Το πιο «τζάμπα» αμάξι σε τιμή, service και καύσιμο

Προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο αυτοκίνητο, συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν service (ή 75.000 χλμ.) και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

 Το πιο «τζάμπα» αμάξι σε τιμή, service και καύσιμο

Με τις τιμές στα πάντα να έχουν εκτοξευτεί, ο περισσότερος κόσμος ψάχνει για ευκαιρίες και οικονομικές λύσεις που θα τους γλιτώσουν χρήματα. Από τα πιο απλά και καθημερινά αγαθά, έως τα πιο μεγάλα και ακριβά, όπως είναι τα αυτοκίνητα. Ειδικά όταν πρόκειται για ένα νέο αμάξι που προορίζεται για τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας στην πόλη, τότε κάθε ευρώ που εξοικονομείται από την αγορά και τη χρήση του μετράει πολύ.

Ένα νέο μοντέλο που πρωταγωνιστεί στον τομέα της οικονομίας, είναι το Kia Picanto. Προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή από οποιοδήποτε άλλο καινούργιο αυτοκίνητο, συνοδεύεται με 5 χρόνια δωρεάν service (ή 75.000 χλμ.) και 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (ή 150.000 χλμ.), ενώ με τον 1.000άρη κινητήρα καίει ελάχιστη βενζίνη. Στην αρχική έκδοση 1.0 MPi 67 hp LX Inmotion 4S πωλείται από 14.790 ευρώ και στον εξοπλισμό του ανήκουν τα απαραίτητα στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόματο άναμμα φώτων, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, τηλεχειρισμό κεντρικού κλειδώματος, ράδιο με MP3 με χειριστήρια στο τιμόνι και ρυθμιζόμενο σε ύψος κάθισμα οδηγού. Ακόμα και στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Optimum 4S στην τιμή των 15.490 ευρώ, παραμένει το οικονομικότερο καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα. Στον εξοπλισμό του προστίθενται οθόνη infotainment 8 ιντσών, σύνδεση με Apple Carplay και Android Auto, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, 6 ηχεία και φιμέ πίσω κρύσταλλα.

Το Picanto με μήκος 3.595 χλστ. και πλάτος 1.595 χλστ. εξυπηρετεί αφάνταστα στις αστικές διαδρομές, αφού είναι εξαιρετικά ευέλικτο, πανεύκολο στο παρκάρισμα και στους χειρισμούς γενικότερα. Παρά όμως το κόμπακτ αμάξωμά του, είναι σε θέση να φιλοξενήσει δίχως πρόβλημα τέσσερα άτομα κανονικού αναστήματος, ενώ διαθέτει από τα μεγαλύτερα πορτ μπαγκάζ (255 λίτρα) στη μίνι κατηγορία. Επίσης, το εσωτερικό του είναι καλοφτιαγμένο και αποτελείται από συμπαγή και γεροδεμένα σκληρά πλαστικά. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκουν η πολύ καλή εργονομία και οι αρκετές θήκες στις πόρτες και στην κεντρική κονσόλα.

Αναφορικά με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα των 67 ίππων και 96 Nm ροπής, είναι επαρκέστατος για τους αστικούς ρυθμούς κίνησης. Διαθέτει θετικό τράβηγμα στις χαμηλές στροφές, είναι ελαστικός και έχει την απαραίτητη σπιρτάδα, χάρις και στην κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου. Χαρακτηριστικό που ευνοεί στην συγκεκριμένη περίπτωση κατά την κίνηση και σε αυτοκινητόδρομους, αφού κρατά σβέλτους ρυθμούς. Σημαντικό του προσόν είναι και η πολύ χαμηλή κατανάλωση των 5,6 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Επίσης, με εκπομπές CO2 από 113 γρ./χλμ. απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει ελεύθερα στο Δακτύλιο της Αθήνας. Να σημειωθεί ότι το μοτέρ αυτό συνδυάζεται και με το αυτοματοποιημένο 5τάχυτο κιβώτιο για πιο άνετη οδήγηση, αλλά οι επιδόσεις είναι πιο αργές. Το αυτόματο Picanto ξεκινά από τις 15.790 ευρώ, τιμή χαμηλότερη από οποιοδήποτε καινούργιο αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κυβισμός (κ.εκ.) 998
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) 67/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 96/3.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 14,6
Τελική (χλμ./ώρα) 161
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* 5,6
CO2 (γρ./χλμ.) 113
*Δοκιμής

Πηγή: autogreeknews.gr