Aston Martin: «Μην παρατάτε τη Valkyrie στο γκαράζ»
Η μοίρα πολλών υπεραυτοκινήτων σφραγίζεται την ώρα που μεταβιβάζονται τα χρήματα για την αγορά τους. Οι κάτοχοί τους τα αποκτούν για να συλλέγουν αξία στα γκαράζ, αντί να τα οδηγούν.
Οι λεγόμενες "garage queens", που βλέπουν το φως του ήλιου μόνο για εκδηλώσεις επίδειξης ή για τα προγραμματισμένα ραντεβού συντήρησης. Η Aston Martin γνωρίζει πως η Valkyrie μπορεί να αντιμετωπιστεί κατ’ αυτό τον τρόπο, αλλά κάνει έκκληση στο κοινό της περί του αντιθέτου.
O creative director της αγγλικής εταιρίας μίλησε στο βρετανικό Top Gear για το πώς πρέπει να χρησιμοποιείται η «Βαλκυρία», αναγνωρίζοντας πως υπάρχουν πολλοί οι οποίοι βλέπουν τέτοιες κατασκευές ως επενδύσεις: «Όποιος θέλει να αγοράσει μια Valkyrie και να τη βάλει στο μουσείο, δικαίωμά του. Αλλά θες να την ακούς και να τη βλέπεις, θες video στο Instagram που να αντιλαλεί ο V12 σε τούνελ. Για αυτό τη φτιάχνουμε. Θέλουμε ο κόσμος να την απολαμβάνει. Στο φινάλε, όμως, εξαρτάται καθαρά από τον ιδιοκτήτη», υπογράμμισε ο Marek Reichman. Προσέγγιση πάντως που φαίνεται να ενστερνίζονται οι κάτοχοι Valkyrie, τουλάχιστον σε ένα ποσοστό.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
«Υπάρχει ένας πελάτης που νομίζω έχει ήδη κάνει κοντά στα 1.500 χλμ. με Valkyrie. Είναι τόσο ωραίο να το βλέπεις αυτό. Θέλουμε τα αυτοκίνητα να οδηγούνται, γι’ αυτό τα κατασκευάζουμε». Σύμφωνα με τους Άγγλους η συντριπτική πλειονότητα των χιλιομέτρων έχει γίνει στο δρόμο, αλλά μικρή σημασία έχει αυτό. Το σημαντικό είναι να βγαίνει το τετράτροχο από το γκαράζ. Κάτι που ισχύει για κάθε supercar και hypercar.
Στα της Valkyrie να θυμίσουμε πως πρόκειται για μια κατασκευή, που εξωθεί τα όρια της μηχανολογίας, παράγοντας σχεδόν 2 τόνους κάθετης δύναμης (1.814 κιλά στις υψηλές ταχύτητες) και 1.014 ίππους στις 10.500 σ.α.λ., με κόφτη στις 11.100 σ.α.λ.! Ο ατμοσφαιρικός 6.5 V12 συνεργάζεται με σύστημα KERS -εννοείται προέλευσης F1- και επιταχύνει τα 1.050 κιλά της Valkyrie στα 100 χλμ./ώρα από στάση, εντός 2,5 δλ.! Η συνολική απόδοση υπολογίζεται σε 1.160 άλογα (μαζί με τα 160 του ηλεκτροκινητήρα), ρίχνοντας τη σχέση βάρους-ισχύος κάτω από το κιλό ανά ίππο! Τιμή για όλα αυτά; Περί τα 2,5 εκατ. ευρώ.
Πηγή: autogreeknews.gr