Γερό, οικονομικό και άνετο αυτοκίνητο με 8.000 ευρώ
Ανάμεσα στα εκατοντάδες διαθέσιμα αυτοκίνητα από δεύτερο χέρι, υπάρχουν και κάποια που με λίγα λεφτά είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν άνετα τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα πάντα συγκέντρωναν μεγάλο ενδιαφέρον από το αγοραστικό κοινό, πόσο δε μάλλον τώρα, που λόγω των αυξήσεων των τιμών στα καινούργια, κάποιοι δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν. Ανάμεσα στα εκατοντάδες διαθέσιμα μοντέλα από δεύτερο χέρι, υπάρχουν και κάποια που με λίγα λεφτά είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν άνετα τις ανάγκες μιας οικογένειας.
Ένα από αυτά είναι και το δεύτερης γενιάς Nissan Note, το οποίο θα βρείτε κυρίως με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λτ. και σε τιμές που κυμαίνονται κατά μέσο όρο κοντά στις 8.000-8.500 ευρώ. Από τη βασική του έκδοση εξοπλίζεται με ESP, 6 αερόσακους, air condition, ηχοσύστημα, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός κ.α. Οι πιο πλούσιες εκδόσεις περιλαμβάνουν ακόμα αυτόματο κλιματισμό, τα συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και ελέγχου τυφλών σημείων, 4 κάμερες θέασης περιμετρικά του αμαξώματος και σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Το αμάξωμα του Note με το σφηνοειδές προφίλ βασίζεται στην πλατφόρμα του τέταρτης γενιάς Micra. Ωστόσο έχει πολύ μακρύτερο μεταξόνιο 2.600 χλστ., γεγονός που λειτουργεί θετικά ως προς τους χώρους. Συγκεκριμένα, στο πίσω κάθισμα ο αέρας για τα πόδια συγκρίνεται με ευρύχωρων μεσαίων αυτοκινήτων, παρά το ότι το Note έχει μήκος μόλις 4,1 μ. Ειδικά με το συρόμενο σε διαδρομή 16 εκατοστών πίσω κάθισμα, η πρακτικότητα απογειώνεται. Παράλληλα διαμορφώνεται ανάλογα η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ από 325 έως 411 λίτρα. Όσον αφορά την κατασκευή, τα σκληρά πλαστικά δεν ενθουσιάζουν με την όψη και υφή τους, όμως είναι καλά «δεμένα». Η εργονομία δεν κρύβει εκπλήξεις, όμως αυτό που μπορεί να ξενίσει είναι η έλλειψη ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος.
Πέρα από τους πολύ άνετους χώρους, βασικό ατού του Note είναι ο 4κύλινδρος και 8βάλβιδος ντίζελ 1.5 λτ. dCi. Οι 90 ίπποι και η γεμάτη ροπή των 200 Nm στις 1.750 σ.α.λ. κινούν σβέλτα το αυτοκίνητο, ακόμα και όταν είναι φορτωμένο με όλη την οικογένεια. Το μοτέρ είναι ελαστικό και τραβάει θετικά από τις πολύ χαμηλές στροφές, δίχως κενά ισχύος, ενώ συνεργάζεται κατάλληλα με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο με το πολύ καλό κούμπωμα. Ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα είναι αισθητός σε πιο γρήγορους ρυθμούς, αν και κραδασμοί δεν πρόκειται να ενοχλήσουν οδηγό και φιλοξενούμενους. Από πλευράς επιδόσεων η Nissan ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 11,9 δλ. και τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα. Στα πολύ θετικά του γνωρίσματα είναι και η χαμηλή κατανάλωση της τάξεως των 5,4 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες. Να σημειωθεί ακόμα, ότι στους πιο πρόσφατους τεχνικούς ελέγχους της γερμανικής TUV, τα Note ηλικίας 6-7 ετών βρέθηκαν με ποσοστό προβλημάτων 9,6%, όταν ο μέσος όρος ήταν 12,4%.
Όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά, η σχετικά σφιχτή ανάρτηση και το μακρύ μεταξόνιο ενισχύουν το πάτημά του. Στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων είναι αρκετά σταθερό, όπως και στις στροφές, όπου οι κλίσεις είναι λογικές και η πρόσφυση αρκετή. Μειονεκτήματα αποτελούν το σχετικά ασαφές τιμόνι και η μέτρια απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος.
Σημείωση: Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο δεν αφορά αγγελία.
Πηγή: autogreeknews.gr