Πρεμιέρα για τη νέα ηλεκτρική Mercedes EQA
Η Mercedes μόλις αποκάλυψε τη νέα EQA, το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της μέχρι σήμερα και τη βάση της γκάμας για τα μοντέλα EQ.
Εμφανισιακά μοιράζεται τη συντριπτική πλειοψηφία των στοιχείων της GLA, στην οποία και βασίζεται. Η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στη μάσκα, όπου πλέον συναντάμε ένα συμπαγές πάνελ αντί για αεραγωγούς. Ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος και οι προβολείς full LED, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα ενώνονται μεταξύ τους με λωρίδα LED. Ο προφυλακτήρας είναι επίσης ανασχεδιασμένος, με το οπτικό πακέτο να συμπληρώνεται από τις ζάντες αλουμινίου αεροδυναμικής σχεδίασης. Κλασικά για μοντέλο EQ, οι μπλε λεπτομέρειες δεν θα μπορούσαν να λείπουν.
Μοτίβο GLA συναντάμε και στο εσωτερικό, όπου η EQA είναι σχεδόν πανομοιότυπη με την θερμική αδελφή της. Οι μόνες διαφορές εντοπίζονται στις επενδύσεις, τα σήματα και τα γραφικά του συστήματος πολυμέσων. Η οθόνη του, μαζί με αυτή του ψηφιακού πίνακα οργάνων, είναι 7 ιντσών αμφότερες, ενώ προαιρετικά φτάνουν στις 10,25 ίντσες έκαστη. Επίσης προαιρετικά, ο χώρος του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό μπορεί να εξοπλιστεί με οπτικές ίνες, που χαρίζουν μια μοναδικά high tech εμφάνιση.
Ολυμπιακός: Να μη «βλέπει» τους άλλους
Το σύστημα πολυμέσων διαθέτει «πλοήγηση με ηλεκτρική νοημοσύνη», το οποίο είναι σε θέση να σχεδιάσει την ταχύτερη διαδρομή με σημεία φόρτισης και μπορεί να προσαρμόζεται στις κυκλοφοριακές συνθήκες, ώστε να χαράξει την διαδρομή με την μικρότερη κατανάλωση ρεύματος ή αυτή με τους περισσότερους φορτιστές, όπως αναστολή κυκλοφορίας. Επιπλέον, με το «Mercedes me charge», οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε ένα δίκτυο 450.000 σημείων φόρτισης σε 31 χώρες, συμπεριλαμβανομένου του δικτύου Ionity.
Την κίνηση της EQA αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας 190 ίππων και 375 Nm, που τροφοδοτεί τους εμπρός τροχούς και τροφοδοτείται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 66,5 kWh. Η αυτονομία της EQA 250 σε κύκλο NEDC φτάνει τα 486 χλμ., με τις μετρήσεις σε κύκλο WLTP να μην έχουν ολοκληρωθεί ακόμα. Οι Γερμανοί πάντως υποστηρίζουν πως η μέγιστη αυτονομία θα είναι περίπου 426 χιλιόμετρα. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η μπαταρία μπορεί να ανέβει από το 10 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά. Οι ισχυρότερες εκδόσεις της EQA θα διαθέτουν και δεύτερο ηλεκτροκινητήρα, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, που θα τις καθιστά τετρακίνητες. Το σύστημα 4Matic μπορεί να ρυθμίζει την κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω μέχρι 100 φορές το δευτερόλεπτο, με την ισχύ να ξεπερνά τους 270 ίππους.
Οι EQA 4Matic θα έχουν και το προνόμιο ενεργών αναρτήσεων, σε σχέση με το συμβατικό σετ αμορτισέρ-ελατηρίων της EQA 250. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την άνοιξη και οι τιμές, στην αγορά της Γερμανίας, θα ξεκινούν από τις 38.450 ευρώ.
Πηγή: autogreeknews.gr