Το φθηνότερο ιαπωνικό turbo των 14.190 ευρώ
Με turbo downsized κινητήρες βενζίνης εξοπλίζονται τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα.
Με turbo downsized κινητήρες βενζίνης εξοπλίζονται τα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, καθώς από μικρής χωρητικότητας μηχανικά σύνολα βγαίνει αρκετή ισχύ και κυρίως ροπή. Στην αγορά υπάρχουν αρκετά 1.000άρια turbo 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα, όπως είναι και η συγκεκριμένη περίπτωση του ιαπωνικού μοντέλου που εστιάζουμε. Πρόκειται μάλιστα για το πιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο ιαπωνικής καταγωγής με υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ, το οποίο πρόσφατα λανσαρίστηκε με ορισμένες αλλαγές.
Γυμναστήρια για εμβολιασμένους - Τι γίνεται με τη μουσική στα καταστήματα εστίασης (vid)
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Πρόκειται για το Nissan Micra 1.0T 92 PS με νέα χαμηλότερη τιμή που ξεκινά από τις 14.190 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της τρέχουσας έκπτωσης των 800 ευρώ (ισχύει για όλες τις εκδόσεις του). Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Energy ανήκουν τα παρακάτω στοιχεία:
- 6 αερόσακοι
- Σύστημα ενεργής πέδησης
- Αισθητήρες φωτός
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
- Σύστημα Start/Stop
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Ραδιόφωνο
- Θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα
- Air Condition
Πιο ενδιαφέρουσα και συμφέρουσα είναι η δεύτερη έκδοση Acenta στην τιμή των 14.790 ευρώ και με τον εξής επιπλέον εξοπλισμό: Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, ηχοσύστημα με οθόνη αφής 7 ιντσών, cruise control, οθόνη 5 ιντσών πολλαπλών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων και πρόσθετα διακοσμητικά.
Ζωηρός κινητήρας και ευχάριστο στην οδήγηση
Το φρεσκαρισμένο Micra εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο turbo κινητήρα 999 κ.εκ., ισχύος 92 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και με ροπή 160 Nm στις 2.000-3.750 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε 11,8 δλ. και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 178 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 125 γρ./χλμ. (80 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στην πράξη, το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για την ελαστικότητα και το θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, όπως επίσης και για την πολιτισμένη του λειτουργία.
Η «ζωηράδα» του κινητήρα σε συνδυασμό με την σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων κάνουν το Micra ευχάριστο στην οδήγηση. Στην πόλη όπου θα κινηθεί περισσότερο, το μικρό Nissan είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στους χειρισμούς. Σε διαδρομές με στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, η πρόσφυση αρκετή και οι αντιδράσεις του ήπιες ακόμα κι υπό έντονη πίεση.
Εσωτερικό με πολύ καλή ποιότητα
Ο θάλαμος των επιβατών του Micra κερδίζει αμέσως τον παρατηρητή με το μοντέρνο του σχεδιασμό, τον ευχάριστο διάκοσμο και την προσεγμένη κατασκευή. Την ποιότητα ενισχύει σημαντικά η χρήση παχιού αφρώδους υλικού στο πάνω μέρος του ταμπλό, καθώς και ο ευχάριστος διάκοσμος. Πολύ καλές εντυπώσεις αφήνει και το σύστημα πολυμέσων NissanConnect με δυνατότητα σύνδεσης με Apple CarPlay & Android Auto, με το λογισμικό των χαρτών να αναβαθμίζεται με τη μέθοδο Over The Air (ΟΤΑ). Στον τομέα των χώρων, η καμπίνα του προσφέρει καλές ανέσεις σε τέσσερις φιλοξενούμενους και μόνο οι αρκετά ψηλοί θα ζοριστούν ελαφρώς στο πίσω κάθισμα. Μεγάλο είναι το πορτμπαγκάζ των 300 λίτρων, ενώ διαθέτει και πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα.
Πηγή: autogreeknews.gr