ferrari F8 Tributo με ρεκόρ απόδοσης
Το νέο μοντέλο της Ferrari έρχεται από άλλο πλανήτη.
Όταν το Μαρανέλο παρουσιάζει νέο μοντέλο, η Γη περιστρέφεται ελαφρώς πιο αργά. Κι αυτό γιατί ακόμα και ο πυρήνας του πλανήτη, η ίδια η Γαία, θέλει να θαυμάσει το δημιούργημα των Ιταλών. Γιατί η Ferrari δεν κατασκευάζει αυτοκίνητα. Συνθέτει τετράτροχες συμφωνίες.
Μια από τις πλέον θεσπέσιες είναι η νέα F8 Tributo, το αυτοκίνητο που διαδέχεται την 488 GTB και φέρνει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν, αλλά δεν παραλείπει να χαράζει τον δρόμο στο φαντασμαγορικό μέλλον του «Cavallino Rampante». Εμφανισιακά δεν χρειάζονται περιττά λόγια: οι φωτογραφίες συνεπαίρνουν την φαντασία με χαρακτηριστική ευκολία. Οι γραμμές του αμαξώματος είναι σμιλεμένες κατ’ εντολή των αεροδυναμικών επιταγών, εξελίσσοντας το σχήμα της 488 (που με τη σειρά της, πήγε ένα βήμα μπροστά εκείνο της 458 Italia) και βελτιώνοντας την αεροδυναμική απόδοση κατά 10%. Το S-Duct στο εμπρός μέρος αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 15%, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως ακόμα και η διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων έγινε με γνώμονα την βελτιστοποίηση της χειραγώγησης του αέρα. Η πιο οριζόντια τοποθέτηση των προβολέων επέτρεψε την αύξηση του μεγέθους των αεραγωγών για τα φρένα στον προφυλακτήρα, κάτι που απέτρεψε την χρήση μεγαλύτερων δισκόφρενων (στάνταρ κεραμικά) άρα και την αύξηση της μη αναρτώμενης μάζας.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Οι πλαϊνοί αεραγωγοί είναι επίσης αυξημένης διατομής, αλλά περισσότερο σφηνοειδούς διαμόρφωσης, κάτι που συνδυάζει περισσότερη παροχή αέρα στα νέα ψυγεία δίχως αύξηση στον συντελεστή οπισθέλκουσας. Στο πίσω μέρος τα διπλά φωτιστικά σώματα επιστρέφουν πανηγυρικά στις κεντρομήχανες Ferrari, μετά την F430, ενώ ο διαχύτης αποτελεί παραλλαγή αυτού που συναντάμε στην κορυφαία όλων των εποχών, την LaFerrari, κάτι που καταδεικνύει το πόσο ψηλά στοχεύει η F8 στην Ιστορία των υπεραυτοκινήτων.
Φυσικά για να συμβεί αυτό, ο πολυβραβευμένος twinturbo V8 των 3,9 λίτρων χρειάστηκε να τονωθεί. Σε τέτοιο επίπεδο που έθεσε τον πήχη για τους V8 της Ferrari. Η απόδοση των 720 ίππων είναι κατά 50 αυξημένη σε σχέση με την 488 GTB, σηματοδοτώντας ένα ορόσημο για τους 8κύλινδρους του Μαρανέλο, καθώς αποτελεί ρεκόρ ειδικής απόδοσης όλων των εποχών, με 185 ίππους στο λίτρο. Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν, όμως θα πρέπει να περιμένουμε αντίστοιχες με αυτές της ειδικής 488 Pista, η οποία επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 2,8 δλ., στα 200 σε 8 και ξεπερνάει τα 340 χλμ./ώρα τελικής. Βέβαια η Tributo είναι κατά 40 κιλά ελαφρύτερη, κάτι που σημαίνει ότι θα είναι ακόμα πιο γρήγορη.
Η δύναμη πηγαίνει στους πίσω τροχούς μέσω 7τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT και ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού, με τις λειτουργίες Side Slip Angle Control και Ferrari Dynamic Enhancer (FDE+) να επενεργούν σε αυτό και τις παραμέτρους του συστήματος ευστάθειας, μεγιστοποιώντας την ικανότητα του αυτοκινήτου στην επίτευξη χρόνων και θεαματικών πλαγιολισθήσεων.
Μοναδική πινελιά νοσταλγίας και φόρου τιμής αποτελεί το κάλυμμα του ιταλικού εργοστασίου παραγωγής ισχύος, το οποίο θυμίζει εκείνο που χρησιμοποιούσε η μυθική F40, με τις οριζόντιες διόδους αέρα.
Το εσωτερικό αποτελεί εξέλιξη αυτού της 488, με το ακόμα μικρότερης διαμέτρου τιμόνι -συνοδείας του Mannetino για τον έλεγχο του συστήματος ευστάθειας/ενεργού διαφορικού- και το κεντρικά τοποθετημένο στροφόμετρο που τερματίζει στην ένδειξη «10» να κεντρίζουν το βλέμμα.
Πηγή: autogreeknews.gr