Αντι-Taycan από την Polestar με 880+ άλογα!
H Polestar είχε αποκαλύψει την πρόθεσή της για δημιουργία αντιπάλου της Porsche Taycan, από το 2020 και το πρωτότυπο Precept. Τρία χρόνια αργότερα οι Σουηδοί κάνουν το όραμά τους πράξη, παρουσιάζοντας την έκδοση παραγωγής της ναυαρχίδας τους, που φέρει το όνομα 5 και κοντά στους 900 ίππους!
Το αυτοκίνητο είχε εμφανιστεί δυο φόρες στο Goodwood Festival of Speed, το 2022 και φέτος, αλλά πάντα ήταν καλυμμένο με καμουφλάζ. Τώρα τα αυτοκόλλητα πάνε περίπατο και το Polestar 5 αποκαλύπτεται σε όλο του το μεγαλείο, με τα εντυπωσιακά LED φανάρια εμπρός-πίσω («Σφυρί Θορ» και ενιαία μπάρα αντίστοιχα) και το liftback αμάξωμα να κλέβουν τις εντυπώσεις. Οι φαρδιοί ώμοι και η πολύ χαμηλή γραμμή της οροφής ενισχύουν το δυναμισμό, αλλά και την αεροδυναμική, χαρακτηριστικά πλαισιωμένα από τις θεαματικές 21άρες ζάντες και την απουσία πίσω παρμπρίζ, στα πρότυπα του Polestar 4.
Ολυμπιακός: Αυτό που λείπει από τον Ελ Κααμπί
Για τις διαστάσεις δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, ωστόσο θα πρέπει να περιμένουμε ένα μήκος κοντά στα 5 μέτρα (μπορεί και περισσότερο), μεταξόνιο στην περιοχή των 2,8 μέτρων και πλάτος γύρω στα 1,8-1,9 μέτρα, ώστε να τοποθετηθεί κοντά στην Taycan. Εκεί που έχει σκοπό να ξεχωρίσει και να υπερισχύσει της ηλεκτρικής Porsche, είναι στην ισχύ. Η κορυφαία έκδοση της σουηδικής «αντι-Taycan» πατάει σε αρχιτεκτονική 800V, εξοπλίζεται με μπαταρία 103 kWh και δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω), συνδυαστικής απόδοσης 884 ίππων και 900 Nm! Συγκριτικά η επίσης δικινητήρια Taycan Turbo S αποδίδει 761 ίππους και 1.050 Nm, με τη μπαταρία στις 93,4 kWh.
Ούτε επιδόσεις μας δίνει το Γκέτεμποργκ, αλλά ένα 0-100 χλμ./ώρα κάτω από τα 3,0 δλ. είναι προαπαιτούμενο για να κοντράρει την Turbo S. Για περισσότερα θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το τέλος του 2023, όταν και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα το 5άρι της Polestar. Οι Σουηδοί υπόσχονται πως θα είναι τόσο ποθητό οδηγικά όσο είναι εμφανισιακά, χρησιμοποιώντας εξωτικά υλικά για τη διατήρηση του βάρους -αναλογικά- χαμηλά και την εξασφάλιση «πραγματικά συγκλονιστικών δυναμικών χαρακτηριστικών».
Πηγή: autogreeknews.gr