WRC: Έπεσε τρίτος ο Τάνακ με την τριάδα της Hyundai να δέχεται νέες ποινές
Ο Ότ Τάνακ υποχώρησε στην τρίτη θέση στο Ράλλυ Νέας Ζηλανδίας καθώς, μαζί με τους συμπαίκτες του στο Hyundai i20 N, Τιερί Νεβίλ και Όλιβερ Σόλμπεργκ, έλαβαν επιπλέον ποινή 10 δευτερολέπτων για παραβίαση των κανόνων υβριδικής στρατηγικής.
Οι Τάνακ και Νεβίλ είχαν ήδη επιβαρυνθεί με ποινές πέντε δευτερολέπτων στο τέλος του εναρκτήριου σκέλους της Παρασκευής (30/9), αφού οι αγωνοδίκες αποφάνθηκαν ότι η ενέργεια που απελευθερώνεται από τα αυτοκίνητά τους κατά τη διάρκεια των υβριδικών boost στο SS1 υπερέβαινε την μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή για την ειδική.
Στο ζευγάρι, καθώς και στον συμπαίκτη τους, Όλιβερ Σόλμπεργκ, επιβλήθηκαν επιπλέον κυρώσεις 10 δευτερολέπτων επειδή παραβίασαν τον ίδιο κανόνα στο δεύτερο πέρασμα της Παρασκευής στο Te Akau North.
Ενώ ο Νεβίλ παραμένει τέταρτος, ο Σόλμπεργκ έπεσε στην έκτη θέση πίσω από τον Τακαμότο Κατσούτα και η ποινή του Τάνακ τον ρίχνει από την δεύτερη στην τρίτη θέση πίσω από τον Σεμπαστιάν Οζιέ. Σημαίνει επίσης ότι βρέθηκε να ακολουθεί τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος και του ράλλυ Κάλε Ροβανπέρα κατά 14,6 δευτερόλεπτα με επτά ειδικές να απομένουν.
Ο διευθυντής της ομάδας της Hyundai, Πάμπλο Μάρκους, και ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας Ζουλιάν Μονσέ ζήτησαν συγγνώμη για το λάθος, το οποίο είπαν ότι οφειλόταν σε ανθρώπινο λάθος.
Ο Μάρκους εξήγησε ότι, έχοντας συνειδητοποιήσει το λάθος τους για την πρώτη ειδική, οι μηχανικοί της Hyundai σκόπευαν να διορθώσουν τις παραμέτρους υβριδικής ενίσχυσης και για τα δύο περάσματα του Te Akau North (SS4 και SS7) κατά τη διάρκεια του Service A το βράδυ της Πέμπτης.
Ωστόσο, λόγω του περιορισμένου διαθέσιμου χρόνου, ο μηχανικός έκανε το λάθος να τροποποιήσει μόνο τις παραμέτρους για το SS4 και ξέχασε να αλλάξει αυτές για το SS7.