WRC: 1-2 για την Hyundai στο σπίτι της Toyota!

Σε θρίαμβο για την Hyundai εξελίχθηκε το Ράλλυ Ιαπωνίας, ο επίλογος του φετινού WRC. Οι Τιερί Νεβίλ και Ότ Τάνακ έκαναν το 1-2 για την κορεατική ομάδα και μάλιστα στην έδρα της μεγαλύτερης της αντιπάλου, της Toyota.

WRC: 1-2 για την Hyundai στο σπίτι της Toyota!

Οι Ιάπωνες περίμεναν πως και πως τον αγώνα της πατρίδας τους για να πανηγυρίσουν εντός έδρας τα δύο πρωταθλήματα που κατέκτησαν, αυτό των οδηγών με τον Kalle Rovanpera, αλλά και αυτό των κατασκευαστών. Μια νίκη για αυτούς μέσα στο σπίτι τους θα σήμαινε πολλά και θα ισοδυναμούσε με ακόμα έναν τίτλο! Τα κλαταρισμένα ελαστικά της Pirelli όμως ήταν αυτά που τους στέρησαν την χαρά να την γευτούν. Ο 8ακις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier έχασε κάθε ελπίδα για νίκη από το πρώτο κιόλας σκέλος λόγω κλαταρίσματος, ενώ για τον ίδιο λόγο έμεινε πολύ πίσω και ο φετινός Πρωταθλητής Kalle Rovanpera στο δεύτερο σκέλος. Ο μοναδικός που έμεινε στη μάχη με τα Hyundai ήταν ο Elfyn Evans ο οποίος υπέπεσε κι αυτός σε λάθος την τελευταία ημέρα του αγώνα που του κόστισε ένα κλαταρισμένο ελαστικό και αρκετές θέσεις στην κατάταξη.

Η αλήθεια είναι πως το έργο του Evans απέναντι στους Neuville και Tanakήταν πολύ δύσκολο την Κυριακή, αφού η Hyundai ήταν αυτή που έκανε και πάλι την καλύτερη επιλογή ελαστικών με τη βροχή να κάνει την εμφάνιση της στις τελευταίες ειδικές.

Ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Rally1) ήταν αυτός που κατέκτησε πανάξια τη νίκη οδηγώντας σταθερά και γρήγορα όλο το 4ημερο. Ο Βέλγος μπορεί να κέρδισε μόνο δύο ειδικές διαδρομές από τις 16 που πραγματοποιήθηκαν, δεν έχασε όμως ποτέ την επαφή με την κορυφή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες του αγώνα και τελικά ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Αυτή ήταν η δεύτερη φετινή του μετά την επικράτηση στο δικό μας Ράλλυ Ακρόπολις φτάνοντας στις 17 στην καριέρα του.

Δεύτερος στην Ιαπωνία, δεύτερος και στο πρωτάθλημα τερμάτισε ο Ott Tanak (Hyundai i20 Rally1). Ο Εσθονός έμεινε από την Παρασκευή πίσω λόγω προβλημάτων με τη μετάδοση και το υβριδικό σύστημα και στη συνέχεια οδήγησε για τον τερματισμό, διεκπεραιώνοντας τις υποχρεώσεις του με την ομάδα της Hyundai.

Πανευτυχής στον τερματισμό ο Takamoto Katsuta (Toyota Yaris Rally1)ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου μπροστά στους συμπατριώτες του, εκμεταλλευόμενος και τα προβλήματα των team-mates του με τα κλαταρισμένα ελαστικά.

Οι Sebastien Ogier (Toyota Yaris Rally1) και Elfyn Evans (Toyota Yaris Rally1) ακολούθησαν σε τέταρτη και πέμπτη θέση, με τον Gus Greensmith (Ford Puma Rally1) να ολοκληρώνει έκτος πραγματοποιώντας μέτρια εμφάνιση.

Από τους υπόλοιπους οδηγούς της κατηγορίας rally1 που τερμάτισαν, ο Kalle Rovanpera (Toyota Yaris Rally1)δεν κατάφερε να μπει στην βαθμολογούμενη δεκάδα κάνοντας τη χειρότερη δυνατή επιλογή ελαστικών την Κυριακή, ενώ ο Craig Breen (Ford Puma Rally1) που επέστρεψε στον αγώνα με rally2 ήταν ο νικητής της power stage!

Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην κατηγορία WRC2 αναδείχτηκε ο Emil Lindholm (Skoda Fabia Rally2 Evo) που κατέκτησε παράλληλα και το πρωτάθλημα στο WRC2 Juniors. O Lindholm τερμάτισε τρίτος στην κατηγορία πίσω από τα Hyundai i20 Rally2 των Gregoire Munster και Teemu Suninen που τον “προσπέρασαν” στο τέλος λόγω καλύτερης επιλογής ελαστικών.

Νικητής στο WRC2 Masters αλλά και πρωταθλητής στην κατηγορία αναδείχτηκε ο 66χρονος (!!!) Mauro Miele με Skoda Fabia Rally2 Evo.

Αναμένοντας τις ανακοινώσεις των ομάδων για τις συνθέσεις τους το 2023 ανανεώνουμε το ραντεβού μας για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο του 2023!

Τελικά Αποτελέσματα:

Photos: Rallypixels

Πηγή: grally.gr