Τίγκα εξοπλισμένο Nissan Micra με 15.190 ευρώ
Εδώ και λίγους μήνες η Nissan έχει λανσάρει το φρεσκαρισμένο Micra, το οποίο στην 5η κατά σειρά γενιά του εμφανίζεται πιο μεγάλο, καλύτερο σε ποιότητα και με περισσότερο εξοπλισμό από ποτέ άλλοτε.
Τώρα το Micra γίνεται πιο προσιτό με την έκπτωση των 400 ευρώ που συνοδεύει όλες τις εκδόσεις του και με τιμή που ξεκινά από 14.590 ευρώ.
Ποσό που αφορά την αρχική έκδοση Energy, με 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, αισθητήρες φωτός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ραδιόφωνο, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, air condition κ.λπ. Όμως, στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Acenta με 600 ευρώ παραπάνω (15.190 ευρώ) περιλαμβάνει επιπλέον το απαραίτητο σύστημα infotainment με οθόνη αφής 7 ιντσών, οθόνη 5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων, διαφορετικές επενδύσεις, cruise control, ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών με τάσια τύπου Flex και διακοσμητικά χρωμίου.
Ολυμπιακός: Ψάχνοντας το εύκολο γκολ...
Την κίνηση του μοντέρνου και σπορτίφ σχεδιαστικά νέου Micra, αναλαμβάνει το αναβαθμισμένο 3κύλινδρο turbo μηχανικό σύνολο των 999 κ.εκ., ισχύος 92 ίππων και με ροπή 160 Nm από τις 2.000 σ.α.λ. Στοιχείο που θα εκτιμηθεί αμέσως είναι το τράβηγμα και η ελαστικότητα του μοτέρ από τις χαμηλές στροφές, γεγονός που βοηθά τον οδηγό στο να μην αλλάζει συνέχεια ταχύτητες, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις. Επίσης, το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είναι θετικό σε αίσθηση και έχει μακριά κλιμάκωση (130 χλμ./ώρα με 2.900 σ.α.λ.). Σύμφωνα με τη Nissan, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 178 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 125 γρ./χλμ. Ωστόσο και στην πράξη δεν καίει πολύ, αφού στη δοκιμή βρέθηκε στα 6,9 λτ./100 χλμ.
Το ευχάριστο οδηγικό προφίλ του Micra ενισχύει και το κατάλληλο «στήσιμο» των αναρτήσεων, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο. Οι διάφορες ανωμαλίες των δρόμων φιλτράρονται με ικανοποιητικό τρόπο, στις ευθείες το αμάξωμα είναι αρκετά σταθερό, όπως και σε στροφές, όπου οι κλίσεις είναι μικρές και η πρόσφυση αυξημένη. Στα συν και το πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι.
Τη σύγχρονη συνολικά εικόνα του αυτοκινήτου ενισχύει και το μοντέρνο εσωτερικό του. Από πλευράς ποιότητας, το παχύ αφρώδες υλικό που καλύπτει ολόκληρο το πάνω μέρος του ταμπλό, συν τη μαλακή επένδυση στο εμπρός τμήμα, το αναβαθμίζουν σημαντικά. Πολύ καλή με τη σειρά της είναι η εργονομία, όπως και η λειτουργία του συστήματος πολυμέσων NissanConnect. Καλοί είναι και οι χώροι επιβατών, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 300 λίτρων.