Το πιο οικονομικό premium SUV των 19.977 ευρώ
Στην πλειοψηφία του κοινού τα SUV είναι αρεστά, γεγονός που αποτυπώνεται και στις πωλήσεις τους, παρά το γεγονός ότι είναι ακριβότερα από αντίστοιχα 5θυρα χάτσμπακ.
Ενδεικτικά, στην Ελλάδα τους πρώτους 10 μήνες του 2021 τα SUV όλων των κατηγοριών έχουν αποσπάσει μερίδιο της τάξεως του 46,76% και 41.194 ταξινομήσεις. Από αυτά, τα B-SUV είναι πιο ψηλά με μερίδιο 21,78% και 19.187 οχήματα.
Στα μικρά SUV ανήκει και ένα δημοφιλές premium μοντέλο, το Jeep Renegade. Στην αρχική έκδοση 1.0 GSE Sport πωλείται στην τιμή των 19.997 ευρώ και αποτελεί την πιο οικονομική πρόταση στην «κλάση» του. Μεταξύ των στοιχείων που το κάνουν αρεστό προς το κοινό και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, είναι η σκληροτράχηλη εκτός δρόμου τετραγωνισμένη του εμφάνιση, εν αντιθέσει με τα «στρογγυλεμένα» SUV. Ειδικά το εμπρός άκρο του γίνεται άμεσα αναγνωρίσιμο από τα στρογγυλά φώτα και την παραδοσιακή μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες.
Τα γεωμετρικά σχήματα κυριαρχούν και στο εσωτερικό του Renegade, όπως και η χειρολαβή στη δεξιά πλευρά του ταμπλό. Το τελευταίο είναι κατασκευασμένο στο μεγαλύτερο μέρος του από μαλακό πλαστικό, με το φινίρισμα και τη συναρμογή να ικανοποιούν. Ο οδηγός κάθεται ψηλά και θα βρει εύκολα τη θέση που τον βολεύει, ενώ θα εκτιμήσει την απρόσκοπτη περιμετρική ορατότητα. Εξίσου άνετα θα μετακινηθούν κι οι υπόλοιποι επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους ένα πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ 351 λίτρων.
Από πλευράς εξοπλισμού, η βασική έκδοση περιλαμβάνει τα απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακους, προειδοποίηση εκτροπής λωρίδας, αναγνώριση οδικών πινακίδων σήμανσης, air condition, ηχοσύστημα με οθόνη 5 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω και ηλεκτρικούς καθρέπτες. Η δεύτερη έκδοση Longitude συμφέρει περισσότερο, καθώς στην τιμή των 21.177 ευρώ ενσωματώνει ακόμα οθόνη 7 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός φώτα ομίχλης, ηλεκτρικούς καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Κινητήριος δύναμη του βασικού Jeep Renegade αποτελεί ο 3κύλινδρος turbo 1.0 GSE, των 120 ίππων στις 5.750 σ.α.λ. και με ροπή 190 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 ταχυτήτων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,2 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει 185 χλμ./ώρα. Τέλος, η μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση είναι 6,4 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 146 γρ./χλμ.
Πηγή: autogreeknews.gr