Το μοναδικό ιαπωνικό turbo των 17.900 ευρώ
Τα ιαπωνικά αυτοκίνητα είχαν ανέκαθεν δυνατή παράδοση και παρουσία στην Ελληνική αγορά για πολλούς λόγους, όπως για την αξιοπιστία και τους αποδοτικούς κινητήρες τους. Τη σημερινή εποχή όπου κυριαρχούν τα turbo downsized μηχανικά σύνολα, οι ιαπωνικές μάρκες στα μικρά τους μοντέλα επιμένουν ατμοσφαιρικά και με υβριδικά σύνολα, πλην ενός.
Το μόνο γιαπωνέζικο μικρό «καθημερινό» αυτοκίνητο με turbo downsized μηχανικό σύνολο και στα λιγότερα χρήματα, είναι το Nissan Micra. Γεγονός που αποδίδεται από τη συνεργασία με τη Renault και πρόκειται για το γνωστό κινητήρα 1.0 TCe ή 1.0 IG-T στην περίπτωση του Micra.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
To 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 92 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm στις 2.000-3.750 σ.α.λ. διαθέτοντας καλό τράβηγμα και ελαστικότητα από χαμηλά. Επίσης, ικανοποιεί με την πολιτισμένη του λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών και είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού. Σε συνδυασμό με το κατάλληλης κλιμάκωσης 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το Micra επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 178 χλμ./ώρα, με εκπομπές CO2 121 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Όσον αφορά την κατανάλωση, κατά τη διάρκεια της δοκιμής έδειξε 6,9 λτ./100 χλμ.
Στην οδήγηση και ειδικότερα εντός πόλης, όπου θα περάσει και το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του, παρουσιάζεται εξαιρετικά ευέλικτο, εύκολο στους χειρισμούς και άνετο. Αυτό δεν σημαίνει ότι εκτός αστικού περιβάλλοντος θα δυσανασχετήσει. Στις στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και οι αντιδράσεις του ήπιες και ελεγχόμενες ακόμα και υπό έντονη πίεση.
Όσον αφορά το εσωτερικό του Micra, αμέσως ξεχωρίζει για την προσεγμένη κατασκευή του, χάρη στο παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό. Παράλληλα διακρίνεται για το μοντέρνο σχεδιασμό και τον ευχάριστο διάκοσμο. Καλοί με τη σειρά τους είναι οι χώροι των επιβατών και μόνο οι αρκετά ψηλοί θα ζοριστούν κάπως στο πίσω κάθισμα. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 300 λίτρα και διαθέτει πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Η τιμή του Micra στην αρχική έκδοση Acenta ξεκινά από τις 17.900 ευρώ, ενώ στον εξοπλισμό του ανήκουν όλα τα απαραίτητα σύγχρονα στοιχεία όπως: 6 αερόσακοι, αυτόνομη πέδηση, οθόνη αφής 7 ιντσών, αισθητήρες φωτός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες και air condition.