SUV με 15.680 ευρώ και 445 λτ. χώρο αποσκευών
Το ιδανικό αυτοκίνητο για πολλούς αγοραστές σήμερα είναι ένα SUV μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το ιδανικό αυτοκίνητο για πολλούς αγοραστές σήμερα είναι ένα SUV μικρομεσαίας κατηγορίας, με όσο το δυνατό πιο χαμηλή τιμή γίνεται και άνετους χώρους, αλλά να μην «καίει». Συνήθως, για όλα αυτά απαιτούνται αρκετά χρήματα, τα οποία ξεπερνούν πολυ εύκολα τις 20.000 ευρώ. Ωστόσο, υπάρχει μια εξαίρεση στον κανόνα με πολύ λιγότερα λεφτά.
Το πιο προσιτό σε τιμή C-SUV και με τεράστια διαφορά από τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας του, είναι το Dacia Duster. Στην ακόμα πιο συμφέρουσα έκδοση με τον κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/LPG) 1.0 TCe 100, οι τιμές του ξεκινούν από μόλις 15.680 ευρώ. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Ambiance ανήκουν τα απολύτως απαραίτητα, όπως είναι 6 αερόσακοι, αισθητήρες φωτός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ραδιόφωνο με χειριστήρια στο τιμόνι και air condition.
Ολυμπιακός: Οι λύσεις που δίνει η επιστροφή του Ορτέγκα
Με 1.100 ευρώ περισσότερα, η τιμή του εξακολουθεί να είναι πολύ χαμηλή (16.780 ευρώ το Sportive) και διαθέτει πολλά επιπλέον στοιχεία όπως: τιμόνι και κάθισμα οδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 7 ιντσών και πλοήγηση, cruise control, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, δερμάτινο τιμόνι και λεβιέ, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και διαφορετικές επενδύσεις. Ακόμα και η πιο πλούσια έκδοση Prestige παραμένει πολύ οικονομική σε τιμή (17.660 ευρώ) και περιλαμβάνει ακόμα αυτόματο κλιματισμό, έλεγχο τυφλών σημείων, multiview camera με τέσσερις κάμερες θέασης, κάμερα οπισθοπορεία και σατινέ επενδύσεις εξωτερικά.
Την κίνησή του αναλαμβάνει ο 1.000άρης 3κύλινδρος turbo, ισχύος 91 ίππων στις 4.400-4.900 και με ροπή 160 Nm στις 2.200-3.750 σ.α.λ. με βενζίνη ή 100 ίππων στις 4.600-5.000 και 170 Nm ροπή στις 2.000-3.500 σ.α.λ. με LPG. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, με 0-100 χλμ./ώρα σε 15,1 δλ. (βενζίνη) και 13,8 δλ. (LPG), ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 166 χλμ./ώρα (βενζίνη) και 168 χλμ./ώρα (LPG). Η μεικτή κατανάλωση είναι 6,3/8,1 λτ./100 χλμ. (βενζίνη/LPG) και οι εκπομπές CO2 είναι 142/126 γρ./χλμ. (βενζίνη/LPG). Με τη χρήση του υγραερίου συμφέρει σαφώς περισσότερο, αφού με μέση τρέχουσα πανελλαδική τιμή LPG 0,834 ευρώ/λτ., το κόστος είναι 6,76 ευρώ/100 χλμ., έναντι 10,1 ευρώ/100 χλμ. με βενζίνη (με τιμή 1,601 ευρώ/λτ.).
To Duster 1.0 TCe LPG εφοδιάζεται με δυο δεξαμενές καυσίμου. Μια 50 λίτρων για τη βενζίνη και μία 33,6 λτ. για το υγραέριο, που βρίσκεται στη θέση της ρεζέρβας και δεν επηρεάζει καθόλου τη χωρητικότητα των 445 λίτρων του πορτ μπαγκάζ. Ο οδηγός είναι σε θέση ανά πάσα στιγμή να επιλέξει το καύσιμο που θέλει να χρησιμοποιεί, μέσω του σχετικού διακόπτη που είναι τοποθετημένος αριστερά από το τιμόνι. Με τα δύο ρεζερβουάρ φουλαρισμένα, η θεωρητική αυτονομία με βάση τις εργοστασιακές καταναλώσεις, φτάνει τα 1.209 χιλιόμετρα (794 χλμ. με βενζίνη συν 415 χλμ. με LPG).
Πηγή: autogreeknews.gr