Dacia: Αριθμός ορόσημο για τα LPG μοντέλα της
Από το 2010 οι πωλήσεις των μοντέλων LPG της Dacia έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο.
Η Dacia είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης και LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της (Sandero Streetway & Stepway, Duster και Jogger). Από το 2010 οι πωλήσεις των μοντέλων LPG της Dacia έχουν φτάσει το ένα εκατομμύριο οχήματα, με αιχμή του δόρατος τη δοκιμασμένη και αξιόπιστη, εύκολη στη χρήση και οικονομική στην οδήγηση, τεχνολογία που εξελίχθηκε με γνώμονα τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών της.
Το κινητήριο σύνολο «ECO-G100» είναι πιο ισχυρό από το αντίστοιχο της βενζινοκίνητης έκδοσης (με 10 περισσότερους ίππους και 10 περισσότερα Nm ροπής), καταναλώνει 10% λιγότερο και εκπέμπει 10% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Το αποτύπωμα άνθρακα του είναι μικρότερο και εκλύει έως και 90% λιγότερα μικροσωματίδια.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Η Dacia δοκιμάζει και τελειοποιεί εδώ και 14 χρόνια, την τεχνολογία του κινητήριου συνόλου «ECO-G100». Το σύστημα αυτό είναι εργοστασιακά τοποθετημένο στα συγκεκριμένα μοντέλα, ενσωματώνοντας όλη την τεχνογνωσία του Renault Group. Και είναι τόσο αποδοτικό και αξιόπιστο, όσο ένας βενζινοκινητήρας.
Ένα όχημα διπλού καυσίμου, βενζίνης και LPG, λειτουργεί εξίσου καλά και με τα δύο καύσιμα. Διαθέτει δύο ξεχωριστά ρεζερβουάρ, με το καθένα να χωρά περίπου 50 λίτρα, ανάλογα με το μοντέλο, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα απλό στη χρήση του: ο οδηγός μπορεί να αλλάξει χειροκίνητα από το ένα είδος καυσίμου στο άλλο και μετά να επιστρέψει στην πρώτη του επιλογή μέσω του σχετικού διακόπτη στο ταμπλό, ή το όχημα μπορεί να περάσει αυτόματα στη βενζίνη, όταν το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι άδειο. Το σύστημα κίνησης ECO-G 100 επιτυγχάνει μεγάλη αυτονομία όταν είναι και τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα, κάτι που εξυπηρετεί ιδιαίτερα όταν διανύονται μακρινές αποστάσεις.