Στη χαμηλότερη τιμή της «κλάσης» το Renault Arkana
Το Renault Arkana προσφέρεται σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή, έναντι άλλων C-SUV αυτού του μεγέθους.
H Renault διαθέτει δύο εκπροσώπους στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, το Arkana και το Austral, τα οποία διαθέτουν ξεχωριστά γνωρίσματα, ενώ δεν έχουν καμία ομοιότητα μεταξύ τους. Πιο προσιτό σε τιμές και με σπορτίφ προφίλ είναι το Arkana, ενώ το ακριβότερο Austral είναι νεότερο και περισσότερο premium.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Παρόλη τη πληθωρικότητα του κουπέ SUV αμαξώματός του και το γεγονός ότι εξοπλίζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, το Renault Arkana προσφέρεται σε σημαντικά χαμηλότερη τιμή, έναντι άλλων C-SUV αυτού του μεγέθους. Με μήκος 4.568 χιλιοστά τοποθετείται στο άνω άκρο των μικρομεσαίων SUV και είναι μια ανάσα από τα μεσαία SUV. Συγκεκριμένα διατίθεται από 30.680 ευρώ στην πρώτη έκδοση equilibre 140 EDC, με τον παρακάτω εξοπλισμό:
6 αερόσακους
Αυτόνομη πέδηση
Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας
Αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας
Προβολείς LED
Οθόνη αφής 7 ιντσών
Κάμερα οπισθοπορείας
Πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος
Αυτόματο κλιματισμό
Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
Αισθητήρες φωτός και βροχής
Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Το αυξημένο μήκος του Renault Arkana σε συνδυασμό με το αρκετό πλάτος των 1.821 χλστ. και το μακρύ μεταξόνιο των 2.720 χλστ., συμβάλλουν στην ευρυχωρία του εσωτερικού. Όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό πλάτος, αέρα για τα πόδια και ύψος για τα κεφάλια, παρά τη χαμηλωμένη οροφή (ύψος 1.576 χλστ.), λόγω του τύπου κουπέ τελειώματός του. Χαρακτηριστικό που μειώνει την ορατότητα προς τα πίσω, ωστόσο η κάμερα οπισθοπορείας και οι αισθητήρες παρκαρίσματος διευκολύνουν πολύ στη στάθμευση. Επιπλέον, το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 513 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα του, θα καλύψει κάθε μεταφορική ανάγκη των 5 επιβατών. Πολύ καλές κριτικές αποσπά το Arkana και ως προς την ποιότητα κατασκευής, τόσο σε υλικά (μαλακό πλαστικό σε ταμπλό και πόρτες), όσο σε φινίρισμα με τα νίκελ διακοσμητικά και σε συναρμογή με το γεροδεμένο δέσιμο.
Το Renault Arkana των 30.680 ευρώ τροφοδοτείται με 4κύλινδρο 1.300άρι turbo μηχανικό σύνολο βενζίνης, συνδυασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V. Η απόδοσή του φτάνει τους 140 ίππους και τα 240 Nm ροπής, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC των 7 ταχυτήτων. Προσφέρει και δυνατότητα για χειροκίνητες αλλαγές, μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει καλύτερο έλεγχο όποτε χρειαστεί (π.χ. σε μια διαδρομή με στροφές). Το Renault Arkana περιλαμβάνει και τα προγράμματα οδήγησης Eco, Sport & My Sense, όπου ανάλογα μεταβάλλεται η απόκριση κινητήρα – κιβωτίου. Στο Sport, η δύναμη είναι πιο άμεση και επιτυγχάνονται τα 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ. Η λειτουργία Eco μειώνει αισθητά μεν την απόκριση, αλλά συμβάλλει στη διατήρηση της κατανάλωσης καυσίμου. Σε μεικτή χρήση καίει 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 131 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 84 ευρώ.
Στους «άσσους» του Renault Arkana ανήκει και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, μιας και το γαλλικό coupe SUV είναι ισορροπημένο σε όλες τις συνθήκες. Προσφέρει αξιόλογη ποιότητα κύλισης, είναι πολύ ευθύβολο στους αυτοκινητόδρομους και πατάει με σιγουριά στις στροφές. Το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεων περιορίζει αισθητά τις κλίσεις του αμαξώματος, χωρίς να επιβαρύνεται η άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες. Επιπλέον, η αυξημένη απόσταση από το έδαφος των 200 χιλιοστών, δίνει τη δυνατότητα κίνησης και σε χωματόδρομους, αρκεί να έχει κανείς κατά νου τα ασφάλτινα ελαστικά και τη μετάδοση της κίνησης μόνο στους εμπρός τροχούς.
Πηγή: autogreeknews.gr